Kuinka olet muuttunut alettuasi lukea tätä foorumia?
Minulla ei ole lapsia, joten niiden suhteen en ole muuttanut toimintatapojani. Olen kuitenkin alkanut siivota tarkemmin, eli suursiivous kerran viikossa ja lakanoiden pesu 95 asteessa ym. Av:lta olen saanut siis paljon tietoa bakteereista :D
Samoin bloggaajien kritisoinnin myötä olen lopettanut joidenkin lukemisen, mm. M-lifen. Keskustelujen myötä olen ehkä itsekin alkanut ajatella ilkeämmin bloggaajista.
Kommentit (27)
Musta on ainaskin tullut vittuuntunut ja negatiivinen tän palstan myötä. Jotenkin täällä valloillaan oleva viha vaan tarttuu ja muuttuu itekin sellaseks anonyymiks nettivittuilijaks. Oon alkanut pitään suomalaisia surkeena ja kateellisena kansana, sen sijaan että ennne olin omasta suomalaisuudestani jokseenkin ylpeä. Ja myöskin oon ruvennut sääliin lapsia ja toivon että sitten kun itsellä lapsia on, niin viettäisin ennemmin aikani heidän kanssaan leikkien kuin täällä muille vittuillen.
Olen kyynistynyt ja ajattelen naisista entistä negatiivisemmin :D (lassukka-huutelijoille tiedoksi, että olen nainen). Olen alkanut ymmärtämään mies 28, vaikka alkuun pidin häntä täysin idioottina.
Olen tahattomasti lapseton ja palstaa lukiessani olen tajunnut, kuinka monien mielestä lapsettomat ovat itsekkäitä ja huonompia ihmisiä. Se on todella satuttanut. Nykyään en voi usein käydäkään enää palstalla, koska siitä tulee älyttömän paha mieli.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 14:20"]
Tämä foorumi on avannut mun silmät sille, kuinka tyhmiä ihmisiä onkaan olemassa.
[/quote]
Ja kuinka inhottavia, ilkeitä ja ylemmyydentuntoisia.
Olen alkanut tuntea syvää vihaa ja halveksuntaa nk. ekoväkeä kohtaan. Kaikki palstaa seuranneet tietänevät tämän itseään muita parempana ja sivistyneenä (!) pitävän ihmistyypin, jonka pääasiallinen anti keskusteluun kuin keskusteluun on omahyväisesti, ylimielisesti ja mahdollisimman ilkeästi tuomia kaikki omasta elämänkatsomuksestaan ja -tavoistaan poikkeava "wt:ksi" (=ryhmän ehdoton suosikkisana). Paitsi tietenkin siinä tapauksessa, kun kyse on etnisistä vähemmistöistä, joiden pienikin kritisointi saa heiltä osakseen vain raivokasta alapeukun runkkausta.
Laitoin jopa välit poikki kyseistä katsomusta edustavaan lähisukulaiseeni, joka tiettävästi viihtyy tällä palstalla em. paskaa kirjoitellen.
Ymmärrän hävetä asioita, joita en ennen ajatellut. Esim. kesällä piipahdin siskon lasten kanssa kaupungilla ja pojat olivat laittaneet feikkicrocksit jalkaansa. Ymmärsin muiden ajattelevan, että olen varmaan köyhä wt, joka ei osaa pukea lapsia oikein kaupunkivaatteisiin.