Ultimaattinen herkkupaheesi?
Tuli vain mieleen, kun syön tässä valion maustettua rahkaa.. Mun suosikit on appelsiini, vanilja ja passiohedelmä. Kaloreita yhdessä on reilu 300.... Hintaakin melkein 2 euroa purkki.
Sallin itselleni yhden joka sunnuntai. Korvaan sillä kokonaisen aterian ja syön todella nautiskellen - lusikankärjellinen kerrallaan.
Kommentit (59)
Hampuriksen XXL-hampurilainen. Aivan täydellinen. Jaksan kerralla koko jättihampurilaisen.
Makeista ehkä Nutella. Joskus tekee mieli, ja silloin menee puoli purkkia sellaisenaan kerralla.
Valion piparkakkurahka, ihana kun joulu lähenee ja tuota saa taas!
Pizza! Mikään ei voita lämpimän, tuoksuvan laatikon avaamista vapisevin sormin ja ekan palan syömistä seisaaltaan. Voisin tilata pizzaa joka päivä. Ja jääkaappikylmä Frezza-kahvijuoma kylkeen!
Koko Lidlin paistopiste! Voisin ostaa jokaista tuotetta yhden!
Saarioisten jauheliha roiskeläppä. Kulinaristinen elämys :'D voisin syödä joka päivä
Kondensoitu maito lusikoiden tölkistä.
Yllensä kestää 3 päivää tyhjentää.
Ultimaattinen herkkupaheeni; tajusin juuri että juuri tällä herkellä sitä ei ole. Koukutun helposti asioihin eli herkkuihin, liikuntaan, elämyksin, alkoholiin.
Nyt olen liikuntakierteessä ja minulla ei ole herkkupahetta.
Herkkujani ovat olleet Aleksanterin leivos, jäätelö, irtokarkit. Jäätelöputtken saan katkaistua kesän lopuksi. Irtokarkkia en ole syönyt sitten maaliskuun. Pieniä suklaapatukoita olen ostanut pari kertaa viikossa koko perheelle. Ennen niin maistuva Pätkis ei ollutkaan hyvää eilen.
Pahoin pelkän, että joulutortut ovat tulossa ultimateherkukseni. Täytyy siirtää ensimmäinen paistokerta mahdollisimman pitkälle.
Oliivit.
Söisin vaikka purkillinen jos hyviä löytyisi. Jos löytyy, ne on ihan sikahintaisia. Harmi, ettei Suomessa osata arvostaa hyviä oliiveja. Täällä ne on melkein poikkeuksetta täytettyjä, värjättyjä, jossain pahan makuisessa mausteliemessä tai omituista silppua, joka ei muistuta oliiveja lainkaan.
Itseleivottu leeta ilman rusinoita, kardemummaa ja päällyssokeria
Maman katkarapunuudelit, se iso pakkaus siis, kurkkua, paprikaa ja surimipuikkoja lisänä. Tämä on arkinen lohturuokalisäainepommi.
Krapulaan tai muuhun pikaruokahimoon joku Hesburgerin tai Burger Kingin ranskalaiset ja valkosipulimajoneesi. Hampurilainen tai nuggetit ovat sivuosassa.
Fazerin vaalea maitosuklaa ja salmiakkiaakkoset, yhdessä.
Lidlin "Twix" patukat, paljon parempia kuin alkuperäiset! Ja niitä saa vielä monipakkauksessa 😍
Vierailija kirjoitti:
Sipsit ja dippi. Menee melkein koko pussi ja purkki kerralla.
Juustokakku tai creme brulee. Ah ja nam!
Irtokarkit ja suklaa mutta kun niitä tulee syötyä liian paljon kerralla. Sitten menee maha ruikulle ja pierettää.
Saan makuorgasmin lämpimästä mutakakusta ja vaniljajäätelön yhdistelmästä.