Päättäjät TIETÄVÄT hakkereita olevan, mutta eivät ole asettaneet terveyspalveluyrityksille mitään tietoturvan asianmukaisuuden valvontaa?
Törkeää!! Olen luottanut tähän saakka päättäjiin tässä asiassa.
Kommentit (7)
Pitäisi olla ihan yhtä yksiselitteistä, että muiden koneille tunkeutuminen on rikos.
Kuten toisten kotiinkin tunkeutuminen rikollista puuhaa.
Mutta kun itse tekevät sitä, niin eivät säädä lakeja, että olisi ..
-Sinkkiş
Lisää valvontaa!
Lisää byrokratiaa!
Lisää veroja!
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi olla ihan yhtä yksiselitteistä, että muiden koneille tunkeutuminen on rikos.
Kuten toisten kotiinkin tunkeutuminen rikollista puuhaa.
Mutta kun itse tekevät sitä, niin eivät säädä lakeja, että olisi ..
-Sinkkiş
Muiden koneille tunkeutuminen ja jo sen yrityskin on rikos.
Vierailija kirjoitti:
Lisää valvontaa!
Lisää byrokratiaa!
Lisää veroja!
Niin, lisää turvaa siihen, että ihmisten tietoja ei riepotella rikollisten käsissä, joilla he voivat tehdä ihmisille taloudellista vahinkoa. Ai että toivoisin kohdallesi identiteettivarkautta.
Päättäjien pitää käydä asettamassa uusi salasana sen 1234:n tilalle, jonka atk-nikkari asetti palvelimelle vuonna 2008.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisää valvontaa!
Lisää byrokratiaa!
Lisää veroja!
Niin, lisää turvaa siihen, että ihmisten tietoja ei riepotella rikollisten käsissä, joilla he voivat tehdä ihmisille taloudellista vahinkoa. Ai että toivoisin kohdallesi identiteettivarkautta.
Mitä jos siirrettäisiin alkuun vaikka muutama kymmenen "vihapuhetta" valvovaa viranomaista valvomaan ennemmin yritysten tietoturvaa?
Eihän ne ole edes tehneet siitä rikollista puuhaa. Saavat harjoitella rauhassa ;)
-Sinkkiş
Samaa sakkia ovat siis.