Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luin ton "Mikon" jutun ja tunnistin itseni

Vierailija
25.10.2020 |

Olen vain Mikkoakin vanhempi. Onko mun peli siis pelattu?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän oli haluton tekemään mitään tai olemaan missään esillä. Kai tuollaisella on toivo mennyt?

Vierailija
2/9 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen naismaku sinulla on? Onko jotain erityisiä vaatimuksia naiselle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole koskaan pelattu. Mutta ymmärrä ettet koe enää teinirakkautta 40-vuotiaana Belfie-tytön kanssa

Vierailija
4/9 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mielestäni törkeää, että työelämässä kiinni olevaa asiakaspalvelutaitoista kiltti miestä nimitellään kirjolla olevaksi.

Naiset😔

Vierailija
5/9 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän oli haluton tekemään mitään tai olemaan missään esillä. Kai tuollaisella on toivo mennyt?

Tuota en suoraan tunnistanut, mutta ymmärrän jos pitkän yksinäisyyden myötä tuohon päätyy. Mä olen ollut Tinderissä ja muissa deiteissä. Olen käynyt baareissa ja kansanopiston kursseilla. Mitään ei ole löytynyt ja siksi ehkä olisi helpompi vain luovuttaa.

ap

Vierailija
6/9 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen naismaku sinulla on? Onko jotain erityisiä vaatimuksia naiselle?

Monipuolinen naismaku. Ehkä hieman keskiviivan sivusta ja itsenäinen nainen kiinnostaa.

Vaatimuksena olisi, että tykättäisi toisistamme ja emme olisi niin suorittajia.

ap

Vierailija
7/9 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota en suoraan tunnistanut, mutta ymmärrän jos pitkän yksinäisyyden myötä tuohon päätyy. Mä olen ollut Tinderissä ja muissa deiteissä. Olen käynyt baareissa ja kansanopiston kursseilla. Mitään ei ole löytynyt ja siksi ehkä olisi helpompi vain luovuttaa.

ap

Tinder on aika hankala alusta tavismiehille. Ei kannata tuntea alemmuutta siksi, että et onnistunut siellä.

Vierailija
8/9 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole koskaan pelattu. Mutta ymmärrä ettet koe enää teinirakkautta 40-vuotiaana Belfie-tytön kanssa

Ymmärrykseni on ihan ok, vaikka olenkin naisasioissa kokematon. Mä en hae mitään teiniaikojen korvaavia juttuja (vaikka harmittaa, kun en niitä kokenut), ja ihan aikuinen, tasaveroinen suhde kelpaisi mulle.

ap

Vierailija
9/9 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä Mikko?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi