Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi oi miksi en ole ostanut kuukuppia aiemmin?

Vierailija
08.01.2014 |

Miten ihmeessä jaksoin ja kestin niitä haisevia siteitä ja nöyhtäisiä tamponeja. Yäk.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi myöhään kuin ei milloinkaan!

Itselläni meni niin, että innostuin joku 7 vuotta sitten kun kuulin kuukupeista ja tutkin asiaa kovasti ja ostin kuukupin itselleni. Sitkeästi harjoittelin ja yritin käyttää kuppia, mutta ei siitä mitään tullut. Kuukuppikunnan mainioiden nettisivujen kautta sain vinkkejä ja kokeilin toisenlaista kuppia, mutta ei sekään auttanut. Piti vaan todeta, että kuuluin siihen pieneen prosenttiin, jolle kupit ei sovi.

Mutta kokeilusta seurasi hyvää. Uskaltauduin ekan kerran kokeilemaan tamponeja ja nehän sopikin mulle loistavasti ja nyt olen tyytyväinen tamponien käyttäjä. En koe niitä ollenkaan "nöyhtäisiksi" ja " yökeiksi" kuten ap.

Muutenkin minusta olisi paljon rakentavampaa, jos ihmiset eivät omista valinnoista kertoessaan ja niitä kehutessaan latistaisi niitä, jotka ovat valinneet toisin.

Vierailija
2/5 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tasan samaa mieltä. Minä koin myös siteet ja tamponit ällöttäviksi. Kakkoselle sanoisin, että omista kokemuksistaan kyllä voi kertoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen kolmoselle.

Tarkoitinkin, että on eroa kirjoittaako tyyliin "haisevat siteet" vai " minusta siteet tuntuivat haisevan" tms. Tietysti omista kokemuksista pitää kertoa!

(Hyvä esimerkki tästä " mollaamisesta" on palstalla ikuisesti jylläävä karvoja vai ei - keskustelu. Joku voi kirjoittaa ihan fiksusti siitä, miten on mukava ajella kaikki häpykarvat ja että olo tuntuu hyvältä ja sitten loppuun kirjoittaakin että " pitäkää te muut vaan likaiset rämemajavanne". Hohhoijaa)

Vierailija
4/5 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä taas haisevista siteistä puhuminen ei ole kenenkään latistamista vaan mielipiteen kertomista siteistä.

Vierailija
5/5 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainenkin vaihtoehto, fiksun ihmisen vaihtoehto, ettei avaudu koko asiasta laisinkaan. Kertoisiko joku minulle, mikä on pointti aloittajan tekstissä?

Muu kuin se, että haluaa julistaa maailmalle tyhmyytensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän