Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Konstaa tuputetaan yhtäkkiä joka tuutista?

Vierailija
25.10.2020 |

Ei minulla mitään kyseistä henkilöä vastaan, mutta en käsitä tätä pakkomielteenomaista tuputtamista. Miksi?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mediat ovat huomanneet, että Konsta kiinnostaa ihmisiä. Luonnollisesti he sitten pyytävät Konstaa mukaan erilaisiin ohjelmiin ja haastatteluihin.

Vierailija
22/31 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Konsta Hietasta tarkoittanet. Hän on vain kiinnostava persoona, siksi esillä.

Mutta ei ollut sitä viimeiseen 20 vuoteen. Miksi juuri nyt?

Konsta ei varmaan ole itse halunnut olla esillä, joten siksi ei ole ollut. Nyt kun haluaa, on kultakaivos lehdille ja ohjelmille; entinen tenavatähti jonka kaikki muistavat, elää suoranaista ihanne-elämää perheineen ja on monella taholla lahjakas. Kaikki haluavat oman palansa hänestä.

Jep, Konsta on muistaakseni itse sanonut että vetäytyi jalkapallouransa aikana tarkoituksella pois otsikoista, koska ei kokenut uutisotsikoissa olemista hyödylliseksi oman jalkapallouransa kannalta.

Nyt onkin sitten ääni kellossa muuttunut täysin. Lisää otsikoita, kiitos kyllä kelpaa!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Konsta Hietasta tarkoittanet. Hän on vain kiinnostava persoona, siksi esillä.

Mutta ei ollut sitä viimeiseen 20 vuoteen. Miksi juuri nyt?

Konsta ei varmaan ole itse halunnut olla esillä, joten siksi ei ole ollut. Nyt kun haluaa, on kultakaivos lehdille ja ohjelmille; entinen tenavatähti jonka kaikki muistavat, elää suoranaista ihanne-elämää perheineen ja on monella taholla lahjakas. Kaikki haluavat oman palansa hänestä.

Jep, Konsta on muistaakseni itse sanonut että vetäytyi jalkapallouransa aikana tarkoituksella pois otsikoista, koska ei kokenut uutisotsikoissa olemista hyödylliseksi oman jalkapallouransa kannalta.

Nyt onkin sitten ääni kellossa muuttunut täysin. Lisää otsikoita, kiitos kyllä kelpaa!!

Mietipä hetki miksi. Konsta ei kokenut otsikoita hyödyllisiksi jalkapallossa. Mutta kyllä hän varmaan tietää että viihdealalla niistä voi olla jopa hyötyä.

Vierailija
24/31 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että Konstasta tehdään myös juontaja kohta. Roopen jälkeen on tyhjiö joka täytyy täyttää. Ei se Mikkokaan joka paikkaan ehdi.

Vierailija
25/31 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konsta voisi mahdollisella seuraavalla Tähdet tähdet-kaudella olla mukana tuomaristossa. Veikkaan että asiantuntemusta löytyy.

Vierailija
26/31 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoma paskaa.

Vierailija
27/31 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa nyt Konstan olla valokeilassa. Ei ihan joka päivä tuollaisia lahjakkuuksia tule julkisuuteen.

Vierailija
28/31 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Konsta voisi mahdollisella seuraavalla Tähdet tähdet-kaudella olla mukana tuomaristossa. Veikkaan että asiantuntemusta löytyy.

Olisi myös hyvä sen kannalta, että olisi asiantuntemusta myös itse kisasta. Konsta On hyvin sisäistänyt ohjelman idean, joka teki hänestä juuri oikean voittajan. Siksi olisi hienoa että hän olisi tuomarina Tähdet tähdet-kisassa: Osaisi kommentoida rakentavasti sekä musiikillista puolta että esityksen viihdearvoa.

Vierailija
29/31 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi myös hyvä sen kannalta, että olisi asiantuntemusta myös itse kisasta. Konsta On hyvin sisäistänyt ohjelman idean, joka teki hänestä juuri oikean voittajan. Siksi olisi hienoa että hän olisi tuomarina Tähdet tähdet-kisassa: Osaisi kommentoida rakentavasti sekä musiikillista puolta että esityksen viihdearvoa.

Miksei tanssijana? Ei hänen taidot riitä tanssituomarin pestiin.

Vierailija
30/31 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei tanssijana? Ei hänen taidot riitä tanssituomarin pestiin.

Onko joku sanonut että hänestä voisi tulla tuomari tanssii tähtien kanssa ohjelmaan? Tässä sanottiin että hänestä voisi tulla tuomari Tähdet Tähdet-ohjelmaan, jossa laulajat heittäytyvät eri genreihin.

Vierailija
31/31 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin Konsta on ollut aktiivinen esilletuloistaan vaan lehdet ja kaikki mediat ottanut yhteyttä.

Saavutti kuitenkin yhden kilpailun voiton ja on tyypillistä että voittajaa haastatellaan. Oletko kade?