Sunnuntain liikuntagallup
Mitä liikuntaa olet tänään harrastanut?
Itse kävin koira kanssa puolen tunnin kävelylenkin aamupäivällä ja äsken hiihdin 6 kilsaa. Ihan sopivasti mulle.
Kommentit (23)
Käytiin aamulla perheen kanssa hiihtämässä. Mies hiihteli lapsen kanssa ja minä menin omia menoja. Kamalan raskasta lenkkiä en vetänyt, koska lenkin jälkeen en ehdtinyt enää pestä hiuksia. En halunnut hikoilla siis liikaa. :D Päivällä käveltiin kotoa kaupungille ja takaisin. Matkaa vähän päälle kilometri suuntaansa. Kaupungilla pyörittiin nelisen tuntia jaloillamme. Kaksi tuntia tosin museossa. Mutta kai tuon kaupunkireissunkin voi hyötyliikunnaksi laskea. Vähän tekisi vielä mieli lähteä ladulle ihan kunnolla. Saa nähdä jaksanko. Olemme kyllä ihan aktiivisia mutta mitään hurjaa hikiliikuntaa en kovin usein harrasta. Hiihtelen, hölkkäilen ja kävelen paljon.
Tämä sunnuntai meni plörinäksi. Tiukka liikuntaviikko takana. Eilen oli liikunnasta vapaa päivä ja oltiin esikoisen kanssa shoppailemassa. Yön nukuin vähän huonosti ja tänään olin niin väsynyt, että nukuin päivällä useamman tunnin. Yleensä käyn sunnuntaina joogaamassa aamulla ja illalla crossfit-harjoituksissa. Ajatus oli lähteä salille tekemään oma harjoitus, mutta en ole saanut vielä lähdettyä ja loppuilta kuluu kuopuksen kanssa matikankokeeseen harjoitellessa.
Kävin shoppailemassa