mua ottaa oäähän terveet ihmiset, joiden on pakko käyttää hissiä
Mua niin ottaa päähän. Ja sitten ne ihmiset jotka istuu busseissa tai ratikassa vaunuille tarkoitetuilla paikoilla.
Kommentit (29)
Sulla on selvästi rankka elämä. Mä ymmärrän sua. Anna mä halaan sua.
Näetkö sä päällepäin kaikkien ihmisten terveydentilan?
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 12:39"]
Näetkö sä päällepäin kaikkien ihmisten terveydentilan?
[/quote]
Varmaan jollakin röntgenkatseella pystyy näkemään terveydentilan.
Semmoisella taidolla voisi muuten tienata ihan kivasti :) ..ihan vaan vinkkinä ap:lle
Minä näytän terveeltä kuin pukki, mutta joudun menemään joka paikkaan autolla (bussi ei käy, matka pysäkille on minulle liikaa) ja käyttämään hissiä. Ja kaipaan syvästi niitä aikoja, kun kävelin joka paikkaan ja lisäksi harrastin useampaa urheilulajia.
Jos liikennevälineessä on penkki, niin siihen saa istua. Eihän siihen kohtaa olisi laitettu istuinta ollenkaan, jos se olisi tarkoitettu vain vaunuille. Hassu ajatus.
Ottaa päähän tollaset kyylät ja i.d.iootit.
Pahimman luokan nivelrikko, mutta hammasta purren yritellään kävellä niin ettei pistä silmään.
Rappuset on pahat, jos liian varomattomasti nousee niin särkee viikon.
Minä istun bussissa vapaalle paikalle. Annan kyllä tilaa vanhuksille, mutta jos näytät ihan terveeltä, en voi tietää että haluaisit istua. Avaa siis suusi niin ei tarvitse hermostua.
Näetkö esim. astman tai sydänvian päällepäin?
Koita nyt vähän pinnistellä, ei oikein nappaa, huono provoyritys. Boooring
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 12:52"]Näetkö esim. astman tai sydänvian päällepäin?
[/quote] astma tai sydänvika estää liukuportaiden käytön?
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 12:58"]
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 12:52"]Näetkö esim. astman tai sydänvian päällepäin?
[/quote]
Esim. paha huimaus estää liukuportaiden käytön eikä todellakaan ole mistään havaittavissa ulkoisesti.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 12:58"]
[/quote]
Kirjoitit avauksessasi, että tässä on nimenomaan kysymys hissi vs. liukuportaat - vastakkainasettelusta? Ai et kirjoittanut? No voi voi, mites kukaan olis voinut sitten tietää, mitä sulla oli mielessä?
On Se jännää, että iästä tai sukupuolesta riippumatta Kaikki hissin käyttäjät ovat jollain muotoa sairaita eivätkä esimerkiksi pelkästään laiskoja jotka eivät jaksa/viitsi käyttää liukuportaita.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 13:01"]
On Se jännää, että iästä tai sukupuolesta riippumatta Kaikki hissin käyttäjät ovat jollain muotoa sairaita eivätkä esimerkiksi pelkästään laiskoja jotka eivät jaksa/viitsi käyttää liukuportaita.
[/quote]
Mun mielestä yleensä hissin käyttäminen on vaivalloisempaa kuin liukuportaiden. Et muuten aloituksessasi maininnut liukuportaista mitään.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 13:00"][quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 12:58"]
[/quote]
Kirjoitit avauksessasi, että tässä on nimenomaan kysymys hissi vs. liukuportaat - vastakkainasettelusta? Ai et kirjoittanut? No voi voi, mites kukaan olis voinut sitten tietää, mitä sulla oli mielessä?
[/quote] yleisesti ottaen yleisillä paikoilla on liukuportaat. Omien aivojen käyttö on sallittua myös täällä vauva foorumilla.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 13:03"]
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 13:00"][quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 12:58"]
[/quote]
[/quote] yleisesti ottaen yleisillä paikoilla on liukuportaat. Omien aivojen käyttö on sallittua myös täällä vauva foorumilla.
[/quote]
Yleisesti ottaen on aika monia eri paikkoja, joissa ei ole liukuportaita, mutta hissi on. Äkkiseltään tulee mieleen esim. kerrostalot, virastot ja vaikkapa useampikerroksiset kirjastot. Omien aivojen käyttö on sallittua myös avauksia tehdessä. Muut eivät voi nähdä sinun pääsi sisään ja näin ymmärtää, tarkoitatko nyt tilanteita, joissa on hissi vs. portaat vai hissi vs. liukuportaat.
Miksi oikeus käyttää hissiä pitää jotenkin "ansaita" joko näkyvällä vammalla tai lisääntymisellä? Kyllä minä aion jatkossakin tavaratalossa kulkea ykköskerroksesta kahdeksanteen hissillä enkä rullaportaita, vaikka se johtaisikin siihen, että mamma kaksosrattaineen joutuisikin odottamaan hissiä minuutin pidempään. Ei kyseisen äidin aika ole yhtään arvokkaampaa kuin minun, enkä siksi aio tuhlata aikaani rullaportaissa.
Jätän ihan mielelläni lapsiperheparkkipaikat lapsiperheille ja tungen ahtaaseen ruutuun kauas ovista, enkä myöskään istu bussin keskiosassa, mutta rajansa kaikella.
Hienoa, että saadaan taas yhden tynnyrieliön maailmankuvaa laajennettua. Oppii erilaisista rakennustyypeistä ja myös ihmisistä.
Kuule, ei ole mitenkään kivaa elää sellaisen huimauksen kanssa, mikä estää portaiden käytön. On paikkoja, joissa tosissaan stressaa siitä, että mitä jos hissi vaikka meneekin huoltoon sillä välin kun on ylhäällä eikä pääsekään enää mitenkään alas. Ja paikkoja, joihin ei pysty menemään edes hissillä. Ja niitä on paljon. Eli ap, kun riennät niitä liukuportaita ylös ja alas, ole onnellinen siitä, että sinulla on siihen mahdollisuus.
Ja ap, sinä se reippäästi harpot kymmenenteen kerrokseen neljä täyttä ruokakassia käsissäsi. Eihän tuo nyt ole kuin pikku treeni, jalkalihaksethan siinä vahvistuvat.
Lonkkavikaisena minä saatan mennä yhdenkin kerrosvälin hissilä, jos minulla on raskasta kannettavaa. Se kipeä lonkka ei todellakaan näy ulospäin, paitsi jos osaa katsoa kävelyä "sillä silmällä".
Laiskoja rusinapyllyjä ne, jotka ilman fyysistä vammaa tai vaivaa käyttää hissiä.