Te joilla on älykäsmies. Ois kysymys?
Sellainen siis joka on arvostetussa työssä ja jonka olettaisi ja joka ehkä kylillä onkin sivistynyt. Onko hän kotonakin sellainen? Ei kaiva nenää/ persettä. Pure kynsiä, käyttäydy/ puhu agressiivisesti/ pilkallisesti tai jätä huomioimatta kanssa asujiaan?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
On. Ei myöskään kiroile ja käytä rumaa kieltä kenestäkään, hyvä hygienia kuuluu myös pakettiin. Miksi kysyt?
Ei näillä määreillä ole mitään tekemistä älykkyyden kanssa, vaan tyyppi on vain täysi lapamato ja tossun alla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Ei myöskään kiroile ja käytä rumaa kieltä kenestäkään, hyvä hygienia kuuluu myös pakettiin. Miksi kysyt?
Oon ihastunut täydelliseen mieheen. Mietin vaan että josko se ikävä puoli tulee esille kotioloissa kun en vaan voi uskoa kenenkään olevan täydellinen tai edes pikkuviaton. Narsistikaan tämä ei voi kyllä olla jotain pakko olla kuitenkin koska ihnisestä kyse.
Oletko sitten sellaiseen tottunut, että miehet ovat moukkia? Mulla taas sellainen ystäpiiri, että kukaan ei käyttäydy moukkamaisesti. Ei myöskään isäni ole sivistymätön. Joten en pidä tuollaista täysellisyytenä vaan normina.
No olen tottunut että jossakin puolessa on jokin vika. Ettei ihninen voi olla täydellinen.
Mieheni on älykäs. Mutta en sanoisi hänen käytöstään sivistyneeksi. Hän puree kynsiä, piereskelee kotona, raapii kulkusiaan ja kaivaa nenäänsä. Kotona! Ihmisten ilmoilla on kunnon face work aina, koskaan ei tee mitään poikkeavaa. Minä tietysti pidän tätä vain vaivoin siedettävänä moukkamaisuutena.
Ex-aviopuoliso on erittäin älykäsja taiteellisesti sekä monella tapaa lahjakas. Lisäksi hän muistaa kaiken. Aivan kaiken. Kertoi minulle että siitä on jopa haittaa.
Erittäin siisti, ei tee sellaisia törkeitä juttuja mitä ap mainitsi. En olisi kyllä sellaista aviopuolisoa huolinutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on älykäs. Mutta en sanoisi hänen käytöstään sivistyneeksi. Hän puree kynsiä, piereskelee kotona, raapii kulkusiaan ja kaivaa nenäänsä. Kotona! Ihmisten ilmoilla on kunnon face work aina, koskaan ei tee mitään poikkeavaa. Minä tietysti pidän tätä vain vaivoin siedettävänä moukkamaisuutena.
Täysi juntti siis.
Vierailija kirjoitti:
Ja ihmettelen kyllä suuresti kuka muka kaivaa takapuoltaan ja nenäänsä vielä yli 8-vuotiaana? Omituista. En tunne ketään, joka käyttäytyisi noin.
Onkohan tässä ketjussa kyse insinööreistä. Heiltä voi odottaa vain moukan käytöstä.
Olen itse väitellyt fysiikasta ja olen hyväpalkkaisissa töissä. Kaivan antaumuksella nenää, haistelen omat alushousuni ennen vaihtoon laittoa ja rapsuttelen persettä sekä raavin hiuspohjaa ja syön kynsien alta tulevan eritteen. Mieheni on myös korkeastikoulutettu ja hyvissä töissä ja en todellakaan halua tietää onko hän edes puoliksi niin ällöttävä kuin minä!
On. Tosin on selkeesti työminä, ja kotiminä. kotiminä uskaltaa heittäytyä lasten leikkeihin, soittaa instrumenttejä / laulaa frederikkiä lasten kanssa jne.
Ei kyllä häpeä piereskellä kotona. mutta kodin ulkopuolella käyttäytyy arvonsa mukaan. Ja niin myös minä. ja lapset oppineet saman, kotona oma itsensä rennosti ottaen, muualla pitää hieman miettiä miten käyttäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koulutus korreloi sivistyksen kanssa.
Arvostettu työ korreloi ahkeruuden kanssa.Et maininnut mitään älykkyyteen viittaavaa. Älykäs mies on tyypillisesti vähintään kaksi keskijakaumaa satasen yläpuolella, hän voi myös olla työtön alkoholisti.
Sinä viittaat sivistyneeseen ja ahkeraan mieheen, et älykköön
Omat huomioni ovat vain että korkeaa koulutusta vaativaa työtä arvostetaan ja tätä tarkoitin. Ymmärrän pointtisi, mutta en nyt äkkiä keksi että mikä pelkästään ahkeruudella saavutettu on yleisesti arvostettua? Ja älykköäkään ei kukaan arvosta ja pidä sivistyneenä jos hän ei ole saavuttanut mitään ja öykkäröi julkisesti.
Aika tyypillistä väittää, että hyvä asema on saavutettu ahkeruudella (tuurilla, suhteilla). Kympin tytöt eivät ole älykkäitä, vaan ahkeria jne. Totuus kuitenkin on, etteivät ne älykkäät siellä alkoholistiporukoissa ole, vaan älykkyys vaikuttaa elämässä menestymiseen hyvin paljon.
Hagiksen sillan alle sortui monta älykköä, aina tohtorismiehistä taiteilijoihin asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näillä määreillä ole mitään tekemistä älykkyyden kanssa, vaan tyyppi on vain täysi lapamato ja tossun alla!
Niin, tai sitten sinun älykkyytesi ei riitä sellaisten syiden hahmottamiseen, jotka hänelle ovat päivänselviä. Jälkimmäinen selitys vaikuttaa uskottavalta koska kuvittelet voivasi päätellä, ettei mitään yhteyttä voisi vallita.
Tapailin yhtä tohtoriopiskelijaa joka arvosteli jatkuvasti rintojeni kokoa! En tajua. Ei saanut silmiään irti niistä ja tuijotteli koko ajan.
Kaivan nenää ja persettä. Rällään kesällä moottoripyörillä. Juon viikonloppuisin kaljaa. ÄO 137 (Mensan nettitestistä). Oletan, että tässä ketjussa ei tarkoiteta matemaattis-loogista älykkyyttä?