Antsku on niin suloinen!
Se Antskun ujostelu on niin suloista :). Jussi Vatanen osaa kyllä näytellä!
Kommentit (16)
Ja kaks ekaa on idiootteja - olen yrittänyt katsoa ko. ohjelmaa, joka vuosi ja useamman jakson. Täysin ääliöille tehty ohjelma, kuka muka oikeasti tällaiselle pskalle nauraa?! Mutta kun on mainostettu ja puffattu, että tämä ohjelma on hyvä, niin sehän ei voi olla muuta kuin hyvä koska on jo etukäteen hehkutettu että se on hyvä... Pässit.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 20:58"]
Ja kaks ekaa on idiootteja - olen yrittänyt katsoa ko. ohjelmaa, joka vuosi ja useamman jakson. Täysin ääliöille tehty ohjelma, kuka muka oikeasti tällaiselle pskalle nauraa?! Mutta kun on mainostettu ja puffattu, että tämä ohjelma on hyvä, niin sehän ei voi olla muuta kuin hyvä koska on jo etukäteen hehkutettu että se on hyvä... Pässit.
[/quote]
Mun mielestä siinä on sekä huonoja että hyviä juttuja. Sketsihahmokisa on aika kamala, mutta sille en mahda mitään että tuo Vatasen tämänvuotinen hahmo on kyllä hyvin näytelty. Viikkokatsauksissa on usein hauskoja juttuja. Muuten onkin sitten useimmiten aikamoista kuraa. Mikähän mä sitten olen? Osa-aikapässi?
Jussi on suloinen Antskuna, mutta hahmo on tyyyyylsä. Ei vetoa muhun millään tapaa.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 20:58"]Ja kaks ekaa on idiootteja - olen yrittänyt katsoa ko. ohjelmaa, joka vuosi ja useamman jakson. Täysin ääliöille tehty ohjelma, kuka muka oikeasti tällaiselle pskalle nauraa?! Mutta kun on mainostettu ja puffattu, että tämä ohjelma on hyvä, niin sehän ei voi olla muuta kuin hyvä koska on jo etukäteen hehkutettu että se on hyvä... Pässit.
[/quote]
Sinäkö se olet joku jumala joka päättää ketkä on ääliöitä ja idiootteja. Hoh hoijaa, herää sieltä korkeuksistasi ja palaa maan pinnalle, pässi.
Minä petyin Antsukuun nyt, ei oikein mitään uutta. Ymmi ja tämä patalogi selvästi panostivat tässä jaksossa.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 21:15"]
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 20:58"]Ja kaks ekaa on idiootteja - olen yrittänyt katsoa ko. ohjelmaa, joka vuosi ja useamman jakson. Täysin ääliöille tehty ohjelma, kuka muka oikeasti tällaiselle pskalle nauraa?! Mutta kun on mainostettu ja puffattu, että tämä ohjelma on hyvä, niin sehän ei voi olla muuta kuin hyvä koska on jo etukäteen hehkutettu että se on hyvä... Pässit.
[/quote]
Sinäkö se olet joku jumala joka päättää ketkä on ääliöitä ja idiootteja. Hoh hoijaa, herää sieltä korkeuksistasi ja palaa maan pinnalle, pässi.
[/quote]No, kyllä tämän ohjelman puitteissa voi täysin sanoa, että ihminen joka tälle nauraa ja tätä 'hehkuttelee', ei ole ihan täysillä käypä. Tais osua just sinuun - pässi.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 21:02"]
[/quote]
Mun mielestä siinä on sekä huonoja että hyviä juttuja. Sketsihahmokisa on aika kamala, mutta sille en mahda mitään että tuo Vatasen tämänvuotinen hahmo on kyllä hyvin näytelty. Viikkokatsauksissa on usein hauskoja juttuja. Muuten onkin sitten useimmiten aikamoista kuraa. Mikähän mä sitten olen? Osa-aikapässi?
[/quote]
Eikun nyt mä tiedän, mun pitäis tajuta että Putouksen katsominen on noloooo, eikä siksi kannata sanoa ääneen että mikään juttu Putouksessa voisi olla hyvä. Imagotietoisten tosikkojen maailma järkkyy.
4
Kasvakaa, ihmiset! Tarte tulla raiskaamaan jonkun hehkutusta miten sulone antsku on turhanpäiväisellä ininällä :D
Antsku on aivan ihana. Olen aina innokkaana teekupposen kanssa ruudun äärellä ihastuksissani kun suloinen Antsku saapuu. Saisi voittaa koko kilpailun!
Erinomainen juttu, täytyyhän näyttelijöillä olla joku tilaisuuss, jossa harjoittelevat erilaisia rooleja. Muutamat jutut onkin sitten näitä harjoituskappaleita, mutta katson silti mielelläni..
arnuska
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 21:19"]
[/quote]
[/quote]No, kyllä tämän ohjelman puitteissa voi täysin sanoa, että ihminen joka tälle nauraa ja tätä 'hehkuttelee', ei ole ihan täysillä käypä. Tais osua just sinuun - pässi.
[/quote]
Nojoo.. Kerropa mille itse naurat? ;)
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 21:20"]
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 21:02"]
[/quote]
[/quote]
Eikun nyt mä tiedän, mun pitäis tajuta että Putouksen katsominen on noloooo, eikä siksi kannata sanoa ääneen että mikään juttu Putouksessa voisi olla hyvä. Imagotietoisten tosikkojen maailma järkkyy.
4
[/quote]On naurattanut Uunot ja Kummelit, mutta minäkään en ymmärrä tätä ihme 'hehkutusta' tästä totaalisen karmaisevasta ohjelmasta - joka ei naurata ketään meidän huushollista. Katsojina 2 melkein nelikymppistä ja yksi kohta 12-v.
Että kyllä itse pidän 'hieman' yksinkertaisina niitä, jotka tästä ohjelmasta puhuvat - tai pahimmillaan 'hokevat' niitä vammaisia juttuja.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 21:46"]
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 21:19"]
[/quote]
[/quote]
Nojoo.. Kerropa mille itse naurat? ;)
[/quote]Pitäisköhän teidän, jotka olette tuolle 2:selle vastanneet, käydä joskus katsomassa ihan OIKEITA näyttelijöitä ja oikeaa näytelmää - ei tulis noin hölmöjä vastauksia kun esim. vastaaja nro 7:lla. Että ihan 'uskomaton näyttelijäsuoritus'. Kieriskelen täällä naurusta, että voi olla jollain wt:llä huono maku ja total tietämättömyys näyttelemisestä...
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 21:52"]
On naurattanut Uunot ja Kummelit, mutta minäkään en ymmärrä tätä ihme 'hehkutusta' tästä totaalisen karmaisevasta ohjelmasta - joka ei naurata ketään meidän huushollista. Katsojina 2 melkein nelikymppistä ja yksi kohta 12-v.
Että kyllä itse pidän 'hieman' yksinkertaisina niitä, jotka tästä ohjelmasta puhuvat - tai pahimmillaan 'hokevat' niitä vammaisia juttuja.
[/quote]
Uunot ja Kummelithan onkin tosi korkealuokkaista huumoria :D Ehkä sun olis vaan hyväksyttävä, että sun makusi ei ole mikään älyn mittapuu vaan ihan vain maku.
Ihan paras!!