Paljonko pitäsi laihtua?
Siis tilanne on tällainen. Olen 167 cm pitkä ja rakenteelta hoikka keski-ikäinen nainen. Painoa on vuosien saatossa tullut lisää ja lisää. Tänä aamuna vaaka näytti 62 kg. Haluaisin takaisin hoikan ja siron vartaloni! Paljonko pitäisi laihduttaa?
Kommentit (22)
Mitääh? Vain kaksi kiloa?? Se onnistuu kyllä. Kiitos!
Ap
Kymmenen kiloa ois mun unelma :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 18:05"]Mitääh? Vain kaksi kiloa?? Se onnistuu kyllä. Kiitos!
Ap
[/quote]
Katso virtuaalinen model my diet ja syötä pituus eri painovaihtiksilla.
Olet just sopiva keski-ikäiseksi. Liika hoikkuus on kamalaa, silloin kaikki virheet korostuu, rypyt yms
Keski-ikäinen? Aloituksesta luulisi teiniksi.
Miksi haluat laihtua? On tutkimuksissa todistettu, että iän myötä tuleva painon nousu on vain terveellistä. (Varmaan laihat syö vähän ja yksipuolisesti tms.)
Hehee vai teini, olen 51-vuotias.
Ap
En ymmärrä, miksi haluaisit laihtua tuosta. Hyvin hoikat vanhenevat ulkonäöltään (esim. kasvoista) selvästi nopeammin kuin sinun painoisesi. Mutta jos haluat hoikemmalta näyttävän vartalon, mene punttisalille ja tee liikkeitä tarpeeksi isoilla painoilla.
Tässä sulle näkökulmaa:
Olen 165 cm pitkä. Tänä aamuna vaaka näytti 138,4 kg. Ikää saman verran. Mulla ei ole ikinä ollut hoikkaa tai siroa vartaloa. Normaalipainoinen olen ollut joskus. Paljonko pitäisi laihduttaa?
51 ja tulee tänne kyselemään paljonko pitäis laihtua... Mistäköhän me tiedetään sinun ruumiinrakenne, eri ihmiset näyttävät ihan erilaisilta saman painoisina. Ylipainoinen et ole ja sen tiedät itsekin, nyt järki käteen ja anna peilin kertoa mikä miellyttää omaa silmää. Joku on joskus sanonut, ettei mikään näytä pahemmalta kuin laiha vanha akka ja olen samaa mieltä, mutta eipä muiden mielipiteillä pitäisikään olla mitään väliä, riittää että omaa silmää miellyttää ja ehkä lisäksi mahdollisen kumppanin.
Moni on sitä mieltä, että varttuneet ihmiset näyttävät paremmilta plösöinä (rypyt tasoittuu jne). No näin kolmekymppisen miehen vinkkelsitä voin sanoa, että olen eri mieltä. Tätimäinen tai setämäinen pyylevyys päinvastoin korostaa köpöttävää kävelyä ja raihnaista olemusta. Mieluummin hyvässä kondiksessa eikä ainakaan yhtään mahaa, niin varttuneemmatkin voivat näyttää vetäviltä.
Hyvä ryhti ja hyvä vyötärö, mikä ap:n tapauksessa tarkoittaa ainakin 10% nykyisestä painosta pois. Satsaa kuitenkin ihan ekana johonkin liikuntaan, vaikka lenkkeilyyn, se on olennaisinta, sillä fyysinen kunto tekee olemuksesta paljon freesimmän sohvalle unohtuneeseen flegmaattisuuteen verrattuna.
16: totaalinen remontti, jos haluat säällisen vanhuuden. Nyt olet käytännössä liikuntavammainen. Lahde ihan ekaksi tavoittelemaan painosi puolittamista, sen jälkeen kun niveliä voi jotenkin niitä rikkomatta rasittaa,voi alkaa miettiä olisiko jotain viilattavaa vielä.
Vai onko ikä 15v? Aikuinen nainen ei kyselisi vastaavaa. Aikuinen nainen osaa jo tehdä asioille jotain, eikä ihmettele täällä.
Oletpas päässyt lihomaan! Omasta mielestäni saisit laihduttaa ainakin 15 kiloa
2kg