Voiko kasvojen ihoa kiinteyttää mitenkään?
Näytän aina ihan väsyneeltä ja vihaiselta tai surulliselta vaikka en olisi väsynyt tai vihainen tai edes surullinen. Naama roikkuu ja silmien välissä on sibeliukset, jotka saa siltä vihaiselta näyttämään. Kaikki muut ikäiseni näyttää paljon virkeämmiltä ja terveemmiltä. Iho ei roiku eikä kenelläkään mitään sibeliuksia ole. Ja olen siis vasta 33v.
Mitä mun pitäisi tehdä, että iho olisi kiinteämpi/kimmoisampi (ehkä oikeampi sana) ja kuulaampi ja kaikin puolin parempi? Liikunta on tosi vähissä, vaikuttaako se? En ole kuitenkaan lihava enkä tupakoi.
Masentaa! :( Vinkatkaa vaikka hyviä voiteita kuivaihoiselle. Nyt käytän Nivea Cremeä, mutta olisiko joku vielä parempi?
Kommentit (34)
Näin eilen semmoisen härpäkkeen Stockalla. Se antaa jotain pieniä sähköiskuja sellaisista kuulokkeiden näköisistä esim. poskiin, tai miten sitten asetatkaan sen kasvoillesi. :D En todellakaan tiedä mikä se laite on nimeltään, ehken ihan usko sen tehoon... Voi olla että jos yrittää hymyillä välillä, niin se ajaa suunnilleen saman asian jumppana.
Olen kohta niin epätoivoinen, että olen valmiskokeilemaan vaikka mitkä sähköshokkihoidot.
Jos vetäis teipillä ihon kireämmäksi? Mulla on aika pitkät hiukset, niin saisin hyvin piilotettua ne teipit. Kun ei vaan tuulinen ilma olisi...
ap.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 20:00"]
Eihän 33 veenä pitäisi lurpahtaa.
[/quote]
No ei niin! :(
Ehkä mä käytän väärää päivävoidetta? Juon liian vähän? Kurtistelen otsaani liikaa? Auttaisikohan kuukauden hermoloma palmun alla?
ap.
Ap, täällä kohtalotoverisi! Minulla on jo lapsena ollut bulldog-tyyppinen roikkuva iho kasvoissa. Haluaisin todellakin korjausta asiaan, koska nyt 35-vuotiaana alan olla ihan naurettavan näköinen roikkunaamoineni. Tähän asti olen pystynyt näyttämään suht. normaalilta vetämällä korvia taaksepäin, mutta nyt ei enää sekään auta.. :/
Hyviä vinkkejä otetaan vastaan.
Taitaa olla geneettinen taipumus "rupsahtaa" aikaisin. Kysy plastiikkakirurgilta.
Esim sokerinsyönti aiheutta tuota. Lopeta se ja alat näyttää ikäseltäs tai nuoremmalta.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 20:34"]
Esim sokerinsyönti aiheutta tuota. Lopeta se ja alat näyttää ikäseltäs tai nuoremmalta.
[/quote]
Olen ollut vuoden verran syömättä sokeria, muutenkin elin sen vuoden terveellisesti, harrastin liikuntaa jne. Ei vaikuttanut ihoni roikkumiseen yhtään mitenkään.
t. 7
Googlaapa Method Putkiston kasvojumppa. En tiedä toimiiko noin " jälkikäteen" aloitettuna, mutta tuskinpa siitä haittaakaan on! Marja Putkisto itse näyttää ainakin tosi freesiltä ikäisekseen!
Kasvoissa on lihaksia ihan kuten muuallakin kropassa. Itse jumppaan naamaani päivittäin irvistelemällä eri tavoin. Esim. Method Putkistolla taitaa olla jonkinlainen kasvojumppa-ohjelma, jos neuvoja kaipaa. Harrastan myös kestävyysliikuntaa ja se kiinteyttää koko kroppaa, myös naamaa. Sokeria ja valkoista vehnää kannattaa vältellä.
Olenkin kuulemma ikäistäni nuoremman näköinen.
n41
http://www.japantrendshop.com/bbsports-bodymaker-face-slimmer-mask-p-1723.html
Ukolle kans, tulis vähän seksiä siihenkin.
Tuo japanilainen suulaite näyttää aika mielenkiintoiselta. :D
Rasvaa, rasvaa, ja rasvaa! Hanki joku hyvä voide (ei todellakaan tarvi olla mikään törkeen kallis, mutta harvemmin ne markettituotteet ovat oikeasti hyviä). Itse olen unohtanut päivävoiteet, ja käytän aamuin illoin, erityisesti talvisin, pelkkää yövoidetta - mikä voi tietysti olla ongelmallinen meikin alla.
Ei kannata tuhlata rahojaan mihinkään sähköshokkihärveleihin, vaan panosta mieluummin hyviin hoitotuotteisiin. Niilläkään ei ihmeitä kuitenkaan saa aikaiseksi.
Veden juonti, terveellinen ruoka, ja liikunta auttavat paljon.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 14:33"]
[/quote]
Noi kaikki näyttävät aika mielenkiintoisilta! Toimiikohan noi oikeasti? Tuntuisi järkeenkäyvältä, että tuollaisilla naamarintsikoilla voisi saadakin jotain tuloksia jos säännöllisesti käyttäisi. Monella varmaan esteenä sosiaalinen elämä, mutta kotona yksin työskentelevänä yrittäjänä voisin vaikka kokeilla jotain noista. Paitsi jos ovat todistetusti täyttä huuhaata - olisikohan näistä mitään puolueettomia käyttäjätestejä olemassa?
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 14:26"]
Kasvoissa on lihaksia ihan kuten muuallakin kropassa. Itse jumppaan naamaani päivittäin irvistelemällä eri tavoin. Esim. Method Putkistolla taitaa olla jonkinlainen kasvojumppa-ohjelma, jos neuvoja kaipaa. Harrastan myös kestävyysliikuntaa ja se kiinteyttää koko kroppaa, myös naamaa. Sokeria ja valkoista vehnää kannattaa vältellä.
Olenkin kuulemma ikäistäni nuoremman näköinen.
n41
[/quote]
Vai olisiko kuitenkin niin, että sulla on ollut kiinteä kasvojen iho aina, eikä niin että ensin olit bulldog-face, sitten aloit harrastaa kestävyysliikuntaa ja feissimakkarat katosivat?
t. 7, joka ei enää viitsi vaivautua liikkumaan säännöllisesti, koska siitä ei tullut minkäänlaisia näkyviä tuloksia
Olen todella kuivaihoinen ja 44v. Vielä ei roiku ihan pieniä juonteita vasta. Ihon rasvaamisen olen "joutunut" aloittaa jo kouluiässä.
Nivea ei toimi minulle lainkaan. Suosikkini nyt on Gatineau (tilaan feeluniquesta) ja apteekista Vichyn voiteet on olleet hyviä. Lumenen time freeze sarja on mielestäni paras markettisarja.
Tässä ei ole mainittu mikroneulausta vielä ollenkaan. Ehdoton ykkönen ihon kiinteytykseen!
Sen lisäksi että kiinteyttää veltostunutta ihoa, mikroneulaus auttaa myös laajentuneisiin ihohuokosiin, couperosaan sekä acnearpeihin. Kotona voi tehdä, eikä ole kallista. Lue esim. täältä lisätietoja: http://sannaetna.blogspot.fi/p/ihon-kiinteytys-ja-hoito.html
Vierailija kirjoitti:
Niin on. Voi jumpata myös seksin aikana. :D
Ja siis tuolla otsikon kysymyksellä tarkoitin, että onko mitään kasvojumppaa jolla kiinteyttää.
ap.