Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko muita, jotka käyvät joka päivä

Vierailija
02.02.2014 |

ruokakaupassa? Minä käyn joka päivä ja vasta nyt tajunnut sen järjettömyyden eli joka kerta tulee ostettua ihan turhaa. Joka päivä menee 20-40 e ruokakauppaan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ennen, sitten aloin käydä kerran viikossa. Rahaa alkoi säästyä sellainen 20-25 %

Vierailija
2/10 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn tällä hetkellä melkein joka päivä, koska olen niin vaivainen etten pysty kantamaan isoja ostoksia kerrall.

Pitäisi kyllä lisätä suunnitelmallisuutta ostoksiin silti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopeta se turhan ostaminen.

Meillä ei toimisi kerran viikossa kaupassakäynti. Mies ja teinit söisi parissa päivässä jääkaapin tyhjäksi

Vierailija
4/10 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee kyllä käytyä lähes joka päivä, se on vähän kuin tapa.

Vierailija
5/10 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn joka päivä tai ainakin joka toinen päivä ja harvoin saan kulumaan edes 15 euroa kerrallaan. En tosin asukaan Suomessa :)

En muuten ole koskaan tajunnut, miksi jotkut luulevat isojen kertaostosten tulevan halvemmiksi kuin useimmin kaupassa käynnin.

Vierailija
6/10 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 26 km lähimpään kauppaan, eipä tuu lähettyä ostoksille kuin kerran viikossa:)

Vierailija
7/10 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn melkein joka päivä. Jos ostaisin viikon tarpeet kerralla niin söisin ne kahdessa päivässä. Nyt pystyy vähän kontrolloimaan syömistä.

Vierailija
8/10 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 14:01"]

Minä käyn joka päivä tai ainakin joka toinen päivä ja harvoin saan kulumaan edes 15 euroa kerrallaan. En tosin asukaan Suomessa :)

En muuten ole koskaan tajunnut, miksi jotkut luulevat isojen kertaostosten tulevan halvemmiksi kuin useimmin kaupassa käynnin.

[/quote]

niin ajatuksena on, että jää ne heräteostokset useammin tekemättä kun käy harvemmin kaupassa. Sama raha niihin todella tarpeellisiin ostoksiin menee, mutta turhuuksiin ei niinkään paljoa kun harvoin käy.

Vierailija
9/10 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin pitkään joka päivä ja rahaa meni ap:n kuvailemalla tavalla. Nyt, kun on 5-henkinen perhe, käyn kerran viikossa "isoilla ostoksilla" ja pieniä, täydentäviä ostoksia tehdään max. 2 krt/vko. 

Vierailija
10/10 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, miten pystyisitte syömään viikon ruoat kahdessa päivässä?? :)

Itse käyn maanantaisin ja ostan koko viikon ruoa kerralla. Perjantaina täydennän ostamalla hedelmä ja vihanneksia. Ennen kävin useamman kerran viikossa, mut huomasin selviäväni helpommalla ja halvemmalla alkaessani suunnitella ruokaostoja.