Koska viimeksi juttelit jonkun tuntemattoman kanssa ja mistä aiheesta?
Mä ostin tänään kaupasta avokadoa, ja yksi mummeli kyseli kovasti että mitä aion siitä tehdä ja mihin sitä voi ylipäätään käyttää ja mistä tietää että se on hyvä. Juteltiin mummon kanssa hyvät tovit.
Eilen flirttasin yhden miehen kanssa lounasravintolassa ihan yllättäen siinä astioiden palautustiskillä (hän heitti rikkoneensa jotain ja että nyt se varmaan menee palkasta, ou nou, niin minä vastasin, että laita mun piikkiin vaan).
Edellispäivänä Lidlissä vertailimme yhden mummon kanssa neulontalankoja.
Kylläpä minäkin olen tullut jo vanhaksi :) Ei sitä nuorempana niin tullut heitettyä juttua ihan tuntemattomien kanssa ihan huvikseen.
Kommentit (6)
Eilen kaupassa juttelin sekä viereisellä kassalla olevan miehen kanssa että sen jälkeen kassan kanssa. Illalla kävin taas kaupassa naapuripaikkakunnalla ja juttelin kassan kanssa, mutta mä tiedän hänet kyllä harrastuksen kautta, mutta en ole varma, tunnistiko hän mut.
Torstaina vein pojan kiekkoreeneihin ja huomasin etta yleisoluistelussa oli pari lasta Suomen pelipaidat paalla ja menin sitten varta vasten juttelemaan heidan vanhempiensa kanssa. Kiva tavata muita Suomalaisia.
Pari päivää sitten kaupassa tuli ehkä 50v mies luontaistuote/vitamiinilisä-hyllyillä jutustelemaan. Mietti, onko näistä mistään oikeeta hyötyä.
Juttelen usein täysin vieraiden kanssa, varmaan lähes joka kauppareissulla jään suustani kiinni jonkun kanssa. Mieheni on sanonut jo vuosia sitten, että vaikka menisin tuonne meidän takametsään hiihtämään, niin takuulla löydän sieltä juttukaverin tai parikin. Olen jutellut puhelimyyjienkin kanssa pitkät tovit muista asioista kuin siitä heidän myymästä tuotteesta. Olin jo lapsena tällainen, mutta osaan olla myös hiljaa ja kuunnella. :)
Viime viikolla joku jätkä kysyi bussipysäkillä, kuinka pitkä olen. Olisi tehnyt mieli olla vastaamatta, mutta en sitten kehdannut olla epäkohtelias
Viikko sitten... lapsen harrastuskaverin äidin kanssa kouluun hakemisesta ja koulumatkoista. Tiesin siis entuudestaan että lapsensa on saman ikäinen ja samasta kunnasta.
Mangon käytöstä joskus kanssa hedelmätiskillä jonkun vanhemman naisen kanssa phunut....pari vuotta sitten.