Yliannostus julkkista
Kuka julkkis on mielestäsi liikaa esillä?
Oma vastaukseni: Jenni Vartiainen. Ei ole sellaista ohjelmaa, jossa se ei olisi hönkimässä jaoikeesti, se sen viimeisin levy on sanoituksiltaan täyttä kuraa.
Kommentit (48)
Missit yleensä, tällä hetkellä erityisesti Sara Sieppi. En ymmärrä, miksi iltapäivälehtiä kiinnostavat jopa missifinalistit, jotka eivät ole voittaneet mitään ja pienempien kisojen voittajat kuten esim. Kelly Kalonji.
Lähinnä en ymmärrä, miksi misseillä on jotenkin korkeampi status kuin esim. tosi-tv-kisaajilla. Suurin osa näistä kuluneista kasvoista ei kuitenkaan ole erityisen menestyneitä mallin tai "juontajan" urallaankaan.
Hans Välimäki. Masteroi seuraavaksi leipureita, onneksi ne Lidlin mainokset loppui.
Aika monet missit. Joskus Pia Pakarisestsa kohistiin, kun lähti jenkkeihin luomaan mallin ja näyttelijän uraa. Toisena tulee mieleen Sara Chafak.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 02:02"]
Lena Meriläinen ja vanhenevan naisen kuntoiluvinkit
Helena Lindgrenin nuorekasta ulkonäköä ihailevat artikkelit
Creep
Raxun paino, avioliitto ja suurperhe
Vesa-Matti Loirin laihdutus/30 vuoden takaiset naisystävät/suhde omiin lapsiin
[/quote]
Komppi tälle.
Pirkko Mannolasta tehtävät aina vaan nousee polvi -jutut
Kokki Jamie Oliver. Kuinkahan monta sarjaa se tyyppi on oikein väsännyt?
Tuksu. Pipsa Hurmerinta. Vappu Pimiä ja Ella Kanninen tulivat aiemmin joka tuutista, nyt onneksi vähän jääneet taustalle (tai sitten olen oppinut paremman välttelytaktiikan). Jenni Vartiainen: sen uusi paska levy soi radiossa koska se teki ennen hyvää musiikkia.
Eniten minua ärsyttää yliarvostetut julkkikset, siis joiden pään päälle on Suomessa vedetty jostain ihme syystä sädekehä ja IHAN KAIKKI mitä ne tekevät on jotain ihmeellistä. Vesku Loiri. Mitä se on tehnyt? Näytellyt Uunoissa ja muissa Spede-tuotannoissa, soittanut huilua, laulanut järkyttävän Lapin kevään, ryypännyt -> sairastellut. Matti Nykäselle annetaan anteeksi kaikki koska se voitti joskus keskiajalla olympiakultaa. Onhan se Meidän Matti (ainoa varsinaisesti menestynyt urheilija Suomen historiassa), teki se sitten nykyisin mitä tahansa.
Suomessa ongelmallista on myös se, että juontajia on liian vähän. Se sama kulloinkin pinnalla oleva juontaja pulpahtelee joka teeveekanavalta ja gaalasta esiin.
Elämänmuutoksesta tai omista vaikeuksista avautuminen on väsyttävää: montako juttua olette lukeneet Lena Meriläisen menneestä liikuntapakkomielteestä ja syömishäiriöstä, ja montako kertaa niistä on kiinnostanut lukea? Entäs Raxun (olen ylpeä kurveistani mutta seuraavana vuonna olenkin vielä ylpeämpi laihdutuksestani, ja jankutan siitä kymmenen vuotta putkeen) laihtuminen?
Kahden viikon masennukset ovat pahimpia: "kävin tosi pohjalla, mutta selvisin jotenka kuka tahansa voi selviytyä mistä vain". Mun mielestä aidosti masentuneiden ihmisten pilkkaamista ja vähättelyä.
KARITA TYKKÄ ja raakaruoka.