Kuinka olet muuttunut alettuasi lukea tätä foorumia?
Minulla ei ole lapsia, joten niiden suhteen en ole muuttanut toimintatapojani. Olen kuitenkin alkanut siivota tarkemmin, eli suursiivous kerran viikossa ja lakanoiden pesu 95 asteessa ym. Av:lta olen saanut siis paljon tietoa bakteereista :D
Samoin bloggaajien kritisoinnin myötä olen lopettanut joidenkin lukemisen, mm. M-lifen. Keskustelujen myötä olen ehkä itsekin alkanut ajatella ilkeämmin bloggaajista.
Kommentit (27)
Käyn entistä harvemmin fb:ssa kun täällä on paljon mielenkiintoisempia juttuja :) Lisäks yhden ketjun innoittamana siivoan enemmän, uskomatonta mutta totta, olen nimittäin kamala laiskuri.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 14:11"]
Ai niin, lisäksi olen alkanut tuntea alemmudentunnetta vain toisen asteen koulutuksestani, joten ensi kesänä edessä yliopiston pääsykokeet. Av:lla on ollut paljon vaikutusta siihen päätökseen, sillä täällä keskustellaan aika paljon koulutuksesta (ja maisterin tutkinto on enemmän sääntö kuin poikkeus).
Ap
[/quote]
Turhaa tunnet alemmuudentunnetta, maisterintutkinto tällä palstalla ei todellakaan ole sääntö. Netissä kun on helppo valehdella myös se oma koulutustaustansa...
Tämä foorumi on avannut mun silmät sille, kuinka tyhmiä ihmisiä onkaan olemassa.
Minusta on tullut erittäin misogyyni.
Olen alkanut tuntea pohjatonta vihaa ihmiskuntaa kohtaan.
Mulla on ollut tosi hauskaa! Tää on välillä oikea vitsipalsta :)
Olen oivaltanut, että uimahallit on rakennettu, jotta naiset voisivat tarkkailla toisten naisten tuheroita tai niiden puuttumista. Mutta sitkeästi edelleen käytän uimahallia uimiseen.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 14:20"]
Tämä foorumi on avannut mun silmät sille, kuinka tyhmiä ihmisiä onkaan olemassa.
[/quote]
Samoin!
En ollut tajunnut miten paljon vihaa ja kateutta suomalaisissa on ennen kuin eksyin tänne, oma tuttavapiirini kun on ihan toisenlaista porukkaa.
Lisäksi huomaan jos olen hengaillut liikaa AV:lla niin olen tosi kiukkuinen ja negatiivinen. Pitäisi tajuta pysyä pois.
Mä en enää välitä juurikaan mitä ihmiset musta ja tekemisistäni ajattelevat, täällä on kasvanut sellanen paskasuodin. Samoin olen huomannut miten tyhmiä osa ihmisistä on, joten miksi edes välittäisin...
Mä en enää välitä juurikaan mitä ihmiset musta ja tekemisistäni ajattelevat, täällä on kasvanut sellanen paskasuodin. Samoin olen huomannut miten tyhmiä osa ihmisistä on, joten miksi edes välittäisin...
Viimeisen puolen vuoden aikana palstaa luettuani minulla on diagnosoitu vakava masennus ja olen aloittanut lääkityksen. Negatiiviset mielikuvani elämästä ja ihmisistä yleensä ovat vahvistuneet kirjoituksia seuratessani. Kaikki ilkeily, kyräily ja pahantahoisuus erilaisuutta kohtaan tuntuu musertavalta. Tälläistako tämä elämä ja maailma on. Mikä on maamme tulevaisuus, kun aikuiset ihmiset kiusaavat ihmisiä nimettömänä netissä. Synkältä näyttää, voin sanoa.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 14:48"]
[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 14:20"]
[/quote]
Samoin!
En ollut tajunnut miten paljon vihaa ja kateutta suomalaisissa on ennen kuin eksyin tänne, oma tuttavapiirini kun on ihan toisenlaista porukkaa.
Lisäksi huomaan jos olen hengaillut liikaa AV:lla niin olen tosi kiukkuinen ja negatiivinen. Pitäisi tajuta pysyä pois.
[/quote]
Jos täällä on mielestäsi paljon vihaa ja kateutta, niin piipahda jonain arkipäivänä katsomassa Taloussanomien uutiskommentteja. Siellä palvelutalojen papparaiset ja peräkamarien olutmarinoidut adonikset yrittävät purkaa uskomatonta katkeruutta, kateutta ja kaunaa. Heidän elämässään ei ole valon pilkahdustakaan.
Tiedän olevani wt ja lapseni huonosti kasvatettuja ja meitä uhkaa kohta lastensuojelu,koska en osaa tehdä kuin muutamaa ruokaa,jotka lapsille maistuu.
Olen lakannut antamasta Joulupuu-keräykseen paketteja. Lisäksi olen huomannut, että olen muuttunut kärsimättömäksi anonyymivittuilijaksi. Se on aika järkyttävää, koska olen aina pitänyt yleistä kohteliaisuutta ja itsehillintää sivistyksen mittana.
Olen oppinut, että paras arkiruoka, juhlaruoka, pitoruoka, jouluruoka, iltapala, pizzan täyte, cocktail-pala ja leivänpäällyste on makaronilaatikko. Ja makaronilaatikon paras seuralainen lautasella on toinen makaronilaatikko.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 14:11"]Ai niin, lisäksi olen alkanut tuntea alemmudentunnetta vain toisen asteen koulutuksestani, joten ensi kesänä edessä yliopiston pääsykokeet. Av:lla on ollut paljon vaikutusta siihen päätökseen, sillä täällä keskustellaan aika paljon koulutuksesta (ja maisterin tutkinto on enemmän sääntö kuin poikkeus).
Ap
[/quote]
Mä en tähän taloustilanteeseen lähde opiskelemaan korkeakoulututkintoa amis-tutkintoni päälle. Olen tyytyväinen kun sain vuoden määräaikaisen työsopimuksen. Työkokemus on nyt paljon arvokkaampi. Kouluttaudun vaikka avoimessa yliopistossa lisää jos jään vuoden kuluttua pitemmäksi aikaa työttömäksi.
Ai niin, lisäksi olen alkanut tuntea alemmudentunnetta vain toisen asteen koulutuksestani, joten ensi kesänä edessä yliopiston pääsykokeet. Av:lla on ollut paljon vaikutusta siihen päätökseen, sillä täällä keskustellaan aika paljon koulutuksesta (ja maisterin tutkinto on enemmän sääntö kuin poikkeus).
Ap