Ultimaattinen herkkupaheesi?
Tuli vain mieleen, kun syön tässä valion maustettua rahkaa.. Mun suosikit on appelsiini, vanilja ja passiohedelmä. Kaloreita yhdessä on reilu 300.... Hintaakin melkein 2 euroa purkki.
Sallin itselleni yhden joka sunnuntai. Korvaan sillä kokonaisen aterian ja syön todella nautiskellen - lusikankärjellinen kerrallaan.
Kommentit (59)
Mulle suurinta herkkua on tuoreet marjat ihan sellaisenaan. Joulunpyhiksi ostan pussillisen lakritsia, muuten en makeasta oikein välitä.
Pakastepitsat, tutti-irtokarkit ja taffelin fire ballsit
Terveisin Naispelko27
Kartanon tilli&kermaviili -sipsit, Fazerin vaalea maitosuklaa, kinkku-juusto tortellinit...
Ultimaatumi herkkupaheesi on sellainen eksoottinen ruokalajike jota joutuu joskus sosiaalisen tilanteen pakottamana nauttimaan vaikka ruoasulatuselimistö huutaa apua ja nostattaa pelkoa siitä pysyykö herkku sisällä vai ei.
Pahisten kunkkuni on rapeareunaisiksi voissa paistetut räiskäleet jotka sivellään voilla ja ripotellaan hienoa sokeria, syödään kuumina heti kun valmistuu. Tämä ehkä kerran vuodessa ja tekee sairaan hyvää. Pikkupahe on 2 Pigall-patukkaa peräjälkeen syötynä, 1 ei riitä.
Pandan ne Choco lakrits caramel pallurat.
Kotipizzan pizzat ja kotzonet. Haen vähintään kerran viikossa. Välillä hävettää kun käyn niin usein, mutta on vaan niin hyvää, en ole koskaan pettynyt Kotipizzan ruokiin. Hoikka olen kun muuten syön kohtuudella.
Viikonloppuisin tykkään syödä cini minis muroja 😮
Rocky road jäätelöä iso annos ja sekaan vielä jotain keksejä esim. Fazerina.
Geisha -patukat, Estrellan Salted Caramel -pähkinät ja jäätelö. Nämä voisi kokeilla yhdistää ja vielä päälle Fanni -suklaavanukasta.
Maidossa kostutetut paistetut ruisleipäkäntyt.
Suklaatahnalla täytetyt voisarvet. Kaloripommien aatelia.
Popcornia ja suklaata samaan aikaan suussa.
Itse tehty toffee. Sokeria, vettä, voita, suolaa ja etikkaa. Liian helppoa, liian hyvää ja liian epäterveellistä.
Paahtoleivät joiden päällä on hilloa, voita, homejuustoa, täydellinen rouskuva kombinaatio makeaa ja suolaista.