Mikä siinä Didemin blogissa ärsyttää? Voisitko kertoa ihan rauhallisesti.
Aidosti kiinnostaa! En tunne häntä, mutta blogi on ok, eikä herätä raivoa minussa.
Kommentit (74)
Kuka Didem? Nää neverheard blogien mainokset vois loppua.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 22:07"]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 21:48"]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 21:40"]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 21:34"]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 21:31"]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 21:25"]
Ei myöskään mielestäni korosta itseään ylenpalttisesti ja kehu itseään. Ja aiheestahan itseään saa ja pitääkin kehua, se on vain tervettä.
[/quote]
Mitä Didem on tehnyt sellaista, jossa olisi kehumisen aihetta? Eihän hänellä ole edes koulutusta, pyörii kotona laukkujensa kanssa ja mies kustantaa kaiken omilla rahoillaan.
[/quote]
Hän on lähes valmistunut lastentarhanopettaja eli opiskelee KORKEAkoulussa. Suunnittelee sen jälkeen vaate- ja muotialan korkeakouluopintoja.
[/quote]
Ei keskenjätetyt opiskelut ole mikään koulutus. Ei ole olemassa sellaista tutkintoa kuin "lähes lastentarhanopettaja".
Eikä tuokaan "koulutus" poista sitä tosiasiaa, että mieshän Didemin elättää täysin ja elättäisi kuulemma eron jälkeenkin, kuten Didem jaksaa aina mainostaa.
[/quote]
Koulutus ei ole jäänyt kesken eikä jää. Hän suorittaa sitä koko ajan. Eli aikoo valmistua. Opiskelee parhaillaan. Mitä itse olet saavuttanut elämässäsi?
Hienoa että miehensä elättää. Entä sitten. Se on heidän asiansa. Mies ilmeisesti haluaa elättää ei kai muuten niin tekisi. Ei hänen ole mikään pakko. Luonnollista elättää lastensa äiti. Töitä ei ole pakko tehdä, sekin on jokaisen oma valinta.
[/quote]
ai kun kiva että sinä tiedät etteivät Didemin opinnot jää kesken, kun hän tuskin edes itse tietää sitä. :D
ai että suorittaa koko ajan! Enpä usko, kyllä olisi siitä kehuskellut blogissa, jos olisi.
[/quote]
En tiedä jäävätkö Didemin opinnot kesken. Blogissaan hän kertoo että opiskelee muuta en tiedä ja kertoo itse että aikoo valmistua.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 22:28"]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 22:12"]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 22:06"]
Minä en ainakaan mitään hänen parhauttaan julistanut. Kerroin vain mitä hänen blogistaan selviää ja korjasin virheellisiä juttuja joita täällä joillakin oli. En ole mikään hänen faninsa todellakaan. Kerroin vain mielipiteitäni ihan asiallisesti enkä julista todella yhtään mitään. Hän on tavallinen ihminen, ei sen kummempi kuin muutkaan. Jokaisella on oikeus mielipiteisiin. Puolustin vain haukkuja vastaan ja niin teen monille muillekin.
[/quote]
No kummasti ilmaannut aina nanosekunnissa näihin Didem-ketjuihin sitä puolustamaan. Tiedät kaikki Didemin asiat ja sen mitä se aikoo ja mitä ei, puolustat fanaattisesti ihmistä jota et edes tunne sekä kyseenalaistat muut. Kuka aikuinen ja normaalijärkinen ihminen kokee asiakseen tuollaisen tuntemattoman ihmisen fanaattisen puolustamisen? Miten se sinun elämääsi vaikuttaa mitä jostain bloggarista täällä kirjoitetaan?
[/quote]
Niin samat sanat sinulle. Itsekin olet täällä sekunnissa kommentoimassa. Ei vaikuta elämääni mitenkään mitä täällä blogistista kirjoitetaan. Miten se vaikuttaa sinun elämääsi? Olen jo monta kertaa sanonut että en tiedä hänen asioitaan todellakaan ymmärrä jo nyt. Nämä asiat Didem on itse kertonut blogistaan. Minä en niitä tiedä. Enkä todellakaan tiedä hänen aikeistaan mitään. Didem itse blogissaan maininnut opiskelevansa ja kertoo että myös valmistuu. Minä en osaa ennustaa joten en tiedä mitä hänen elämässään tapahtuu tulevaisuudessa. Mitä blogistin elämä sinuun vaikuttaa? MIksi itse olet täällä kommentoimassa sinulle tuntemattoman ihmisen elämää? Miksi syyttelet minua tekemisistäni ja teet itse ihan samalla tavalla. En puolustele ketään fanaattisesti todellakaan. Miksi ei saa puolustaa toisia? Miksi toisia saa haukkua? Miksi sinä saat haukkua ihmisiä? Miksi ihmisistä ei saa sanoa hyviä asioita? Sanoin vain mielipiteeni, jokaisella on omansa. Halusin vain puolustaa ihan normaalisti kun haukuitte häntä niin paljon.
Kuka aikuinen ja normaalijärkinen kokee asiakseen tuollaisen tuntemattoman blogistin haukkumisen, kuten sinä teet? Mielestäni puolustaminen ja kehuminen on paljon normaalijärkisempää ja aikuismaisempaa kuin haukkuminen ja valheiden puhuminen. Miten sinun elämääsi vaikuttaa mitä jostain blogistista täällä kirjoitetaan?
Miksi sinä itse kirjoittelet ja kommentoit täällä blogistien elämää?
[/quote]
No nyt jo suuttuukin Didemin puolesta :D Mitähän seuraavaksi?
Ps. Mitä haukkumista on tosiasioiden kommentoimisessa?
Kuka aikuinen ja normaalijärkinen kokee asiakseen tuollaisen tuntemattoman blogistin haukkumisen,
[/quote]
Kuka aikuinen ja normaalijärkinen ihminen haukkuu työssäkäyvät ihmiset blogissaan, ja leikkii jotain prinsessaa, jolle "isukki" ostelee laukkuja, kun se on ollut niiiin kiltti pikku prinsessa?
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 22:22"]
Kirjoittaa kyllä todella samaan tyyliin tämä Didemin puolustaja kuin bloggari itse. Oletkohan lukenut liikaa ko. blogia kun tyyli on tarttunut vai onko sinunkin äidinkielesi joku muu kuin suomi?
[/quote]
Olen monta kertaa jo sanonut että en edes yleensä lue tuota blogia. Tänään luin tuota blogia ekaa kertaa sattumalta, en edes tiennyt siitä. Kirjoitustyylini ei ole häneltä tarttunut olen kirjoittanut tähän tyyliin kymmeniä vuosia. Minä en Didemin enkä muidenkaan kirjoitustyyliä matki. Äidinkieleni on suomi. Löysin tuon blogin kun jotkut sitä täällä haukkuivat ja sitten katsoin että minkälainen se on.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 22:39"]
Äidinkieleni on suomi.
[/quote]
Ei muuten ole, jos katsoo sun tekemiä kirjoitusvirheitä.
Minä en ainakaan mitään hänen parhauttaan julistanut. Kerroin vain mitä hänen blogistaan selviää ja korjasin virheellisiä juttuja joita täällä joillakin oli.
[/quote]
Et yleensä lue D:n blogia, nyt satuit vähän lukaisemaan ja heti tiedät kaiken D:stä..... Facepalm.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 22:39"][quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 22:22"]
Kirjoittaa kyllä todella samaan tyyliin tämä Didemin puolustaja kuin bloggari itse. Oletkohan lukenut liikaa ko. blogia kun tyyli on tarttunut vai onko sinunkin äidinkielesi joku muu kuin suomi?
[/quote]
Olen monta kertaa jo sanonut että en edes yleensä lue tuota blogia. Tänään luin tuota blogia ekaa kertaa sattumalta, en edes tiennyt siitä. Kirjoitustyylini ei ole häneltä tarttunut olen kirjoittanut tähän tyyliin kymmeniä vuosia. Minä en Didemin enkä muidenkaan kirjoitustyyliä matki. Äidinkieleni on suomi. Löysin tuon blogin kun jotkut sitä täällä haukkuivat ja sitten katsoin että minkälainen se on.
[/quote]
Ok, hassu sattuma sitten vaan. :)
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 22:34"]
Minä en ainakaan mitään hänen parhauttaan julistanut. Kerroin vain mitä hänen blogistaan selviää ja korjasin virheellisiä juttuja joita täällä joillakin oli. En ole mikään hänen faninsa todellakaan. Kerroin vain mielipiteitäni ihan asiallisesti enkä julista todella yhtään mitään. Hän on tavallinen ihminen, ei sen kummempi kuin muutkaan. Jokaisella on oikeus mielipiteisiin. Puolustin vain haukkuja vastaan ja niin teen monille muillekin.
[/quote]
No kummasti ilmaannut aina nanosekunnissa näihin Didem-ketjuihin sitä puolustamaan. Tiedät kaikki Didemin asiat ja sen mitä se aikoo ja mitä ei, puolustat fanaattisesti ihmistä jota et edes tunne sekä kyseenalaistat muut. Kuka aikuinen ja normaalijärkinen ihminen kokee asiakseen tuollaisen tuntemattoman ihmisen fanaattisen puolustamisen? Miten se sinun elämääsi vaikuttaa mitä jostain bloggarista täällä kirjoitetaan?
[/quote]
Niin samat sanat sinulle. Itsekin olet täällä sekunnissa kommentoimassa. Ei vaikuta elämääni mitenkään mitä täällä blogistista kirjoitetaan. Miten se vaikuttaa sinun elämääsi? Olen jo monta kertaa sanonut että en tiedä hänen asioitaan todellakaan ymmärrä jo nyt. Nämä asiat Didem on itse kertonut blogistaan. Minä en niitä tiedä. Enkä todellakaan tiedä hänen aikeistaan mitään. Didem itse blogissaan maininnut opiskelevansa ja kertoo että myös valmistuu. Minä en osaa ennustaa joten en tiedä mitä hänen elämässään tapahtuu tulevaisuudessa. Mitä blogistin elämä sinuun vaikuttaa? MIksi itse olet täällä kommentoimassa sinulle tuntemattoman ihmisen elämää? Miksi syyttelet minua tekemisistäni ja teet itse ihan samalla tavalla. En puolustele ketään fanaattisesti todellakaan. Miksi ei saa puolustaa toisia? Miksi toisia saa haukkua? Miksi sinä saat haukkua ihmisiä? Miksi ihmisistä ei saa sanoa hyviä asioita? Sanoin vain mielipiteeni, jokaisella on omansa. Halusin vain puolustaa ihan normaalisti kun haukuitte häntä niin paljon.
Kuka aikuinen ja normaalijärkinen kokee asiakseen tuollaisen tuntemattoman blogistin haukkumisen, kuten sinä teet? Mielestäni puolustaminen ja kehuminen on paljon normaalijärkisempää ja aikuismaisempaa kuin haukkuminen ja valheiden puhuminen. Miten sinun elämääsi vaikuttaa mitä jostain blogistista täällä kirjoitetaan?
[/quote]
No nyt jo suuttuukin Didemin puolesta :D Mitähän seuraavaksi?
Ps. Mitä haukkumista on tosiasioiden kommentoimisessa?
[/quote]
En suuttunut Didemin puolesta, ei ole tarvetta sellaiseen kun en tunne henkilöä. Puhuin omasta puolestani ja puolustin tällä kertaa itseäni, kun nyt kävit minua haukkumaan. Ei ole normaalia tuollainen haukkuminen. Tosiasioiden kommentoiminen ei ole haukkumista en niin sanonutkaan. Täällä oli väärää ja valheellista juttua hänestä, niihin vain kommentoin.
[/quote]
Olisi kannattanut ensin haulla katsoa koska Didemistä on viimeksi kirjoitettu niin, että topikki on vielä tallella... Aika jännä, että olet jostain sivulta ö onnistunut topikin bongaamaan.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 22:42"]
[
[/quote]
Ok, hassu sattuma sitten vaan. :)
[/quote]
Todella vekkuli. Kuinkas sattuikaan niin sopivasti.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 22:42"]
Minä en ainakaan mitään hänen parhauttaan julistanut. Kerroin vain mitä hänen blogistaan selviää ja korjasin virheellisiä juttuja joita täällä joillakin oli.
[/quote]
Et yleensä lue D:n blogia, nyt satuit vähän lukaisemaan ja heti tiedät kaiken D:stä..... Facepalm.
[/quote]
Niin se on. tänään sitä sieltä täältä lueskelin pari tuntia kun ei ollut muuta tekemistä. Nämä asiat siitä vain satuin muistamaan, paljoa muuta en sitten muistakaan. En tiedä hänen asioistaan kaikkea todellakaan, en oikeastaan paljon mitään. Jotain vain jäi mieleeni hänen blogistaan kun sitä juuri äsken luin. Huomenna tuskin enää muistan siitä paljoakaan, eikä edes kiinnosta sen kummemmin.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 22:40"]
Äidinkieleni on suomi.
[/quote]
Ei muuten ole, jos katsoo sun tekemiä kirjoitusvirheitä.
[/quote]
Todellakin on. Itse en huomaa mitään kirjoitusvirheitä. Kirjoitin E:n paperit äidinkielestä.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 22:47"]
[/quote]
Olisi kannattanut ensin haulla katsoa koska Didemistä on viimeksi kirjoitettu niin, että topikki on vielä tallella... Aika jännä, että olet jostain sivulta ö onnistunut topikin bongaamaan.
[/quote]
Vanhoihin ketjuihinkin saa kommentoida tietenkin.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 22:56"]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 22:47"]
[/quote]
[/quote]
Vanhoihin ketjuihinkin saa kommentoida tietenkin.
[/quote]
Saa kommentoida ja lukea, mutta aika jännä, että ihminen joka "ei ole koskaan Didemistä kuullut" sattuu löytämään Didemiä käsittelevät topikin sivulta ö. Eri asia jos se topikki olisi ollut tuossa ekalla tai tokalla tai kolmannella sivulla.
Pakko kommentoida: löysin tämän ketjun nyt sitten siitä eka sivulta. :-) en tunne Didemiä enkä muitakaan blogisteja mutta jos joku tässä ketjussa on fanaattinen, niin se on kyllä toi Didemin haukkuja. Kovasti tunnut näkevän vaivaa todistaaksesi, että toinen osapuoli keskustelussanne on Didem tai joku hänen tuttunsa. Tiedät myös yllättävän paljon Didemin asioista joten oletko ehkä hänen kaksinaamainen tuttunsa? Ei muuten ole sama asia olla rehellinen ja huonokäytöksinen. Anonyymiä haukkumista ei voi verhota rehellisyydeksi. Raukkamaista. Mut hei...jatkakaa ihmeessä. Ja sananvapauden nimissä. Siihenhän kaikki aina vetoaa...:-)
Katsoin ensimmäistä kertaa Didemin blogia ja tunteet ovat ristiriitaset.
Älyttömän kaunis ja mahtava tyylitaju!! Muutenkin hänen elämänsä vaikuttaa rennolta ja mukavalta.
Toisaalta kirjotuksen perusteella todella typerä ja naiivi!! Tekstiä oli todella ärsyttävä lukea ja koko hänen ajatusmaailmansa oli todella lapsellinen ja rajoittunut. Huhhu! Jotenkin tuli myös vaikutelma, että hän on täysin riippuvainen miehestään, mikä on minun mielestä hieman surullista. Toisaalta hänen oma valintansa (?), joten mikäs siinä.
täällä palstalla on joku yksi ja sama didemin vihaaja :( ehkä joku entinen koulukaveri, joka on kateellinen? didemissä tuskin ärsyttää mikään, kateus on eri asia. turha väittää, etteikö kukaan olisi didemille edes jostain kateellinen; ulkonäkö, kroppa, vaatteet, tyylitaju, matkustelu, raha jne jne. kaikkia noita asioita ihmiset haluavat :) mutta silti ei tarvitse olla toisen onnesta vihainen, ei se ole keneltäkään pois.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 21:34"]
Hän on lähes valmistunut lastentarhanopettaja eli opiskelee KORKEAkoulussa. Suunnittelee sen jälkeen vaate- ja muotialan korkeakouluopintoja.
[/quote]
sosionomi-opinnot kesken AMMATTIkorkeakoulussa
[/quote]
[/quote]