Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 35v. ja saan nyt miehiltä huomiota enemmän kuin koskaan.

Vierailija
01.02.2014 |

Mistä johtuu? Eikö tässä iässä pitäisi jo alkaa tulla ns. näkymätyömäksi miehille, vai koska se alkaa? Saan huomiota, katseita, minuun ihastutaan, minua kehutaan kauniiksi. En muista, että koskaan aikaisemmin olisin saanut näin paljon huomiota miehiltä. En käy baareissa, vaan ihan normaali arkitilanteissa ja harrastuksissa olen tämän huonannut.

Mikä juttu tämä on? En mielestäni ole sen kummoisempi kuin ennenkään.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Oisko se iän tuoma itsevarmuus, joka tuon aiheuttaa.

Vierailija
2/19 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, mutta 30 v. Luultavasti se on vaan omassa käytöksessä, ei ole epävarmuutta enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehutaan kauniiksi? Ei tuollaista tapahtunut minulle edes nuorena. Taidan olla ruma.

Vierailija
4/19 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se, että on sinut itsensä kanssa (vihdoinkin! ) näkyy sitten ulospäin. Hmm. On kyllä hieman hämmentävää, kun itse olen jo siinä vaiheessa ettei kauheasti kiinnosta muiden mielipiteet, niin nyt sitten sitä positiivista huomiota satelee. Kyllä mä nuorenakin sain miehiltä huomiota, mutta en näin paljon. Tai ehkä en vain huomannut sitä? Olin aika epävarma.

- ap

Vierailija
5/19 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 23:54"]Kehutaan kauniiksi? Ei tuollaista tapahtunut minulle edes nuorena. Taidan olla ruma.

[/quote]

Nuorempana naiset lähinnä sanoivat kauniiksi. Nyt vanhempana sitten miehet. En ymmärrä miksi. Omasta mielestäni alkaa jo ikä painaa.. :D

Vierailija
6/19 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 23:54"]Kehutaan kauniiksi? Ei tuollaista tapahtunut minulle edes nuorena. Taidan olla ruma.

[/quote]

Nuorempana naiset lähinnä sanoivat kauniiksi. Nyt vanhempana sitten miehet. En ymmärrä miksi. Omasta mielestäni alkaa jo ikä painaa.. :D

Vierailija
7/19 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oooh *kumartaa*

Vierailija
8/19 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempia naisia aletaan kehumaan kohteliaisuudesta. Saavat siitä hyvän mielen, kehujakin saa hyvän mielen kun joku ilahtuu näistä kommenteista. Nuoremmat naiset haukkuu pedofiiliksi tai pukiksi, jos ulkonäköä kehuu.

Mies 45v

Vierailija
9/19 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä vaikuttaa juuri se, että on vapautuneempi mieli ja itsevarmempi. Epävarman näköinen nuori nainen on sellainen, ettei välttämättä tee mieli mennä mitään juttelemaan, kun ei tiedä mitä huutoa sieltä tulee vastaukseksi.

M30

Vierailija
10/19 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko röyhkeää kolmevitosen naisen alkaa puhua "näkymättömästä iästä", joka tyypillisesti käsitteenä koskee yli vaihdevuosi-ikäisiä 55+ vuotiaita naisia.

Mautonta ap!!!

t. 58- vuotias, jo oikeasti kauneutensa menettänyt, aidosti vanhenevan näköinen nainen

Vierailija
11/19 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 23:54"]

Kehutaan kauniiksi? Ei tuollaista tapahtunut minulle edes nuorena. Taidan olla ruma.

[/quote]

Aika harvaa kukaan randomi tulee ruokakaupassa kauniiksi ylistämään. No worries. 

Vierailija
12/19 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellinen aloitus. Jos 35-vuotiaana muka alkaa jo ikä painaa ja muuttuu miehille näkymättömäksi, niin mitä mahtaa elämä olla siitä kahdenkymmenen vuoden päästä? Elämä ohi?

Vierailija
13/19 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kyllä jotenkin koen, että elämäni on tässä mielessä ohi ja olen asennoitunut olemaan muille miehille näkymätön. Elän mieheni kanssa, en ole enää nuori, on lapsia jne., miksi musta kukaan kiinnostuisi tai miksi minä kiinnostuisin enää kenestäkään. En ymmärrä miksi saan miehiltä huomiota. Ei mulla oikeasti ole mitään tarjottavaa.

- ap

Vierailija
14/19 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ymmärrä että "näkymättömyyden tunteessa" ei vielä sun ikäisen kohdalla ole kyse menetetystä ulkonäöstä, vaan huonosta aikuisen naisen itsetunnosta...ei taida oma miehesi enää osoittaa sua kohtaan paljoakaan seksuaalista mielenkiintoa?

Vierailija
15/19 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 02:00"]

Ap, ymmärrä että "näkymättömyyden tunteessa" ei vielä sun ikäisen kohdalla ole kyse menetetystä ulkonäöstä, vaan huonosta aikuisen naisen itsetunnosta...ei taida oma miehesi enää osoittaa sua kohtaan paljoakaan seksuaalista mielenkiintoa?

[/quote]

Olipa harvinaisen tyhmä kommentti

Vierailija
16/19 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 02:05"]

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 02:00"]

[/quote]

Olipa harvinaisen tyhmä kommentti

[/quote]

Anteeksi vaan mutta olen sitä mieltä sinun mielipiteistäsi huolimatta että jos 35-vuotias nainen kokee olevansa miesten silmissä kiinnostamaton, niin eiköhän vika ole silloin parisuhteessaan.

Oma ikäni on jo 50+, sukupuoli mies.

Vierailija
17/19 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Olen 44v äiti ja olen vasta yli nelikymppisenä "löytänyt itseni" ja kehuja tulee enemmän kuin koskaan. En tietenkään kuvittele olevani nuorempi kui olen, mutta yllätys yllätys, niinhän ne miehetkin vanhenevat. Itsevarmuus ja hyvä itsetunto lienevät selityksiä, en enää koe että minun tarvitsisi miellyttää ketään vaan uskallan olla oma itseni; tämä heijastuu myös ulkonäköön ja käytökseen.

Vierailija
18/19 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on parhaimmillaan 35-vuotiaana! Itsevarma, oman tyylinsä löytänyt, eikä vielä rupsahtanut. Eikä 35-vuotias ole edes vanha vielä. :)

Vierailija
19/19 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sanoi kaunis nelikymppinen, että hän eli "kukoistustaan" 35-38-vuotiaana. Iän ja aseman tuomaa itsevarmuutta, rahaa ja aikaa satsata sopivasti ulkonäköön ja itseensä, lapsi ei enää ihan pieni eikä valvottanut. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi