Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Victoria Bernadotte täyttää kesällä 37 ja

Vierailija
02.02.2014 |

näyttää siltä että haave suuresta perheestä ei toteudu. Minkähänlainen paniikki hänellä on kun vasta 1 lapsi ja ikää tuon verran?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkytyin! Hän on mua vuoden vanhempi ja jotenkin säpsähdin kun tajusin että jumaliste, sehän tarkoittaa sitä että mä täytän siis 36! Mä oon henkisesti vielä niiiiiiiin paljon nuorempi

Vierailija
2/14 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli paniikki tuon ikäsenä. Lapsia oli kaksi. Sain sitten kaksi lasta vielä lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 09:33"]

näyttää siltä että haave suuresta perheestä ei toteudu. Minkähänlainen paniikki hänellä on kun vasta 1 lapsi ja ikää tuon verran?

[/quote]

hänpä onkin hyväkuntoinen ja positiivinen ihminen, ei kaltaisesi mummo. Ehtii saada vielä lisää lapsia.

Vierailija
4/14 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi ihmisellä olla niin ihana NIMI? Kiitos sinulle ap, sain tästä ilmaisen onnen hetken. Eiköhän se V.B. jotenkin pärjäile - yhdestäkin lapsesta voi olla hyvin onnellinen.

Vierailija
5/14 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan harmittaa kun/ jos Madeleine saa putkeen muutaman lapsen. Victoria sai Estellen saman vuonna kun täytti 35 ja Madeleine täyttää tänä vuonna "vasta" 32

Vierailija
6/14 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 10:33"]

Varmaan harmittaa kun/ jos Madeleine saa putkeen muutaman lapsen. Victoria sai Estellen saman vuonna kun täytti 35 ja Madeleine täyttää tänä vuonna "vasta" 32

[/quote]

Ihme touhua. Miksi harmittaisi? Minunkin pikkusiskollani on kolme lasta ja itselläni on yksi. Olen iloinen siskon tenavista ja omastani varsinkin.

Vierailija
7/14 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 10:33"]Varmaan harmittaa kun/ jos Madeleine saa putkeen muutaman lapsen. Victoria sai Estellen saman vuonna kun täytti 35 ja Madeleine täyttää tänä vuonna "vasta" 32

[/quote]

Kuulostat kateelliselle ja ikävälle ihmiselle. Normaalit ihmiset on onnellisia toisten puolesta, etenkin oman rakkaan pikkusiskon perheenlisäyksestä.

Vierailija
8/14 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs tarve viccanin on joku "lestadiolais perhe" perustaa? Nyt on yksi lapsi ja se on pääasia koska hän on tuleva kruununperijä...ihmettytää nämä joiden mielestä jokaisen pitäsi sikiää kun kanit.

Vierailija
9/14 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 10:33"]

[/quote]

Sua harmittaa varmaan enemmän, kuin Victoriaa...

Vierailija
10/14 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 11:20"]

Mikäs tarve viccanin on joku "lestadiolais perhe" perustaa? Nyt on yksi lapsi ja se on pääasia koska hän on tuleva kruununperijä...ihmettytää nämä joiden mielestä jokaisen pitäsi sikiää kun kanit.

[/quote]

On itse kertonut haluavansa monta lasta..

Vierailija
11/14 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 09:35"]

Järkytyin! Hän on mua vuoden vanhempi ja jotenkin säpsähdin kun tajusin että jumaliste, sehän tarkoittaa sitä että mä täytän siis 36! Mä oon henkisesti vielä niiiiiiiin paljon nuorempi

[/quote]

Ja sen kyllä huomaa tekstisi tasosta. Henkisesti olet vielä melkein lapsen tasolla.

Vierailija
12/14 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites sitten suu pannaan kun Vikke pyöräyttää kaksoset? (varma tieto)

Vierailija
13/14 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 11:34"]

Mites sitten suu pannaan kun Vikke pyöräyttää kaksoset? (varma tieto)

[/quote]

Meidän suomeajokoiran (uros) nimi on vikke, tosi hyvä jäniskoira. Käytä vaikka viccan nimeä se kuulostaa naisellisemmalta.. :)

Vierailija
14/14 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että Victoria on kateellinen ihminen lainkaan ja esim. pikkusiskonsa elämäntapa ja tavoitteet ovat äärimmäisen kaukana Victorian elämäntavasta. Jos jotakin veikkaan Victorian ajattelevan, niin hän varmaan toivoo, että tupakointi jäisi pikkusiskolta pois vauvan myötä ja että arvot ehkä vähän pehmenisivät. Madeleine kun on aika erikoinen lastensäätiön keulakuva, kun tupakoi ja bilettää ja elää sellaista jetset-elämää, vaikka ikää on jo reippaasti ja lapsuudenperheen arvot ovat olleet selkeästi aivan toiset. Lapsia Madeleine saattaa hyvinkin tehdä useampia peräjälkeen, mutta isosisko varmaan pelkää, että ystävåpiirinsä tavoin jättää lapset lastenhoitajalle ja jatkaa jetset-elämäänsä entiseen tapaan.

Mutta voihan olla, että Madeleinelle tämä lapsen saaminen on iso kasvun paikka ja elämänarvot menevät uusiksi. Toisaalta se myös tarkoittaa sitä, että kaikki, mikä hänellä on yhteistä aviomiehensä kanssa, häviää. Miehenkin pitäisi sitten kasvaa, ja mikäköhän on todennäköisyys, että nelikymppinen mies kasvaisi nyt vauhdilla henkisesti.

Victoria kasvoi äitiyteen jo paljon ennen lapsen saamista, joten siinä mielessä hänellä on helpompaa, tosin parisuhteelle varmasti iso koetinkivi on Victorian kaikkea muuta kuin perhekeskeinen "ura" ja se, että lapsettomuutta heillä selvästikin on ja se varmaan tuo painetta parisuhteellekin.

Kadehtiminen on muuten siinä mielessä jännä juttu, että yleensä perheen pienimmät syyllistyvät siihen, eivät vanhimmat. Esim. minulla on pikkuveli, joka on monessa mielessä saanut enemmän kuin minä mutta en ikinä ole osannut edes asiaa ajatella ennen kuin pikkuveli alkoi laskea, mitä minä olen saanut vanhemmiltani. Oli aikamoinen ilme, kun alettiin sitten vanhempien kanssa kerran laskemaan tilannetta ja tajusikin, että kaikki nämä vuodet, kun hän on kadehtinut minua, hän onkin saanut ihan kaikilla mittapuilla enemmän (rahaa, lomamatkoja, aikaa). Nyt kun minulla on lapsia, on veli kateellinen siitä, mitä vanhempani antavat lapsilleni lahjaksi - hänen kuulemma pitäisi sitten saada sama määrä itselleen joko rahana tai lahjana. Vanhempani sitten totesivat, että ostavat veljellekin nukkekodin, jos haluaa mutta että eivät rupea laskemaan keille kaikille ovat elämänsä aikana ostaneet lahjan syntymäpäiväksi. Veli ei ole mikään pankki, jonne rahaa pitää laittaaa joka kerta, kun vanhemmat ostavat lahjan.

Tämä sama kuvio on myös ystäväni perheessä. Kaksi vanhinta siskoa eivät kadehdi mutta nuorin on koko ajan vaatimassa vanhemmiltaan lisää itselleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi