Nainen, miksi olet poistanut profiilisi deittipalvelusta?
Minua kiinnostaa tietää, moniko poistaa profiilinsa jostain muusta kuin siitä syystä, että on löytänyt miehen.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Turhan monta seksisuhteen mankujaa ja treffeillä iholle hyökkäävää miestä, heti halaamaan, kieltä suuhun ja rintoja kuorimaan. Kaikki eivät toki olleet tällaisia. En myöskään halua mennä treffeille kuulemaan, miten ruma olen jonkun miehen mielestä, jos ei vartaloni tai joku muu piirre miellytä.
Tuo rintojen kuoriminen on kyllä viheliäistä.
Tarjonta oli todella huono viisikymppiselle. Vanhoja kuvia, otetaan yhteyttä 500 km päästä, asutaan eron jälkeen mökillä, yhden tunsi jo kaikki ystävättäreni; aina seurusteli kolme kuukautta, lopetti, ja meni takaisin nettiin etsimään uutta.
Kovin ikäisekseen vanhan ja väsyneen oloisia muutenkin. Kauheasti huijareita.
Kolme kuukautta ehdin tätä ihmetellä. Olin jo jättämässä palvelun, kun yksi kivan ja siistin ja fiksun oloinen oli tykännyt minun profiilistani. Laitoin hänelle viestiä, ja sovimme treffit aika saman tien. Olemmekin sitten olleet yhdessä jo monta vuotta. Hyvät vaan viedään saman tien. Hän ehti olla palvelussa pari viikkoa, ja käydä kolmella treffillä
Jotain positiivistakin, löysin nykyisen aviomieheni.
Olin noin neljä vuotta sinkkuna ja kävin Tinderin kautta ehkä neljä kertaa treffeillä. Kyllästyin totaalisesti, sillä karsin jo kättelyssä kaikki oman elämän saliadonikset ja munan kourijat (vieläkään en ymmärrä saako joku mies edes seksiseuraa tällaisilla kuvilla missä käsi housujen sisällä esittelee elintään.... Hyh!)
Olin itse aktiivinen ja aloitin keskusteluja ja pyysin treffeille. Ei vaan natsannut. Kunnes tapasin nykyisen aviomieheni. Pyysin häntä treffeille yhden päivän juttelun jälkeen ja sen jälkeen nähtiinkin päivittäin. Nyt kaksi vuotta yhdessä ja kesällä mentiin naimisiin.
N33
Vierailija kirjoitti:
Olen livenä sanonut monelle, että miksi netistä ei löydy heidän kaltaisiaan. Netissä korostuu seksin/seurankipeys. Kun laitoin esittelyyn selkeästi, että en hae seksiseuraa eikä asiaa kannata ottaa puheeksi, niin todella vähän viestejä.
Epäilen, että ne hyvät katoaa sinne massaan, melko vaikea miesten sieltä erottautua kun tarjokkaita on niin moninkertainen määrä naisiin nähden. Naiset kuitenkin niin raakasti lyö hylkyyn profiileja niin taatusti siellä menee hyviäkin roskiin vaan sen takia, että profilissa ei ole osattu johonkin panostaa.
Vierailija kirjoitti:
Tarjonta oli todella huono viisikymppiselle. Vanhoja kuvia, otetaan yhteyttä 500 km päästä, asutaan eron jälkeen mökillä, yhden tunsi jo kaikki ystävättäreni; aina seurusteli kolme kuukautta, lopetti, ja meni takaisin nettiin etsimään uutta.
Kovin ikäisekseen vanhan ja väsyneen oloisia muutenkin. Kauheasti huijareita.Kolme kuukautta ehdin tätä ihmetellä. Olin jo jättämässä palvelun, kun yksi kivan ja siistin ja fiksun oloinen oli tykännyt minun profiilistani. Laitoin hänelle viestiä, ja sovimme treffit aika saman tien. Olemmekin sitten olleet yhdessä jo monta vuotta. Hyvät vaan viedään saman tien. Hän ehti olla palvelussa pari viikkoa, ja käydä kolmella treffillä
Tuo, että näyttävät ikäisekseen kovin vanhoilta ja väsyneiltä, voi myös johtua siitä, että ovat valehdelleet ikänsä. Ei tarvitse edes jäädä kiinni iän valehtelusta, kun treffikumppani vaan toteaa, että ei kyllä energiat ole sellaiset, mitä hän on etsimässä kumppaniltaan.
Että jos miehet luulee, että pääsee eteenpäin valehtelemalla iän, niin kyllähän se kosahtaa ensinäkemältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen livenä sanonut monelle, että miksi netistä ei löydy heidän kaltaisiaan. Netissä korostuu seksin/seurankipeys. Kun laitoin esittelyyn selkeästi, että en hae seksiseuraa eikä asiaa kannata ottaa puheeksi, niin todella vähän viestejä.
Epäilen, että ne hyvät katoaa sinne massaan, melko vaikea miesten sieltä erottautua kun tarjokkaita on niin moninkertainen määrä naisiin nähden. Naiset kuitenkin niin raakasti lyö hylkyyn profiileja niin taatusti siellä menee hyviäkin roskiin vaan sen takia, että profilissa ei ole osattu johonkin panostaa.
Ja perimmäinen ongelma on naisten niin yhtenevä miesmaku ulkonäön suhteen ja toisaalta myös passiivisuus. Nuo yhdessä seulovat (samat) vähä-älyiset mutta komeahkot kiimapetterit naisten kimppuun. Ei normaalimies jaksa pommittaa passiivista lahnaa kovin kauaa, mutta nuo yllä mainitut veijarit jaksavat, koska pääsevät aikanaan pukille riittävän monien kanssa kunhan vaan jaksaa jyskyttää. Eikä tavalliset miehet juuri saa edes niitä mätsejä, jos tinderistä puhutaan. Ja miksei puhuttaisi, kun se on pariutumisen suurin tekijä nykyään.
Mutta naisia nyt on turha neuvoa näissä, ovathan he rakkauden suuria ammattilaisia. Paha vain, sillä kaikki on mennyt pariutumisessa vituiksi sen jälkeen kun naiset vapautuivat tunkkaisista kahleista ja alkoivat innolla deittailemaan.
Vastasin, että kyllästyin. Tosin ensin löysinkin sieltä kumppanin, mutta kun hänen kanssaan tuli ero, totesin etten enää kaivannutkaan suhdetta. Tuo suhde siis antoi sen, mitä tarvitsin. Eron jälkeen kirjauduin aluksi takaisin deittipalveluun, mutta sitten poistuin sieltä, kun totesin että haluankin nyt keskittyä omiin juttuihini.
Tuota deittipalvelusta löytynyttä suhdetta edelsi pieleen mennyt rakastuminen, joka ei lupaavan alun jälkeen edennytkään, joten ilmeisesti kaipasin jotain laastaria. Näin jälkeenpäin ajatellen ainakin tuntuu. Ja nyt sitten taas en kaipaa ollenkaan suhdetta. Voi olla, että sen aika on joskus myöhemmin - ehkä. Mutta nyt suunnittelen kyllä tosi innoissani kesäasunnon ostamista ja muita omia juttujani, joten voi olla ettei pitkään aikaan ole aikaa miettiä pariutumista. Seksi tosin olisi kiva, mutta onneksi on päivittäinen sooloseksi...
Rehellisesti, lihoin enkä kehdannut päivittää sinne uusia kuviani tai mennä treffeille vastapuolen luullessa olevani vielä normaalipainoinen. Kokeillaan uudestaan sitten kun laihdun taas.
Miksi tästä pitää tehdä sukupuolikysymys? Eiköhän miehillä syyt profiilin poistamiseen ole ihan samat kuin naisillakin?
Deitti pisti mut paksuksi.
Vitsinä alun perin ilmoituksen laitoin, sitten treffeillä eteeni marssi ihana, fiksu, mutta sosiaalisesti hieman kömpelö mies. Kohta 10 vuotta kimpassa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tästä pitää tehdä sukupuolikysymys? Eiköhän miehillä syyt profiilin poistamiseen ole ihan samat kuin naisillakin?
Väitän että syyt on erit kuten tässäkin ketjussa näkee. Miehillä syy ettei naiset kiinnostu ja naisilla taas liikaa kiinnostuneita joista perkata hyvät.
M38
Tein ensimmäisen nettideittiprofiilini joko ihan vuoden 1995 lopussa tai 1996 alussa, joka tapauksessa 1996 alkupuolella olin netin kautta ensimmäisillä treffeillä ja jonkinlainen etäsuhde siitä 1,5 vuodeksi kehittyikin. Sen jälkeen tapasin viime vuosituhannella muutaman muunkin, joiden kanssa kehittyi tapailusuhteita, viimeisin 2000.
Seuraavan pitempiaikaisen seurustelukumppanin löysin kuitenkin muuta kautta, ja kun se suhde päättyi 2009 en pariin vuoteen edes etsinyt ketään. Seuraavina vuosina kokeilin pariin-kolmeen otteeseen nettiprofiilia, mutta poistin profiilini muutamassa päivässä. Ikäiseni (40+) miehet etsivät reilusti itseään nuorempia naisia, osa jopa halusi vasta perustaa perheen. Tein aloitteita kaikille sellaisille, jotka vastasivat hakuani ja joiden kriteereihin itse varmasti mahduin, ehkä 3-5 aloitetta/nettideittailukerta, mutta ne eivät johtaneet mihinkään. Minulle tekivät aloitteita pelkkää seksiseuraa etsivät ja/tai ihan muualla Suomessa asuvat miehet, joiden kanssa ei ollut mitään yhteistä ja jotka ilmeisesti tekivät aloitteen ihan jokaiselle naiselle palvelussa. 2014 tapasin nykyisen puolisoni (en nettideiteistä häntäkään) enkä sen jälkeen ole tietenkään nettideittaillut.
Aika paljon jotkut swaippailee, kun kerran satoja matcheja tullut hetkessä. Kai te naiset muistatte, että teidänkin on pitänyt swaipata ne sadat matchit oikealle. Minä matchasin kerralla vain muutaman ja tutustuin niihin. Myös löysin sieltä miehen.
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon jotkut swaippailee, kun kerran satoja matcheja tullut hetkessä. Kai te naiset muistatte, että teidänkin on pitänyt swaipata ne sadat matchit oikealle. Minä matchasin kerralla vain muutaman ja tutustuin niihin. Myös löysin sieltä miehen.
Miten sieltä edes tulee hetkessä sata profiilia? Kaverini oli jossain vaiheessa Tinderissä, ja kun hän näytti minulle, miten se toimii, niin ihan kauhean kauan ei ehditty swaippailla, kun kuvat loppuivat. ja tämä tapahtui toistuvasti. Kyllä niitä kuvia oli kymmeniä, mutta ei missään tapauksessa satoja. Ja sitten vielä, jos valikoiden swaippailisi ja silti tulisi sata matcia "hetkessä"... kuulostaa omituiselta.
Vai onko kaikilla hakukriteerit tosi laajat, tyyliin koko Suomi ja ei ikäkriteereitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sieltä edes tulee hetkessä sata profiilia? Kaverini oli jossain vaiheessa Tinderissä, ja kun hän näytti minulle, miten se toimii, niin ihan kauhean kauan ei ehditty swaippailla, kun kuvat loppuivat. ja tämä tapahtui toistuvasti. Kyllä niitä kuvia oli kymmeniä, mutta ei missään tapauksessa satoja. Ja sitten vielä, jos valikoiden swaippailisi ja silti tulisi sata matcia "hetkessä"... kuulostaa omituiselta.
Vai onko kaikilla hakukriteerit tosi laajat, tyyliin koko Suomi ja ei ikäkriteereitä?
Ei tarvitse swaippailla yhtään nähdäkseen, että on 99+ tykkäystä. Se ilmestyy siihen vasemman yläkulman ympyrään, siinä lukee jotain "sinulle on x tykkäystä", 99+ näkyy maksimimääränä. Kun tekee uuden profiilin, niin toki myös Tinder näyttää sinua useimmille, jotta pääsee ns. hyvin alkuun.
Chattäily oli minusta kamalaa. Ihan tyhjästä yrität tutstua ihmiseen kirjallisesti, mutta samalla niin, että vastaaja on langoilla samaan aikaan ja reagoida pitäisi heti. Linjoilla pitäisi roikkua ja menee aikaa.
Ahdisti myös se, että muut näkevät, koska olet kirjautuneena sisään.
Nyt teen niin, että olen itse kuvattomalla ilmoituksella yhdessä palvelussa. Jos nään kiinnostavan profiilin, niin pyydän ensimmäisessä viestissä sähköpostiosoitteen, jonne lähetän kuvat ja kirjeen, jossa paljon asiaa. Jos muutaman kirjeen jälkeen kiinostaa, niin sovin treffit.
Ei ollut mun juttu. Mies ei löydy netin kautta.
Puuttuu vaihtoehto: sain jo munaa ja panokavereita ihan tarpeeksi pitkäksi aikaa eteenpäin.
Tinderistä poistin melkein välittömästi, koska se oli kuvottava lihatiski. Muilla palstoilla on vielä profiili, mutta niiltä on vaikea löytää ketään kiinnostavaa.
Totesin, etten jaksa enkä edes halua ketään enkä mitään.