Mulla potkii pieni vauva mahassa. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (46)
en koska itelläkin vauva potkii mahassa rv 23+5 :D
Kauanko sä yleensä keität makaronia?
Enpä muuten ole katsonut kellosta. Sen verran että se on sopivan kypsää? Ikää juuri sen verran että köksän kirjoista ei tarvii enää katella aikoja :)
Minkäväriset verhot teidän keittiössä on?
Onko tulossa sittenkin se kauan kaivattu Osku?
Keittiön verhokappa on luonnonvalkoinen.
Osku who? Selvästi taas joku av-termi josta en ole tietoinen.
Millä viikolla tunsit vauvan liikkeet ekan kerran? Monesko lapsi?
Tää otsikko teki jotenkin hyvän mielen, odotan itsekin esikoistani ja tulee onnellinen olo aina kun ajattelen, että tuolla se pikkuinen köllöttelee ja kasvaa koko ajan isommaksi ja valmiimmaksi. Olen niin pitkään haaveillut vauvasta ja pelkäsin jo, etten voisi tulla ollenkaan raskaaksi. Potkuja ei vielä tunnu, mutta ultrassa olen päässyt näkemään ylimääräisiä kertoja :)
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 22:51"]
Enpä muuten ole katsonut kellosta. Sen verran että se on sopivan kypsää? Ikää juuri sen verran että köksän kirjoista ei tarvii enää katella aikoja :)
[/quote]
Kellosta se aika katsotaan, ei kirjasta.
Paljonko painosi on noussut raskauden aikana?
Tunsin liikkeet ensimmäisen kerran viikolla 17. Kolmas lapsi. Ja ihan sama tunne kuin sinulla, siksi halusin tehdä tällaisen höperön aloituksenkin :D
Oli hyvää.
Paino noussut nyt 4,5 kg
Kellosta katsotaan aika. Kirjasta tarkistetaan paljonko se ajan varsinainen määrä sitten olikaan.
Olen todella onnellinen tällä hetkellä. Huonojakin hetkiä tosin on, mutta keskimäärin selvästi enemmän onnellinen kuin onneton.
Pelkkä "En" ei mielestäni täytä kysymyksen kriteerejä. Elä yritä vastailla miuna!
Niin, en ajatellutkaan tämän olevan maailman ensimmäinen raskaus. Onhan tämä itsellenikin kolmas :)
[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 01:33"]
"Mulla potkii pieni vauva mahassa. Haluatko kysyä jotain?"
Nah, been there, done that
[/quote]