Jakelukeskus herjaa että minulle on saapunut paketti
560 g ja en ole tilannut yhtään mitään! Mikä toi on?
Kommentit (13)
Postin nimissä on ollut liikkeellä uskottavan tuntuisia huijauksia.
Älä vastaa tai reagoi.
Älä klikkaile.
Simple as that.
Joku on lähettänyt sinulle lahjan.
Huijaus kirjoitti:
Postin nimissä on ollut liikkeellä uskottavan tuntuisia huijauksia.
Aika sinisilmäinen saa olla jos pitää niitä uskottavina. Minulle tuli viesti, että paketti odottaa minun allekirjoitustani, oli ilmeisesti Googlella käännetty, oli niin huonoa suomea ollakseen Postin lähettämää. Ja tuli vielä +46-alkuisesta numerosta.
Viestissä oli linkki jossa haluttiin apple id -tunnusta ja salasanaa. Mitä Posti niillä tekisi... Ei ollut ollenkaan uskottava huijausyritys
Vierailija kirjoitti:
Viestissä oli linkki jossa haluttiin apple id -tunnusta ja salasanaa. Mitä Posti niillä tekisi... Ei ollut ollenkaan uskottava huijausyritys
Joku urpo noihin aina menee...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku urpo noihin aina menee...
Varmaan niitä Vastaamon potilaita
Vierailija kirjoitti:
Mistä voin tietää onko se huumetta tai muuta joka oltaisiin lähetetty vahingoksi kun en ole itse tilannut mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä voin tietää onko se huumetta tai muuta joka oltaisiin lähetetty vahingoksi kun en ole itse tilannut mitään?
Huumeet ovat hyvin kalliita, miksi kukaan lähettelisi niitä satunnaisille dorkille?
Mullekin on joskus tullut. En tilaa postimyynnistä juuri koskaan mitään, eikä puhelinnumeronikaan ole edes julkinen. Niitä taitaa lähteä ihan hakuammunnalla eri numeroihin.
Kohdassa Hinta oli :
Tuntematon
eli huijaus on - t ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huumeet ovat hyvin kalliita, miksi kukaan lähettelisi niitä satunnaisille dorkille?
No voihan noinkin vahingoittaa kohdetta.
Jättisauva, minkä tilasit kännissä etkä muista.
T posti.