Mitä olette syöneet tänään lauantain kunniaksi?
Mä oon syönyt tässä jo
-Fazerin mariannesuklaalevyn
-pussin sipsejä
-4 lihapiirakkaa ja varmaan 10 nakkia ainakin
-6 palaa paahtoleipää juustolla
-valkkaria ja omenasiideriä
Painoa onneksi vaan 49kg (166cm)
Surullista on että tää on melkein mun jokapäiväinen ruokavalio nykyään, paitsi juon kyllä yleensä vaan kerran kuukaudessa.
Kommentit (22)
Vihreää teetä ja muutaman karkin, max 5 kpl. Huono päivä eilen syömisen suhteen.
Itseään voi hemmotella muutenkin kuin syömällä :)
Ihana uusi shampoo, suihkusaippua
Sauna löylytuoksulla
Olen tehnyt mustikkasmoothien, kanasoppaa (pussista) vihanneksia
Spagettia + kastik. Jälkkäriksi eilistä omenakanelipiirakkaa. Juomaksi vettä.
Ei muuta.
Jos unohdetaan aamupala, lounas ja välipala:
aperitiividrinkit, päivällliseksi poron filettä n 200g, kermaperunoita, salaattia, punaviiniä, jälkkärinä pähkinöitä ja siideriä :o)
joo yäk.. eli aamulla kahvia ja profeel-rahkarae. Lounaaksi pitsanjämät ja paula-vanukas. Päivälliseksi burgundinpataa salaatilla, jälkkäriksi suklaakakkua, sipsejä dipillä ja fanipaloja. Ja punaviiniä :) Ja minä kun yleensä karppaan, on muuten pikkuisen huono olo nyt..
Tuoretomaattipastaa, resepti uudesta Safkaa kirjasta. Paitsi, et käytin pastana pinaattituorepastaa.
Stroganoffia ja perunoita, ja salaattia, punaviiniä ruokajuomana, alkudrikkinä kuohuvaa. Töissä kävin syömässä viereisessä ravintolassa Cesar-salaattia.
Pitsaa, punaviiniä, runebergintorttu päivällä.
Muutaman siivun ruislimppua kinkulla ja juustolla, lohta ja kasviksia sekä kourallisen sipsejä.
Puoliskan sämpylän juustolla aamupäivällä, iltapäivällä kanarisottoa. Ei muuta.
Aamupalalla normi-kaurapuuron sijaan mannapuuroa (voisilmällä) + maitoa + teetä + espressoa.
Illallisella pitkän tipattoman tammikuun jälkeen punaviinin kaveriksi grillattiin poronpaistia, kaveriksi tehtiin valkosipuliperunat ja kasviksia.
Taidan olla valmis nukkumaan.
4 nutrikeittoa
kulhollisen salaattia
useamman varsikapriksen
2 sisu-pastillia
tarjoussisäfilettä
leipää
salaattia
Aamiaiseksi kunkku-tomaattimunakkaan ja laten
Lounaaksi kana-avocadosalaatti
Illalliseksi filet mignon parmesaani ranskisten kanssa
Jälkkäriksi nyt suklaata, dominokeksejä ja pinaviiniä. Nams!!
Uunilohta ja perunamuusia, illalla riimihärkää, salamia ja serranokinkkua.
Rahkaa, raejuustoa, lammasta, pari proteiinipatukkaa, jälkiuunileipää, omenaa, ananasta, pähkinöitä, 1 pieni mokkapala, 6 avec-karkkia, 3 dumlea, 2 palaa pari tummaa suklaata (85%), kauraleipää, juustoa, 3 olutta.
Pitsaa, karkkialettuja, punkkua, kuoharia. Liikaa tuli mässättyä. Pitää skarpata.
tortilloja, fantaa <3 mars-jätskiä ja missä x-karkkeja syötiin miekkosen kanssa. iltapalaksi tonnikalasalaattia
aamupala: 2 ruisleipää kinkulla juustolla ja kasviksilla, smoothie(rahkaa, maitoa, mustikoita, mansikoita), kahvi
välipala: 3 lettua
päivällinen: punaista currya thaikkulassa, cappuccino
iltapala: 3 juustohampurilaista, 250g karkkia (nämä oksensin ahdistuksissani)