Miksi jotkut julkaisee blogissaan kuntoherutuskuvia, vaikkei kuntoa ole?
Jotkut bloggarit nykyään laittavat blogiinsa tällaisia kuntoherutuskuvia, vaikkei mitään kuntoa löydy.
En nyt tarkoita, että täytyy olla mikään pumpattu bodari voidakseen ottaa pukukopissa urheiluvaatteet päällä niitä herutuskuvia. Mutta sori nyt vaan, ulkonäöstä usein näkee(vyötärö, jalat, pakarat), löytyykö esimerkiksi juoksukuntoa. Miksi laittaa siis laittaa noita kuvia? Eikö se ole bloggarin omasta mielestä noloa? Itselläni ainakin on sen verran itsesuojeluvaistoa, etten laittaisi. Ei ole ihme, jos joutuu keskustelupalstoilla ruodittavaksi tai vastaavaa.
Mistä tämä tuli nyt mieleen? Bongasin ´juuri eilen illalla AV:lta ketjun, jossa erästä bloggaria tästäkin nälvittiin. Mielestäni kiusaaminen on väärin, mutta luulsii ihmisen tajuavan joutuvansa sen uhriksi, jos yrittää olla jotain mitä ei ole ja täten suojelevan itseään.
Ja anteeksi sekava sepustus. Mutta toivottavasti pointti tuli selväksi.
Kommentit (13)
Jostainhan ne maratoonaritkin aloittaa. Eivätkä fitness-kissat synny kyykkypyllyn kera.
Ei ulkonäöstä juoksukunto näy..Pyöreämmätkin kykenevät juoksemaan monen km lenkkejä. Ja taas kenenkään otsassa ei lue, mikä aika tulee cooperista, 10 km juoksusta tai maratonista.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 17:02"]
Ei ulkonäöstä juoksukunto näy..Pyöreämmätkin kykenevät juoksemaan monen km lenkkejä. Ja taas kenenkään otsassa ei lue, mikä aika tulee cooperista, 10 km juoksusta tai maratonista.
[/quote]
Et varmasti löydä kuihtunutjalkaista- ja pyllyistä juoksijaa, jolla 10km menee alle 45min. Ei mitään teräsreisiä ja pakaroita vaadi, mutta kyllä pitemmän matkan hyväkuntoisen juoksijan takuulla erotat kropasta, jos otat rinnalle lyllertäjäjuoksijan.
Joo, en tajua nyt kyllä aloitusta, ensinnäkin mikä on kuntoherutus? Jos joku kuntoilee ja laittaa kuvan siitä kun kuntoilee, niin mitä sitten? Minä en lue mitään blogeja, ja suosittelen sitä muillekin, varsinkin jos jonkun kuvat ärsyttää.
Jospa ne julkaisee niitä että lukijoille tulis parempi mieli: "Huhhuh! onneks on mulla asiat paremmin"?
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 17:14"]
Joo, en tajua nyt kyllä aloitusta, ensinnäkin mikä on kuntoherutus? Jos joku kuntoilee ja laittaa kuvan siitä kun kuntoilee, niin mitä sitten? Minä en lue mitään blogeja, ja suosittelen sitä muillekin, varsinkin jos jonkun kuvat ärsyttää.
[/quote]
kuntoherutus=yleensä peilin kautta piukoissa trikoissa ja topissa otettu kuva vartalosta, jossa usein samalla pullistetaan hauista tai vastaavaa.
Noloa, jos kropasta näkee, että ei ole edes niitä kestävyysliikkujan pienehköjä, mutta sitkeitä lihaksia, vaan luuta ja jonkin verran rasvaa.
Kuva taas jostain esim kuntotapahtumassa liikkumassa taas on ok, oli millaisessa kunnossa tahansa, sillä idea on ihan eri.
t.ap
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 17:30"]
[/quote]
kuntoherutus=yleensä peilin kautta piukoissa trikoissa ja topissa otettu kuva vartalosta, jossa usein samalla pullistetaan hauista tai vastaavaa.
Noloa, jos kropasta näkee, että ei ole edes niitä kestävyysliikkujan pienehköjä, mutta sitkeitä lihaksia, vaan luuta ja jonkin verran rasvaa.
Kuva taas jostain esim kuntotapahtumassa liikkumassa taas on ok, oli millaisessa kunnossa tahansa, sillä idea on ihan eri.
t.ap
[/quote]
Minä ja sinä taidamme elää jokseenkin erilaisessa maailmassa. (En ole tuo, jolle vastasit.)
Pointti siis se, että jos noita kuntoherutuskuvia julkaisee, ei pidä valittaa, jos sitten keskustelupalstoilla arvostellaan.
tt.ap
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 17:32"]
Pointti siis se, että jos noita kuntoherutuskuvia julkaisee, ei pidä valittaa, jos sitten keskustelupalstoilla arvostellaan.
tt.ap
[/quote]
Kerrassaan jännittävä ajatusmaailma. Ei hyvässä mielessä.
Heh joo
Jos haluavat nimenomaan ikuistaa sitä kuntoonpääsyprosessiaan?
Sinänsä mua kyllä huvittaa suuresti tämä hirveä fitness-villitys. Tuntuu, että joka toinen nainen pitää jotain kuntoilublogia (ja loput sitten jotain muotiblogia).
Mun puolesta saa postailla niin paljon kun sielu sietää kropastaan kuvia vaik näyttäis tyyliin Satuhäät-morsiamelta.
Mut kunhan ei sitte itke et tulee kritiikkiä.
Just joo
täähän ei oo ovelaa piiloivaa.....?