Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiseen naiseen törmäsin?

Vierailija
02.02.2014 |

Sattui tänään; Leveähköllä kulkuväylällä vastaan tulee nainen. Hän huomaa minut jo hyvissä ajoin, mutta varoo katsomasta ja ottaa tuiman ilmeen. Minäkin huomaan hänet ja huomaan, että kulkureittimme ovat törmäyskurssilla.

Nainen kuitenkin talsii suoraan alle niin, että jos olkapäämme olisivat samalla korkeudella, ne osuisivat yhteen. Nyt hän törmää käsivarteeni.

Sama ilmiö on toistunut muutamia kertoja ja siis eri ihmisten kanssa.

Olen about kaksi kertaa näiden naisten kokoinen, joten luulisi sen tietävän kumpi jää alle? Miesten kanssa samaa ei tapahdu sillä yleensä se kumpi on pienempi, väistää. Itsekin väistän jos huomaan, että nyt varmaan kannattaa väistää :D

Voisiko joku törmäilijä-nainen valottaa toimintaansa!

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 14:04"]

Voisiko joku törmäilijä-nainen valottaa toimintaansa!

[/quote]

Mielenkiintoinen katsantokanta. Vaikuttaa siltä, että ap on lähtökohtaisesti sitä mieltä, että vika on aina "niissä toisissa".

Vierailija
22/43 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko paksu? Olen huomannut että ylipainoiset mielellään kävelevät keskellä väylää tai käytävää ihan kuin ärsyttääkseen kun tietävät ettei ohi pääse kummaltakaan puolelta. Ja kun sitä massaa on PALJON, ei sellaiseen normikokoinen yleensä halua törmätä .(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 16:10"]Oletko paksu? Olen huomannut että ylipainoiset mielellään kävelevät keskellä väylää tai käytävää ihan kuin ärsyttääkseen kun tietävät ettei ohi pääse kummaltakaan puolelta. Ja kun sitä massaa on PALJON, ei sellaiseen normikokoinen yleensä halua törmätä .(

[/quote]

Minä? Haha, ehen.

Ap

Vierailija
24/43 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain maalaistollot kävelevät kävelytiellä vasenta reunaa. Ai miksikö? No siksi, kun eihän siellä kehä 3:n ulkopuolella ole mitään kävelyteitä, nehän talsii siellä autoteillä, vasenta reunaa! Opetelkaa kävelemään oikealla puolella kävelytiellä, ennen kuin muutatte kaupunkiin! Minä en todellakaan väistä väärällä puolella kävelevää maalaisjunttia.

Vierailija
25/43 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummalla puolella kulkuväylää kävelit, oikealla vai vasemmalla?

Vierailija
26/43 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin Vallilassa jossain Hämeentien seuduilla on AV:n vanhojen ketjujen perusteella vastaavantyyppinen nainen (kuulemma roteva ja tuimailmeinen) liikkeellä ainakin arkisin 8:n ja klo 16:n paikkeilla. Voisiko olla sama tapaus kyseessä?

Vierailija
27/43 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 16:18"]

Vain maalaistollot kävelevät kävelytiellä vasenta reunaa. Ai miksikö? No siksi, kun eihän siellä kehä 3:n ulkopuolella ole mitään kävelyteitä, nehän talsii siellä autoteillä, vasenta reunaa! Opetelkaa kävelemään oikealla puolella kävelytiellä, ennen kuin muutatte kaupunkiin! Minä en todellakaan väistä väärällä puolella kävelevää maalaisjunttia.

[/quote]

Jospa se väärän puolen kulkija onkin britti?

Vierailija
28/43 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 16:20"]

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 16:18"]

[/quote]

Jospa se väärän puolen kulkija onkin britti?

[/quote]

Kyllä britin tunnistaa maalaisjuntista :) siis, jos ei ole itsekin juntti.

Vierailija
29/43 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 16:20"]Kummalla puolella kulkuväylää kävelit, oikealla vai vasemmalla?

[/quote]

Oikealla taisin kävellä.

Ap

Vierailija
30/43 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava keskustelu.

Itse lähden oletuksena tilanteesta, että vastaantulija ohitetaan hänen oikealta puoleltaan, oli kyse autoista, pyöristä tai jalankulkijoista. Jos vastaantulijalla on esim. koira pientareen puolella, en ikinä lähde änkeämään hankalammalta puolelta, vaan ohitan sieltä puolelta missä ei ole koiraa.

Ap:n kaltaista ajatustapaa en ymmärrä. Oli suorastaan hykerryttävää lukea, että joku ajattelee pienemmän väistävän, koska tietäähän sitä miten pienelle käy jos häneen törmää :D :D :D Antakaa mun kaikki kestää! 

Vierailija
31/43 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 16:20"]Helsingin Vallilassa jossain Hämeentien seuduilla on AV:n vanhojen ketjujen perusteella vastaavantyyppinen nainen (kuulemma roteva ja tuimailmeinen) liikkeellä ainakin arkisin 8:n ja klo 16:n paikkeilla. Voisiko olla sama tapaus kyseessä?

[/quote]

Miksi nuo alapeukutukset? Kun siis ko. nainen kuulemma törmää tahallaan vastaantulijoihin. Itse en ole häntä nähnyt, mutta muistan ne pari muutaman kuukauden vanhaa ketjua.

Vierailija
32/43 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä kenties se lassukka, joka etsii konfliktejä ja  fyysistä kosketusta naisiin tällä tavalla, aiemmin täällä olet mm. palstaillut siitä miten istut naisen päällä, puhkot silmät ym.jos nainen ei käyttäydy haluamallasi tavalla. Muistan sen ketjun, jossa joku lajitoverisi jauhoi siitä, että nainen oli heittänyt tavaroita -> sinä/joku muu heitteli sitten hieman naista tms. Täällä vastailit aluksi itsellesi... Does anything ring a bell?

Vierailija
33/43 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 17:44"]

Oletko sinä kenties se lassukka, joka etsii konfliktejä ja  fyysistä kosketusta naisiin tällä tavalla, aiemmin täällä olet mm. palstaillut siitä miten istut naisen päällä, puhkot silmät ym.jos nainen ei käyttäydy haluamallasi tavalla. Muistan sen ketjun, jossa joku lajitoverisi jauhoi siitä, että nainen oli heittänyt tavaroita -> sinä/joku muu heitteli sitten hieman naista tms. Täällä vastailit aluksi itsellesi... Does anything ring a bell?

[/quote]

Oho, enpä ole kyllä moista tehnyt!

Myönnän toki aina silloin tällöin etsiväni fyysistä kosketusta naisiin. Se luettakoot synnikseni. Mieluummin toki positiivisessa mielessä, jos ymmärrät mitä tarkoitan ;D

Ap

Vierailija
34/43 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 16:20"]

Helsingin Vallilassa jossain Hämeentien seuduilla on AV:n vanhojen ketjujen perusteella vastaavantyyppinen nainen (kuulemma roteva ja tuimailmeinen) liikkeellä ainakin arkisin 8:n ja klo 16:n paikkeilla. Voisiko olla sama tapaus kyseessä?

[/quote]

Tämä tapahtui Lounais-Suomessa, joten kyse ei liene samasta tapauksesta. 

Ap

Vierailija
35/43 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 14:35"]

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 14:29"]

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 14:18"]Riippuu kai vähän siitä, mikä tilanne kokonaisuudessaan on. Jos esim. sinä kävelet väylän vasenta reunaa vaikka sun pitäisi kävellä oikealla (Suomessa on oikeanpuoleinen liikenne), niin vastaantulijalla on tavallaan oikeus pitää oma kurssinsa ennallaan, ja sinulla velvollisuus väistää. Mikä oikeus sulla muutenkaan on pelkästään suuren kokosi takia olettaa että muiden pitää väistää sinua? Miksi itse kävelet päälle?

[/quote]

meille kyllä opetettiin ala-asteella, että jalankulkijat käyttää tien vasenta reunaa, pyörät jne oikeaa.

[/quote]

Joo, jos kyse on autotiestä. Kevyen liikenteen väylällä on jalankulkijoillakin oikeanpuoleinen liikenne. 

[/quote]

Minä kävelen vasemmalla, jotta havaitsen tuhatta ja sataa ajavat pyöräilijät ajoissa.

Vierailija
36/43 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko pelottavan näköinen? Nainen voi siksi ottaa tuiman ilmeen ja ajatella, että hän ei suostu täällä isoja korstoja pelkäämään.

Vierailija
37/43 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalankulkija saa kävellä joko oikealla tai vasemmalla kevyenliikenteen väylällä. Pyöräilijä ohittaa aina keskeltä. Näin muistaakseni opastettiin kesällä jossakin pyöräilyaiheisessa lehtijutussa.

Vierailija
38/43 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 18:29"]

Oletko pelottavan näköinen? Nainen voi siksi ottaa tuiman ilmeen ja ajatella, että hän ei suostu täällä isoja korstoja pelkäämään.

[/quote]

Tuossa saattaa kyllä olla perää. Joskaan en mielestäni ole varsinaisesti pelottavan näköinen. Aika söpöä jos noin olisi :D

Ap

Vierailija
39/43 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalisesti älykkäämpi osapuoli väistää ajoissa riittävän etäältä.

Vierailija
40/43 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuatko, ap, olevasi aikamoinen idiootti? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi