Luin ton "Mikon" jutun ja tunnistin itseni
Olen vain Mikkoakin vanhempi. Onko mun peli siis pelattu?
Kommentit (9)
Millainen naismaku sinulla on? Onko jotain erityisiä vaatimuksia naiselle?
Ei se ole koskaan pelattu. Mutta ymmärrä ettet koe enää teinirakkautta 40-vuotiaana Belfie-tytön kanssa
On mielestäni törkeää, että työelämässä kiinni olevaa asiakaspalvelutaitoista kiltti miestä nimitellään kirjolla olevaksi.
Naiset😔
Vierailija kirjoitti:
Sehän oli haluton tekemään mitään tai olemaan missään esillä. Kai tuollaisella on toivo mennyt?
Tuota en suoraan tunnistanut, mutta ymmärrän jos pitkän yksinäisyyden myötä tuohon päätyy. Mä olen ollut Tinderissä ja muissa deiteissä. Olen käynyt baareissa ja kansanopiston kursseilla. Mitään ei ole löytynyt ja siksi ehkä olisi helpompi vain luovuttaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Millainen naismaku sinulla on? Onko jotain erityisiä vaatimuksia naiselle?
Monipuolinen naismaku. Ehkä hieman keskiviivan sivusta ja itsenäinen nainen kiinnostaa.
Vaatimuksena olisi, että tykättäisi toisistamme ja emme olisi niin suorittajia.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän oli haluton tekemään mitään tai olemaan missään esillä. Kai tuollaisella on toivo mennyt?
Tuota en suoraan tunnistanut, mutta ymmärrän jos pitkän yksinäisyyden myötä tuohon päätyy. Mä olen ollut Tinderissä ja muissa deiteissä. Olen käynyt baareissa ja kansanopiston kursseilla. Mitään ei ole löytynyt ja siksi ehkä olisi helpompi vain luovuttaa.
ap
Tinder on aika hankala alusta tavismiehille. Ei kannata tuntea alemmuutta siksi, että et onnistunut siellä.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole koskaan pelattu. Mutta ymmärrä ettet koe enää teinirakkautta 40-vuotiaana Belfie-tytön kanssa
Ymmärrykseni on ihan ok, vaikka olenkin naisasioissa kokematon. Mä en hae mitään teiniaikojen korvaavia juttuja (vaikka harmittaa, kun en niitä kokenut), ja ihan aikuinen, tasaveroinen suhde kelpaisi mulle.
ap