Pisin sairaslomasi?
Kommentit (57)
3 viikkoa ennen äitiysloman alkamista, kipeiden ja säännöllisten supistusten vuoksi.
3,5 kk ennen äitiysloman alkua häpyliitoksen repeämän takia.
2,5kk. Olin lukiossa ja minulle tehtiin yksi leikkaus. Olin oikeastaan kaksi viikkoa sairaslomalla, mutta tiukkojen läsnäolovaatimusten mukaan menetin koko jakson kaikkien kurssien minimiläsnäolot jo kahdessa viikossa, joten minun oli pakko olla 2,5kk sairaslomalla. Idioottimaista koulun puolesta olla näin joustamaton, mutta eipä mua silloin hirveästi haitannut. Vihasin talvea ja "jouduin" sitten olemaan 2,5kk sisätiloissa :) Luin kirjoja, katsoin telkkaria, nukuin pitkään, ihan vain olin ja elin.
Noin 1kk pahojen sappikohtausten ja tähystyksen vuoksi.
syksystä -06, eläkkeelle/kuntoutustuelle en pääse, kukaan ei usko, elämä yhtä vittua karensseineen, muutos sitä muutos tätä....jne
2kk (muistaakseni, ei ole kovin tarkkoja muistikuvia...) syynä masennus
[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 13:24"]Äitiysloma + 5kk -vauva kuoli. Vieläkin vaikea jaksaa arjessa, mutta töissä olen välillä virkeämpänä ja välillä taas en.
[/quote]
Otan osaa suureen suruusi. Voimia!
2 päivää. Menin hakemaan antibiootteja angiinaan. Aluksi lääkäri ei edes tajunnut kirjoittaa saikkua ja meinasin jo tyytyä siihen, etten sitä edes saa. Sairaanhoitaja kuitenkin sanoi että en voi mennä töihin siinä kunnossa (kuumeessa, kurkku tulessa ja raskaana) ja sain saikun.
Oliskohan ollut vajaa kaksi viikkoa vaikean masennuksen takia. Masennusdiagnoosin teki lääkäri, itse uskoin että kyseessä oli typerän ja merkityksettömän työn, sosiaalisilta taidoiltaan kehitysvammaisen esimiehen ja ankean asuinpaikan aiheuttama totaalinen lamautuminen.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 17:27"]
Eikö kenelläkään ole 0 päivää kuin mulla? :o
[/quote]
Kysyttiin pisintä ja 0 tarkoittaa ettet kuulu joukkoon.
1,5 viikkoa keuhkoputkentulehdus. Eka pitivät pahana flunssana ja sitten kun sain antibiootit, meni ohi parissa päivässä.
3kk, kaaduin ja keteen tuli avohaava joka ommeltiin, myöhemmin ilmeni, että hermoradat katkenneet. Ne yhdistettiin leikkauksella. Toisen kerran vuosia sitten 2kk, olin työtapaturmassa jossa polveni murtui ja kipsattiin, tästä sairaslomaa tuo 2kk.
Äitiysloma + 5kk -vauva kuoli. Vieläkin vaikea jaksaa arjessa, mutta töissä olen välillä virkeämpänä ja välillä taas en.