Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko pitäsi laihtua?

Vierailija
02.02.2014 |

Siis tilanne on tällainen. Olen 167 cm pitkä ja rakenteelta hoikka keski-ikäinen nainen. Painoa on vuosien saatossa tullut lisää ja lisää. Tänä aamuna vaaka näytti 62 kg. Haluaisin takaisin hoikan ja siron vartaloni! Paljonko pitäisi laihduttaa?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2kg

Vierailija
2/22 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihoahan sun pitäisi :O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitääh? Vain kaksi kiloa?? Se onnistuu kyllä. Kiitos!

Ap

Vierailija
4/22 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 kiloa. 

Vierailija
5/22 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 kg

Vierailija
6/22 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen kiloa ois mun unelma :)

Ap

Vierailija
7/22 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 18:05"]Mitääh? Vain kaksi kiloa?? Se onnistuu kyllä. Kiitos!

Ap

[/quote]

Katso virtuaalinen model my diet ja syötä pituus eri painovaihtiksilla.

Vierailija
8/22 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/22 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet just sopiva keski-ikäiseksi. Liika hoikkuus on kamalaa, silloin kaikki virheet korostuu, rypyt yms

Vierailija
10/22 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet normaalipainoinen.

Vierailija
11/22 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäinen? Aloituksesta luulisi teiniksi.

Vierailija
12/22 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat laihtua? On tutkimuksissa todistettu, että iän myötä tuleva painon nousu on vain terveellistä. (Varmaan laihat syö vähän ja yksipuolisesti tms.)

Vierailija
13/22 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehee vai teini, olen 51-vuotias.

Ap

Vierailija
14/22 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi haluaisit laihtua tuosta. Hyvin hoikat vanhenevat ulkonäöltään (esim. kasvoista) selvästi nopeammin kuin sinun painoisesi. Mutta jos haluat hoikemmalta näyttävän vartalon, mene punttisalille ja tee liikkeitä tarpeeksi isoilla painoilla.

Vierailija
15/22 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä sulle näkökulmaa:

Olen 165 cm pitkä. Tänä aamuna vaaka näytti 138,4 kg. Ikää saman verran. Mulla ei ole ikinä ollut hoikkaa tai siroa vartaloa. Normaalipainoinen olen ollut joskus. Paljonko pitäisi laihduttaa?

Vierailija
16/22 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

51 ja tulee tänne kyselemään paljonko pitäis laihtua... Mistäköhän me tiedetään sinun ruumiinrakenne, eri ihmiset näyttävät ihan erilaisilta saman painoisina. Ylipainoinen et ole ja sen tiedät itsekin, nyt järki käteen ja anna peilin kertoa mikä miellyttää omaa silmää. Joku on joskus sanonut, ettei mikään näytä pahemmalta kuin laiha vanha akka ja olen samaa mieltä, mutta eipä muiden mielipiteillä pitäisikään olla mitään väliä, riittää että omaa silmää miellyttää ja ehkä lisäksi mahdollisen kumppanin.

Vierailija
17/22 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on sitä mieltä, että varttuneet ihmiset näyttävät paremmilta plösöinä (rypyt tasoittuu jne). No näin kolmekymppisen miehen vinkkelsitä voin sanoa, että olen eri mieltä. Tätimäinen tai setämäinen pyylevyys päinvastoin korostaa köpöttävää kävelyä ja raihnaista olemusta. Mieluummin hyvässä kondiksessa eikä ainakaan yhtään mahaa, niin varttuneemmatkin voivat näyttää vetäviltä.

Hyvä ryhti ja hyvä vyötärö, mikä ap:n tapauksessa tarkoittaa ainakin 10% nykyisestä painosta pois. Satsaa kuitenkin ihan ekana johonkin liikuntaan, vaikka lenkkeilyyn, se on olennaisinta, sillä fyysinen kunto tekee olemuksesta paljon freesimmän sohvalle unohtuneeseen flegmaattisuuteen verrattuna.

Vierailija
18/22 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

16: totaalinen remontti, jos haluat säällisen vanhuuden. Nyt olet käytännössä liikuntavammainen. Lahde ihan ekaksi tavoittelemaan painosi puolittamista, sen jälkeen kun niveliä voi jotenkin niitä rikkomatta rasittaa,voi alkaa miettiä olisiko jotain viilattavaa vielä.

Vierailija
19/22 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko ikä 15v? Aikuinen nainen ei kyselisi vastaavaa. Aikuinen nainen osaa jo tehdä asioille jotain, eikä ihmettele täällä.

Vierailija
20/22 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpas päässyt lihomaan! Omasta mielestäni saisit laihduttaa ainakin 15 kiloa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi