Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiseen naiseen törmäsin?

Vierailija
02.02.2014 |

Sattui tänään; Leveähköllä kulkuväylällä vastaan tulee nainen. Hän huomaa minut jo hyvissä ajoin, mutta varoo katsomasta ja ottaa tuiman ilmeen. Minäkin huomaan hänet ja huomaan, että kulkureittimme ovat törmäyskurssilla.

Nainen kuitenkin talsii suoraan alle niin, että jos olkapäämme olisivat samalla korkeudella, ne osuisivat yhteen. Nyt hän törmää käsivarteeni.

Sama ilmiö on toistunut muutamia kertoja ja siis eri ihmisten kanssa.

Olen about kaksi kertaa näiden naisten kokoinen, joten luulisi sen tietävän kumpi jää alle? Miesten kanssa samaa ei tapahdu sillä yleensä se kumpi on pienempi, väistää. Itsekin väistän jos huomaan, että nyt varmaan kannattaa väistää :D

Voisiko joku törmäilijä-nainen valottaa toimintaansa!

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan perinteistä telaketjufeministiä. Ne lulee et menee läpi vaikka seinästä ku siskot sano HAHA

Vierailija
2/43 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kai vähän siitä, mikä tilanne kokonaisuudessaan on. Jos esim. sinä kävelet väylän vasenta reunaa vaikka sun pitäisi kävellä oikealla (Suomessa on oikeanpuoleinen liikenne), niin vastaantulijalla on tavallaan oikeus pitää oma kurssinsa ennallaan, ja sinulla velvollisuus väistää. Mikä oikeus sulla muutenkaan on pelkästään suuren kokosi takia olettaa että muiden pitää väistää sinua? Miksi itse kävelet päälle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että olet itse samanlainen, eli et väistä. Sanoit, että "yleensä se kumpi on pienempi, väistää". Ei, yleensä molemmat väistävät, ei ole mitään suuremman etuajo-oikeutta.

Vierailija
4/43 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kaksi ihmistä kävelee kadulla ja kumpikaan ei halua väistää toista, mutta sinä olet mielestäsi kuitenkin se, jonka ei pidäkään väistää, koska olet... isompi?

Ihanko tosissasi olet sitä mieltä, että sinä olet jotenkin "oikeassa" tässä asiassa? Oletko jollain tavalla korkea-arvoisempi, joten et suostu väistämään, vaikka tiedät, että tulette törmäämään toisiinne?

Hitsit, mua naurattaa tämä aloitus :)

Olet just tyypillinen ylemmyydentuntoinen ihminen, joita tuolla kadulla näkee. Oma napa vaan mielessä: "minähän en väistä".

Vierailija
5/43 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä nämä vastaantulijat aistivat ylimielisyytesi ja törmäävät vain vittuillakseen.

Vierailija
6/43 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 14:18"]Riippuu kai vähän siitä, mikä tilanne kokonaisuudessaan on. Jos esim. sinä kävelet väylän vasenta reunaa vaikka sun pitäisi kävellä oikealla (Suomessa on oikeanpuoleinen liikenne), niin vastaantulijalla on tavallaan oikeus pitää oma kurssinsa ennallaan, ja sinulla velvollisuus väistää. Mikä oikeus sulla muutenkaan on pelkästään suuren kokosi takia olettaa että muiden pitää väistää sinua? Miksi itse kävelet päälle?

[/quote]

meille kyllä opetettiin ala-asteella, että jalankulkijat käyttää tien vasenta reunaa, pyörät jne oikeaa.

Vierailija
7/43 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 14:29"]

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 14:18"]Riippuu kai vähän siitä, mikä tilanne kokonaisuudessaan on. Jos esim. sinä kävelet väylän vasenta reunaa vaikka sun pitäisi kävellä oikealla (Suomessa on oikeanpuoleinen liikenne), niin vastaantulijalla on tavallaan oikeus pitää oma kurssinsa ennallaan, ja sinulla velvollisuus väistää. Mikä oikeus sulla muutenkaan on pelkästään suuren kokosi takia olettaa että muiden pitää väistää sinua? Miksi itse kävelet päälle?

[/quote]

meille kyllä opetettiin ala-asteella, että jalankulkijat käyttää tien vasenta reunaa, pyörät jne oikeaa.

[/quote]

Ihanaa en ole ainoa, kuka on oppinut noin. Olen jo miettinyt olenko keksinyt tuon opin omasta päästä

Vierailija
8/43 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 14:29"]

[/quote]

[/quote]

Joo, jos kyse on autotiestä. Kevyen liikenteen väylällä on jalankulkijoillakin oikeanpuoleinen liikenne. 

Vierailija
9/43 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plaah, ei naiset ajattele tolla tavalla että pienempi väistää. Tuo on naisten keino hakeutua kontaktiin. Ja se intensiivinen katseen välttely (jonka muuten huomaa kilometrin päähän) vain vahvistaa tätä.

Olisit pysäyttänyt sen ja kysynyt "Oho ei kai sattunut, olin ihan ajatuksissani"

Vierailija
10/43 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo. Itse en enää tiedä kumpaa reunaa kuuluisi oikein kävellä. Itselleni opetettiin lapsena, että sellaisella tiellä jossa kulkee myös autoja tulisi kävellä vasenta reunaa, ja jalkakäytävällä sitten oikeaa. Vaan aina kun kuljen oikeaa reunaa niin vastaantulijat haluavat väkisin tulla päälle. Toisaalta jos olen kulkenut vasenta reunaa niin sama kyllä toistuu, että voisko joku nyt kertoa kumpaa reunaa tulisi OIKEASTI kävellä?! Vai onko minussa jokin magneetti, joka vetää näitä päinkävelijöitä maagisesti puolelleen?

P.S. Olen sorja, joten turha alkaa heittämään syytöksiä, että perseeni täyttäisi koko jalkakäytävän.

Vierailija
11/43 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se niin on, että autotiellä vasenta reunaa, sen takia että näet vastaantulevan auton ja voit tarvittaessa väistää, olisi vaarallisempaa jos autot tulisivat jalankulkijan takaa. Jalkakäytävällä käytetään normaalisti oikeaa puolta. Tämä asia mainittiin minulle myös autokoulussa.

Vierailija
12/43 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 14:46"]

Kyllä se niin on, että autotiellä vasenta reunaa, sen takia että näet vastaantulevan auton ja voit tarvittaessa väistää, olisi vaarallisempaa jos autot tulisivat jalankulkijan takaa. Jalkakäytävällä käytetään normaalisti oikeaa puolta. Tämä asia mainittiin minulle myös autokoulussa.

[/quote]

Näin mullekin on opetettu? Vaan miksi sitten suurin osa lenkkeilijöistä oikeasti tuntuu menevän vasenta reunaa? Olen tosissani ihmetellyt ja kyllästynyt väistelemään näitä vanhoja ämmiä.

Vierailija
13/43 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päällekävelijät ovat perseestä. Tälleen liki seitsemännellä raskauskuukaudella ei oo liikeradat kaikkein notkeimmillaan, joten ihan jokaista jyrää ei huvittaisi pötkiä pakoon.

Vierailija
14/43 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 14:48"]

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 14:46"]

[/quote]

Näin mullekin on opetettu? Vaan miksi sitten suurin osa lenkkeilijöistä oikeasti tuntuu menevän vasenta reunaa? Olen tosissani ihmetellyt ja kyllästynyt väistelemään näitä vanhoja ämmiä.

[/quote]Tämä nyt on vain sellainen asia, johon ihmiset ei jaksa hirveästi kiinnittää huomiota, koska jalkakäytävällä on niin pienet nopeudet, eikä siitä aiheudu mitään vaaraa, vaikka väärää puolta kulkisikin.

Vierailija
15/43 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 14:55"]Päällekävelijät ovat perseestä. Tälleen liki seitsemännellä raskauskuukaudella ei oo liikeradat kaikkein notkeimmillaan, joten ihan jokaista jyrää ei huvittaisi pötkiä pakoon.

[/quote]

No väistäisin tietysti raskaana olevaa.

Eikä tässäkään ollut kyse siitä, että olisi vaadittu mitään akrobaatin taitoja. Nainen hiomasi minut jo kaukaa. Asteen parin poikkeuttaminen siitä hetkestä olisi riittänyt estämään osuman.

Ap

Vierailija
16/43 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaltaiseesi ;)

Olisit juossut perään ja pyytänyt numeron, teillä olisi voinut olla muutenkin paljon yhteistä!

Vierailija
17/43 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 15:15"]

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 14:55"]Päällekävelijät ovat perseestä. Tälleen liki seitsemännellä raskauskuukaudella ei oo liikeradat kaikkein notkeimmillaan, joten ihan jokaista jyrää ei huvittaisi pötkiä pakoon.

[/quote]

No väistäisin tietysti raskaana olevaa.

Eikä tässäkään ollut kyse siitä, että olisi vaadittu mitään akrobaatin taitoja. Nainen hiomasi minut jo kaukaa. Asteen parin poikkeuttaminen siitä hetkestä olisi riittänyt estämään osuman.

Ap

[/quote]

Nainen huomasi sinut jo kaukaa eli SINÄKIN huomasit naisen jo kaukaa. Miksi et itse voi väistää? Jotenkin annat itsestäsi typerän kuvan, kun kysyt, millainen nainen ei väistä. Miksi et katso peiliin? Miksi täytyy jossain vauva palstalla noin mielenkiinnotonta aihetta kysellä?

Vierailija
18/43 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa suurempi kokoisen pitäisi väistää koska hän näkee tuleeko sieltä pienemmään ihmisen takaa ketään. Jos pienempi väistää jotain metrin leveää tankkia, niin sieltä tankin takaa saattaa tulla vaikka pyöräiljä ja pienempi astuu pyörän alle.

Muutes, en ikinä seurustelisi kenenkään miehen kanssa joka on sitä mieltä "pienempi väistää". Minulle ritarillisuus on hyve.

Vierailija
19/43 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 15:26"]

Nainen huomasi sinut jo kaukaa eli SINÄKIN huomasit naisen jo kaukaa. Miksi et itse voi väistää? Jotenkin annat itsestäsi typerän kuvan, kun kysyt, millainen nainen ei väistä. Miksi et katso peiliin? Miksi täytyy jossain vauva palstalla noin mielenkiinnotonta aihetta kysellä?

[/quote]

Heh, ajattelin vain, että enemmän se törmäys siihen naiseen varmaan sattuu kuin minuun. Eikö hänen olisi siis loogisempaa väistää?

Ap

Vierailija
20/43 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 15:40"]

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 15:26"]

[/quote]

Heh, ajattelin vain, että enemmän se törmäys siihen naiseen varmaan sattuu kuin minuun. Eikö hänen olisi siis loogisempaa väistää?

Ap

[/quote]

Tapa ittes.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän