Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkäriä/sairaanhoitajaa paikalla? Alkoholisti kysyy.

Vierailija
02.02.2014 |

En kaipaa minkäänlaista pään aukomista tai vittuilua. Mieli on tarpeeksi matalalla muutenkin. Olen 25v nuori mies, juonut 13-vuotiaasta asti melko rankalla kädellä. Viime krapuloina olo ollut erityisen kamala, vaikken olisi montaa ottanutkaan. Join perjantaina, olen oksentanut koko eilisen ja tämän päivän. Jos ei tule vesi/ruoka itsestään ulos, se on pakko auttaa tulemaan, koska vatsaan alkaa koskea melkein heti syömisen jälkeen runsaasti. Ulostan jotain epämääräistä, vetistä lientä. Tuntuu kuumeiselta. Merkkejä jostain, joko olen juonut sisuskaluni pellolle?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankreatiitti.

Vierailija
2/34 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhotiaja vastaa: mene käymään ensiavussa. Ja hae apua sen jälkeen juomiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan akuutti haimatulehdus l. pankreatiitti. Käy ihmeessä lääkärissä, sekin tauti tappaa hoitamattomana ja kroonistuessaan.

Vierailija
4/34 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

haimatulehdus tosiaan saattaa olla tuloillaan

Vierailija
6/34 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisenä tulee tosiaan mieleen pankreatiitti, joka on rajuna erittäin vakava tauti.

Vierailija
7/34 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile Selincro-lääkitystä.

Vierailija
8/34 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeudu HETI PÄIVYSTYKSEEN! 

Vierailija
9/34 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä aloita mitään omatoimilääkitystä. Haimasi on nyt lujilla eli kroppa on laittanut stopin sulle. Mene ensiapuun saamaan hoitoa ja pyri jatkossa hankkimaan muunlainen tapa elää.

Vierailija
10/34 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin ensiapuun ja selitin tilanteen. Käskivät hakeutumaan huomenna omalle lääkärille. Että odotetaan nyt siihen sitten. ap

Vierailija
11/34 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surulliseksi pistää, toivottavasti löydät motivaation muutokselle. 

Vierailija
12/34 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 18:54"]

Soitin ensiapuun ja selitin tilanteen. Käskivät hakeutumaan huomenna omalle lääkärille. Että odotetaan nyt siihen sitten. ap

[/quote]

mitä helvettiä? Oletko muuten virtsannut normaalisti tänään?  

Vierailija
13/34 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mihin tahansa lääkäriin! Terv. samasta syystä orvoksi jäänyt

Vierailija
14/34 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 18:54"]

[/quote]

Mene päivystykseen ja sano, että palstalla ollaan susta huolissaan.

Vierailija
15/34 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niiden on pakko sinut sinne päivystykseen ottaa noiden oireiden perusteella.

Vierailija
16/34 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi ottamatta päivystykseen, kun on voimakas mahakipu, jonka syy on epäselvä, etenkin jos aiheuttaja saattaa olla esim. haimatulehdus. Nyt et soittele sinne, vaan MENET sinne.

T: sh ensiavusta

Vierailija
17/34 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki haimatulehdus tapaukset mitä minä tiedän (4kpl.) ovat sanoneet, että kipu on niin järkyttävä kun ikinä vaan voi olla. Eli suomeksi jos se on, niin siinä hakeutuu sairaalaan kovempikin ukko. Tosin voihan niitä olla eri oireisina, mutta noi mun tuntemat tapaukset kertoneet noin..

Vierailija
18/34 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen tänään virtsannut, joskus iltapäivällä. Kipu ei paha tyhjällä vatsalla. Ja maatessa liikkumatta ihan hyvä olla. Ea:n täti keskittyi lähinnä kauhistelemaan, ja tivaamaan syitä juomiseen. Oli tosi tympeä.

Vierailija
19/34 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 19:56"]

Kerran olen tänään virtsannut, joskus iltapäivällä. Kipu ei paha tyhjällä vatsalla. Ja maatessa liikkumatta ihan hyvä olla. Ea:n täti keskittyi lähinnä kauhistelemaan, ja tivaamaan syitä juomiseen. Oli tosi tympeä.

[/quote]

Menet nyt sinne päivystykseen. Jos ne siellä syyllistävät, niin anna syyllistää. Sano, että saavat moittia sinua, mutta kehota niitä siitä huolimatta tutkimaan tuo fyysinen puoli. Sinäkin olet ihminen ja ansaitset hoitoa, vaikka olisitkin saattanut itsesi tuohon jamaan. Nyt sinne päivystykseen mars.

Vierailija
20/34 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene lääkäriin. Hyvässä lykyssä se on vaikea henkeä uhkaava haimatulehdus ja päädyt teholle kuukaudeksi ja viet samalla jonkun muun tehohoitoa vaativan paikan. Ja maksat yhteiskunnalle satoja tuhansia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme