Nainen, miksi olet poistanut profiilisi deittipalvelusta?
Minua kiinnostaa tietää, moniko poistaa profiilinsa jostain muusta kuin siitä syystä, että on löytänyt miehen.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Tajusivat, ettei niitä alfaprinssejä ole sielläkään :DDD
Aijai
Kuule, ketään ei kiinnosta jämäjätkän harhaiset teoriat, et myöskään sinä itse.
Jos hoitaisit pääsi kuntoon, sulla olisi pieni mahdollisuus. Pikkiriikkinen.
Vastaan tuli hormoneja erektion saadakseen piikittävä naimisissa oleva diabeetikko, muutama muu naimisissa oleva ukko jotka syyttivät vaimojaan kylmyydestä ja sekaisia sinkkujätkiä.
Tuskin siellä edes on normaaleja miehiä.
P.S. on aika huonoa mainosta selittää, ettei vaimo halua seksiä. Sehän kertoo vain, että mies on tylsä, piittaamaton, itsekäs ja mielikuvitukseton sekä sängyssä että arkielämässä.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti on ahdistavaa kun miehet lähestyy seksi vonkauksilla, jne.
Mutta miehenä ihmettelen kuinka niin harva nainen viitsii itse yrittää lähestyä, kiinnostavia henkilöitä. Helpottaisi naisten nettideitti kokemusta paljon, jos aloittaisivat keskustelut kun löytyy joku kiinnostava. Ehkä naisten myös kannattaisi suosia sellainen deittipalveluja joissa jäseniä on hiukan vähemmän (eli ei tinder!), ja missä voi lähestyä ilman match.
Alkuun sanot ymmärtäväsi kun naisia ahdistaa miesten seksinvonkauslähestymiset mutta heti perään suosittelet valitsemaan deittipalvelun, jossa miehet voivat lähestyä ilman matchia. Mitäpä lottoat kumman tyyppisessä palvelussa niitä vonkausvistejä tulee enemmän, sellaisessa missä viestien lähettäminen on sallittua kenelle tahansa vai sellaisessa, missä vain matchin saanut voi lähettää viestin? Ja vielä se, että vaikka vonkausviestit ovat aina ällöttäviä, Tinderissä ne sentään tulevat sellaisilta, jotka ovat ainakin kuvien perusteella ulkoisesti omaan makuun. Vapaan lähestymisen palveluissa vonkauksia tulee miehiltä jotka ovat ulkoisesti ihan laidasta laitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon jotkut swaippailee, kun kerran satoja matcheja tullut hetkessä. Kai te naiset muistatte, että teidänkin on pitänyt swaipata ne sadat matchit oikealle. Minä matchasin kerralla vain muutaman ja tutustuin niihin. Myös löysin sieltä miehen.
Miten sieltä edes tulee hetkessä sata profiilia? Kaverini oli jossain vaiheessa Tinderissä, ja kun hän näytti minulle, miten se toimii, niin ihan kauhean kauan ei ehditty swaippailla, kun kuvat loppuivat. ja tämä tapahtui toistuvasti. Kyllä niitä kuvia oli kymmeniä, mutta ei missään tapauksessa satoja. Ja sitten vielä, jos valikoiden swaippailisi ja silti tulisi sata matcia "hetkessä"... kuulostaa omituiselta.
Vai onko kaikilla hakukriteerit tosi laajat, tyyliin koko Suomi ja ei ikäkriteereitä?
Täytyy naisenkin vetää kaikki oikealle, jos haluaa saada sata matchia hetkessä ja jos ylipäätään haluaa tuon määrän matcheja täytyy olla alle 25-v. missitason kaunotar ja olla Tinderissä vähintään monia kuukausia. Normaalilla naisella tulee yksi match viikossa, jos valikoi. Lopulta sekin paljastuu narsistiksi/ mt-ongelmaiseksi/ pelimieheksi / autistiksi/ alkoholistiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta miehenä ihmettelen kuinka niin harva nainen viitsii itse yrittää lähestyä, kiinnostavia henkilöitä. Helpottaisi naisten nettideitti kokemusta paljon, jos aloittaisivat keskustelut kun löytyy joku kiinnostava. Ehkä naisten myös kannattaisi suosia sellainen deittipalveluja joissa jäseniä on hiukan vähemmän (eli ei tinder!), ja missä voi lähestyä ilman match.
Alkuun sanot ymmärtäväsi kun naisia ahdistaa miesten seksinvonkauslähestymiset mutta heti perään suosittelet valitsemaan deittipalvelun, jossa miehet voivat lähestyä ilman matchia. Mitäpä lottoat kumman tyyppisessä palvelussa niitä vonkausvistejä tulee enemmän, sellaisessa missä viestien lähettäminen on sallittua kenelle tahansa vai sellaisessa, missä vain matchin saanut voi lähettää viestin? Ja vielä se, että vaikka vonkausviestit ovat aina ällöttäviä, Tinderissä ne sentään tulevat sellaisilta, jotka ovat ainakin kuvien perusteella ulkoisesti omaan makuun. Vapaan lähestymisen palveluissa vonkauksia tulee miehiltä jotka ovat ulkoisesti ihan laidasta laitaan.
Tuleeko vonkausviestejä vaikka tekisi tyhjän profiilin ilman kuvia? Kiinnostaa tietää, koska komeanakin miehenä saan ehkä yhden viestin vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Puuttuu vaihtoehto: sain jo munaa ja panokavereita ihan tarpeeksi pitkäksi aikaa eteenpäin.
Niitä saa muualta. Minä ainakin. 😁
Löysin montakin sellaista, mitä luulin etsiväni, mutta osoittautui kuitenkin, että miehet esittää mitä vain päästäkseen pelaamaan ja edes yrittämään taivutella kauniin naisen siihen rooliin mikä heille sopii. Ei viddu jaksa. Löysin älykkään miehen tosielämässä onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko vonkausviestejä vaikka tekisi tyhjän profiilin ilman kuvia? Kiinnostaa tietää, koska komeanakin miehenä saan ehkä yhden viestin vuodessa.
Enpä ole kokeillut eikä kyllä kiinnostakaan. Itsehän en ole koskaan ollut muualla kuin Tinderissä ja siellä ainakin vonkausvistejä tuli asiallisilla kuvilla ja tyhjällä tekstikentällä. Ei paljoa mutta liikaa silti. Voin vaan kuvitella mikä vonkauksen määrä olisi ollut, jos muutkin kuin kanssani matchanneet olisivat voineet laittaa viestiä...
Löysin unelmieni miehen, siksi poistin tinderin lopullisesti. Toivottavasti. En nimittäin halua takaisin. Kaksi kertaa poistin sitä ennen, kertaalleen seurustelusuhteen myötä, joka kariutui 3 kk jälkeen ja kertaalleen poistin pitääkseni taukoa ja selvittääkseni omia ajatuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Tulee ilman kuviakin ainakin jos ikä alkaa alle kuutosella. Esimerkiksi Suomi24 on käsittääkseni nimenomaan kuvattomien aviopettureiden munantyrkytyssivu, ainakin oman kokemuksen mukaan. No tietenkin ne viestit on tosi helppo jättää lukematta, eipä siinä. Mutta kuvallista profiilia en siksi koskaan sinne tehnyt. Itse lähestymällä tutustuin kahteen tosi fiksuun mieheen, mutta valitettavasti molemmat asui pirun kaukana ja toista en koskaan edes tavannut. Mitä muita kerkesin kokeilla oli Tinder, Badoo ja joku hiton kallis ja huono tämätämä... Olikohan e-kontakti tai joku. Tinderistä löytyi itseasiassa helpoiten normiälyisiä, empaattisia ja hyvin käyttäytyviä miehiä ja kävin treffeilläkin monesti. Kaikkia tapaamiani deittisovellusten käyttäjämiehiä yhdisti se, että he tahtoivat penkittää aina satunnaisesti koska sieltä sovelluksista voisi löytyä vielä toinenkin ihana nainen kun hei! Kyllähän minäkin heille tein aloitteen niin varmaan vielä joku muukin. Sitten itkettää perään, mutta en mä ainakaan jaksa ymmärtää arvostuksen puutetta niin että vielä yrittäisin sen saman miehen kanssa. Ei ihme jos naiset kyllästyy, ihme ettei miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tästä pitää tehdä sukupuolikysymys? Eiköhän miehillä syyt profiilin poistamiseen ole ihan samat kuin naisillakin?
Väitän että syyt on erit kuten tässäkin ketjussa näkee. Miehillä syy ettei naiset kiinnostu ja naisilla taas liikaa kiinnostuneita joista perkata hyvät.
M38
Kyselyn vaihtoehdot kuitenkin löysin jonkun, kyllästyin tai muu syy. Vaikea nähdä nuo erityisen sukupuoliseikkana. Itse miehenä olen kokenut noista jokaisen, enkä usko olevan mitenkään uniikki unikorni,
Ei mitään mahdollisuuksia niihin kunnon miehiin. Ne revitään käsistä! Jäljelle jää sellaisia, että parempi olla sinkkuna. En vaan enää jaksa etsiä kun tiedän, että jos kiinnostun jostain miehestä niin sillä on ottajia joille en pärjää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Tulee ilman kuviakin ainakin jos ikä alkaa alle kuutosella. Esimerkiksi Suomi24 on käsittääkseni nimenomaan kuvattomien aviopettureiden munantyrkytyssivu, ainakin oman kokemuksen mukaan. No tietenkin ne viestit on tosi helppo jättää lukematta, eipä siinä. Mutta kuvallista profiilia en siksi koskaan sinne tehnyt. Itse lähestymällä tutustuin kahteen tosi fiksuun mieheen, mutta valitettavasti molemmat asui pirun kaukana ja toista en koskaan edes tavannut. Mitä muita kerkesin kokeilla oli Tinder, Badoo ja joku hiton kallis ja huono tämätämä... Olikohan e-kontakti tai joku. Tinderistä löytyi itseasiassa helpoiten normiälyisiä, empaattisia ja hyvin käyttäytyviä miehiä ja kävin treffeilläkin monesti. Kaikkia tapaamiani deittisovellusten käyttäjämiehiä yhdisti se, että he tahtoivat penkittää aina satunnaisesti koska sieltä sovelluksista voisi löytyä vielä toinenkin ihana nainen kun hei! Kyllähän minäkin heille tein aloitteen niin varmaan vielä joku muukin. Sitten itkettää perään, mutta en mä ainakaan jaksa ymmärtää arvostuksen puutetta niin että vielä yrittäisin sen saman miehen kanssa. Ei ihme jos naiset kyllästyy, ihme ettei miehet.
Onpas aikamoista. Tämä selittänee miksi treffipalstat eivät vaan toimi, kun osa miehistä pilaa ne kaikille.
En ole toistaiseksi suostunut käyttämään Tinderiä, koska se on niin satunnainen, ulkonäkökeskeinen ja profiilin maksimipituus on niin lyhyt. Lisäksi olen mieltänyt sen irtosuhdesovellukseksi, mikä oksettaa. Pitäisiköhän harkita uudelleen?
Vierailija kirjoitti:
Tarjonta oli todella huono viisikymppiselle. Vanhoja kuvia, otetaan yhteyttä 500 km päästä, asutaan eron jälkeen mökillä, yhden tunsi jo kaikki ystävättäreni; aina seurusteli kolme kuukautta, lopetti, ja meni takaisin nettiin etsimään uutta.
Kovin ikäisekseen vanhan ja väsyneen oloisia muutenkin. Kauheasti huijareita.Kolme kuukautta ehdin tätä ihmetellä. Olin jo jättämässä palvelun, kun yksi kivan ja siistin ja fiksun oloinen oli tykännyt minun profiilistani. Laitoin hänelle viestiä, ja sovimme treffit aika saman tien. Olemmekin sitten olleet yhdessä jo monta vuotta. Hyvät vaan viedään saman tien. Hän ehti olla palvelussa pari viikkoa, ja käydä kolmella treffillä
Olin eräällä deittisivustolla toista vuotta. Täysin kyllästyneenä treffailemaan, aloittamaan keskusteluja ja katsomaan siellä niitä samoja naamoja. Korona-aikana sitten koin jonkinlaisen valaistuksen ja tajusin, että uusille ja kiinnostaville tyypeille täytyy heti laittaa viestiä. Ja kas, sieltä se sitten löytyi. Nyt on puoli vuotta kohta oltu yhdessä ja koko ajan paranee...
Vierailija kirjoitti:
Olen livenä sanonut monelle, että miksi netistä ei löydy heidän kaltaisiaan. Netissä korostuu seksin/seurankipeys. Kun laitoin esittelyyn selkeästi, että en hae seksiseuraa eikä asiaa kannata ottaa puheeksi, niin todella vähän viestejä.
Minä olen miehenä "seurankipeä", juuri sen takia olen netissä kun ei tässä oman kämpän lähettyviltä löydy sinkkuja jotka haluisi tarjota minulle pidempää seuraa. Ja nyt kyllä tarkoitan ihan parisuhdetta ja toivottavasti sellaista jota voi kiikkustuolissa muistella saman kumppanin kanssa.
Sitten ketjuun muihin kommentteihin liittyen:
En tiedä mikä on teidän naisten "haaste" löytää meitä mukiin meneviä miehiä! Toisaalta jos Tinder on teidän ainoa paikka, nettideittailla, siinä tapauksessa kyllä ymmärrän. Ehkä teidän kannattaisi vaihtaa tekniikka ja olla huomioimatta onko mies tykännyt teistä ja lähestyä vain niitä oikeasti kiinnostavia. Tietenkin silloinhan te joudutte tekemään vähän hommia sen eteen.
ps. En sano itseäni hyväksi mieheksi, kun niin monelle vauva palstalla on kynnys kysymyksenä mies ehdokkaiden oikeinkirjoitus ja äidinkielen osaaminen. Ei todellakaan luonnistu minulta vaikka ikääkin on lähes 40v. Muuten varmasti mukiin menevä ja elämän peruspilarit täysin kunnossa, vielä kun joskus saisi perheen perustettua. (Tässä myös selitys miksi suosin minua nuorempia naisia mutta en rajaa pois mahdollisuuksia varttuneemmalle).
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mikä on teidän naisten "haaste" löytää meitä mukiin meneviä miehiä! Toisaalta jos Tinder on teidän ainoa paikka, nettideittailla, siinä tapauksessa kyllä ymmärrän. Ehkä teidän kannattaisi vaihtaa tekniikka ja olla huomioimatta onko mies tykännyt teistä ja lähestyä vain niitä oikeasti kiinnostavia. Tietenkin silloinhan te joudutte tekemään vähän hommia sen eteen.
ps. En sano itseäni hyväksi mieheksi, kun niin monelle vauva palstalla on kynnys kysymyksenä mies ehdokkaiden oikeinkirjoitus ja äidinkielen osaaminen. Ei todellakaan luonnistu minulta vaikka ikääkin on lähes 40v. Muuten varmasti mukiin menevä ja elämän peruspilarit täysin kunnossa, vielä kun joskus saisi perheen perustettua. (Tässä myös selitys miksi suosin minua nuorempia naisia mutta en rajaa pois mahdollisuuksia varttuneemmalle).
Haluaisin joskus tavata tuollaisen naisen, joka ei pysty löytämään kunnollisia miehiä. Minun (sukupuolisesti tasaisesti jakautuneessa) kaveripiirissäni kunnollisen kumppanin löytämisen ongelmallisuus koskee vain miehiä. Tosin olemme kaikki alle kolmekymppisiä, mikä saattaa vaikuttaa asiaan. Tällä palstalla taitaa olla enemmän keski-ikäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin joskus tavata tuollaisen naisen, joka ei pysty löytämään kunnollisia miehiä. Minun (sukupuolisesti tasaisesti jakautuneessa) kaveripiirissäni kunnollisen kumppanin löytämisen ongelmallisuus koskee vain miehiä. Tosin olemme kaikki alle kolmekymppisiä, mikä saattaa vaikuttaa asiaan. Tällä palstalla taitaa olla enemmän keski-ikäisiä.
Täällä on yksi. Mutta olen vanha. :(
50v.
En poistanut. Tinder bugi eikä antanut poistaa joten poistin vain sovelluksen. Oletan että sieltä poistavat itse kuusi vuotta käyttämättömänä oleen profiilin.