Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskovaiset, raamatun tuntijat!

Vierailija
02.02.2014 |

Eikö teitä häirtise kaikki ne vanhan testamentin raiskaus-säännökset? Eikö teitä ahdista ne? Mua ainakin. En voi tajuta miksi raiskattu olisi pitänyt kivittää, jos ei ole huutanut tarpeeksi lujaa. Tai muutenkin toi, et raiskau rikoksena onki rikos itse sen naisen "omistajaa" kohtaan, eikä naista, miten ootte päässy yli noiden ajatusten?

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 22:54"]

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 22:15"]

Eikö teitä häirtise kaikki ne vanhan testamentin raiskaus-säännökset? Eikö teitä ahdista ne? Mua ainakin. En voi tajuta miksi raiskattu olisi pitänyt kivittää, jos ei ole huutanut tarpeeksi lujaa. Tai muutenkin toi, et raiskau rikoksena onki rikos itse sen naisen "omistajaa" kohtaan, eikä naista, miten ootte päässy yli noiden ajatusten?

[/quote]

Kristiuskon sanoma on Uudessa -Testamentissa. Vanhassa -Testamentissa on kaunnita ja todella hyviäkohtia, mutta mysö paljon lakisäädöksiä, sukuluetteloita jotka eivät mitenkään kosketa tätäpäivää.

Lukemalla Uuden-Testamentin huomaat, että siellä korostetaan eri asioita.

[/quote]

Uudesta testamentista suuri osa on kopioita egyptiläisistä kansantaruista. Hyvänä esimerkkinä Jeesuksen elämään liittyvät asiat. Jeesuksen kaltaisia neitsyestä syntyneitä ihmetekoja tekeviä 12 opetuslasta omaavia ristille päätyneitä henkilöitä on egyptiläisissä tuhansia vuosia kristinuskoa vanhemmissa kansantaruissa useampia (ainakin 3 Jesuksen kanssa täysin identtisen oloista hahmoa). Raamatun tarinat eivät ole millään muotoa omaperäisiä.

Vierailija
62/62 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 22:15"]

[/quote] Entapa Dinah....Hanen veljet tappoivat miehen joka raiskasi heidan siskonsa.....hmmmm....En ollenkaan ymmarra kysymystasi. Miten kysymys liittyy Jumalan sanaan? Pahoja asioita tapahtuu koko ajan maailmassa, mutta Jumala antoi kaikille vapaan tahdon...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän