Tunnetko ketään sarjamurhaajaa tai jotain sellasta?
Tämä sopisi ehkä paremmin murhainfoon mutta en jaksa rekisteröityä sinne. Olen miettinyt, että aina kun joku paljastuu sarjamurhaajaksi, niin naapurit lehdissä sanoo, että en olis siitä ikinä uskonut, se oli niin mukava mies. Onko todella näin? Olen tavannut joitain ihmisiä joista minulle on tullut sellainen tunne, että toi vielä tappaa joskus jonkun ja ajattelin, että entäs jos olenkin oikeassa? En nyt siis puhu mistään tatuoiduista huumekauppiaista joista nyt näkee jo heti päältä, että loppusijoituspaikka on vankila vaan ne tyypit ovat olleet sellaisia ihan normaaleja mutta jotain outoa niissä on ollut.
Oletko tuntenut ketään joka on myöhemmin paljastunut murhaajaksi tai raiskaajaksi? Ei tarvitse mainita mitään nimiä ettei tule mitään kunnianloukkassyytteitä.
Kommentit (83)
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 13:27"]
En tunne sarjamurhaajaa mutta luokkakaveri tappoi tyttöystävänsä ja sitten itsensä mutta onneksi ei tappanut lasta.
.
.
.
.
Motiivi oli mustasukkaisuus. Elinkautista istuu.
Siis häh? Narraatko meitä?
Ynmärrätkö että nyt on eri ihmisistä kysynys
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 13:23"][quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 13:19"][quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 13:16"][quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 13:12"]
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 13:09"][quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 13:02"]
En tunne sarjamurhaajaa mutta luokkakaveri tappoi tyttöystävänsä ja sitten itsensä mutta onneksi ei tappanut lasta.
Ero oli kai tulossa.
Oli ala- ja yläasteella sellainen ihan perus-pera...mukava ja aika rauhallinen.
[/quote]
Miten hän suhtautui naisiin? Tunsitko hänen äitiään? Saisiko hän koskaan raivareita vai oliko liiankin mukautuvainen ja kiltti?
[/quote]
Hänen äitinsä tunnen hyvinkin, kun kundi alkoi polttaa pilveä jne, niin yritti saada pojan kuriin kaikin mahdollisin tavoin. Jätkä sai kotona helposti raivareita, hajotti siskonsa viulun mm. jne ja paiskoi ovia kun suuttui tms.. koulussa oli aina ihan erilainen.
Noh. Oli naisia kohtaan ihan normaali, mutta sen voin sanoo että murha liittyi hänen silloiseen vaimoonsa..
[/quote]
Siis oliko hänelle tyttöystävä ja vaimo? Minkä arvelet olleen motiivin?
[/quote]
[/quote]
Tungen nyt samaan, mutta päätteletkö itse motiivin vai oliko se siis oikeasti sen motiivi?
[/quote]
Niin siis murhasi kaverinsa, koska luuli tällä olleen suhde vaimoonsa ka lehdissä luki että motiivi oli mustasukkaisuus
Mulla on muutama kaveri jotka ovat olleet linnassa, ei mitään vakavia rikoksia, mutta niissä on jotain outoa ja varsinkin viinaa ottaessa niiden olemus muuttuu todella paljon, tämä yksi sankari oli koulukaveri ja kännäsi jo nuorena, temput oli aika huimia, kauppamurtoja, väkivaltaa mm.potki ja hakkasi juoppoja, tappeluita, maassa olevaa potki ja hakkasi ym.mutta ikinä ei saanut mitään rangaistuksia/jäänyt kiinni, armeijassa oli alikessu ja linnaan joutui kun yritti kebab kioskin polttaa, oli vielä kerrostalon alakerrassa.
Nämä muut joista 1on nainen on istunut sakkoja, pahoinpitelyjä, autovarkauksia, ratteja ja olisiko yhdellä konkurssista saatu joku tuomio lisänä.
Yhden kaksoismurhaajan, en olisi uskonut. Jalat lähti alta, kun kuulin. Toki jälkeenpäin paljastui yhtä sun toista kyseisestä ihmisestä ajasta ennen tappoja.
Naapurissa asuu kaksoismurhaaja. Murhasi (tai tappoi, en tiedä rikosnimikettä) joskus 60-luvulla ja istui tuomionsa. En olisi kyllä moista uskonut hänestä. On tosi mukava ja ystävällinen mies. Oma suhtautumiseni häneen ei muuttunut mitenkään sen jälkeen kun sain tietää hänen menneisyydestään.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 13:31"]
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 13:23"][quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 13:19"][quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 13:16"][quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 13:12"]
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 13:09"][quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 13:02"]
Ero oli kai tulossa.
[/quote]
Miten hän suhtautui naisiin? Tunsitko hänen äitiään? Saisiko hän koskaan raivareita vai oliko liiankin mukautuvainen ja kiltti?
[/quote]
Hänen äitinsä tunnen hyvinkin, kun kundi alkoi polttaa pilveä jne, niin yritti saada pojan kuriin kaikin mahdollisin tavoin. Jätkä sai kotona helposti raivareita, hajotti siskonsa viulun mm. jne ja paiskoi ovia kun suuttui tms.. koulussa oli aina ihan erilainen.
Noh. Oli naisia kohtaan ihan normaali, mutta sen voin sanoo että murha liittyi hänen silloiseen vaimoonsa..
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Tungen nyt samaan, mutta päätteletkö itse motiivin vai oliko se siis oikeasti sen motiivi?
[/quote]
Niin siis murhasi kaverinsa, koska luuli tällä olleen suhde vaimoonsa ka lehdissä luki että motiivi oli mustasukkaisuus
[/quote]
Olen nyt ihan pihalla. Siis joku tappoi tyttöystävänsä ja sitten itsensä ja sitten oli joku toinen tyyppi joka tappoi kaverinsa koska epäili kaverilla olleen suhde hänen vaimoonsa? Olisit heti sanonut, että tässä puhutaan kahdesta eri ihmisestä. Kumpi oli se pilvenpolttaja?
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 13:59"]
Mulla on muutama kaveri jotka ovat olleet linnassa, ei mitään vakavia rikoksia, mutta niissä on jotain outoa ja varsinkin viinaa ottaessa niiden olemus muuttuu todella paljon, tämä yksi sankari oli koulukaveri ja kännäsi jo nuorena, temput oli aika huimia, kauppamurtoja, väkivaltaa mm.potki ja hakkasi juoppoja, tappeluita, maassa olevaa potki ja hakkasi ym.mutta ikinä ei saanut mitään rangaistuksia/jäänyt kiinni, armeijassa oli alikessu ja linnaan joutui kun yritti kebab kioskin polttaa, oli vielä kerrostalon alakerrassa.
Nämä muut joista 1on nainen on istunut sakkoja, pahoinpitelyjä, autovarkauksia, ratteja ja olisiko yhdellä konkurssista saatu joku tuomio lisänä.
[/quote]
Onks nää tyypit sellaisia tyypillisiä huonojen perheiden lapsia?
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 14:06"][quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 13:31"]
Ero oli kai tulossa.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Olen nyt ihan pihalla. Siis joku tappoi tyttöystävänsä ja sitten itsensä ja sitten oli joku toinen tyyppi joka tappoi kaverinsa koska epäili kaverilla olleen suhde hänen vaimoonsa? Olisit heti sanonut, että tässä puhutaan kahdesta eri ihmisestä. Kumpi oli se pilvenpolttaja?
[/quote]
Oletko vittu tyhmä? TUO JOKA KIRJOITTI ETTÄ TAPPOI VAIMONSA JA ITSENSÄ ON ERI IHMINEN KUIN MINÄ.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 14:00"]
Yhden kaksoismurhaajan, en olisi uskonut. Jalat lähti alta, kun kuulin. Toki jälkeenpäin paljastui yhtä sun toista kyseisestä ihmisestä ajasta ennen tappoja.
[/quote]
Osaatko sanoa motiiveja? Oliko ns. hyvästä perheestä?
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 14:05"]
Naapurissa asuu kaksoismurhaaja. Murhasi (tai tappoi, en tiedä rikosnimikettä) joskus 60-luvulla ja istui tuomionsa. En olisi kyllä moista uskonut hänestä. On tosi mukava ja ystävällinen mies. Oma suhtautumiseni häneen ei muuttunut mitenkään sen jälkeen kun sain tietää hänen menneisyydestään.
[/quote]
Se ei sitten mikään seksuaalimurhaaja ollut?
Valaisen nyt hieman lisää.!
Eli toi å jonka kanssa hengailin yläasteella, MURHASI KAVERINSA, koska kuvitteli tällä olevan suhde hänen vaimonsa kanssa. Istuu elinkautista.
Ja ei ole tappanut vaimoaan ja itseään, vaan joku toinen tänne kirjoitti toisesta ihmisestä, joten.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 14:08"]
Oletko vittu tyhmä? TUO JOKA KIRJOITTI ETTÄ TAPPOI VAIMONSA JA ITSENSÄ ON ERI IHMINEN KUIN MINÄ.
[/quote]
Miks noi viestit on kaikki samassa pötkössä? Luulin, että ne on kirjoittanut sama henkilö.
Tunnen sekä murhaajan että tappajan. Murhaajasta kyllä tiesi että ennen pitkään joltain lähtee henki tavalla tai toisella.
Tappajan tapauksessa uutinen tuli yllätyksenä, en olisi ikinä voinut uskoa että olisi jonkun tappanut, vaikka vaikea luonne olikin.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 14:12"]
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 14:05"]
[/quote]
Se ei sitten mikään seksuaalimurhaaja ollut?
[/quote]
Ei ollut. Kaiken kuulemani perusteella tappoi isäpuolensa ja tämän kaverin.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 14:13"]
Valaisen nyt hieman lisää.!
Eli toi å jonka kanssa hengailin yläasteella, MURHASI KAVERINSA, koska kuvitteli tällä olevan suhde hänen vaimonsa kanssa. Istuu elinkautista.
Ja ei ole tappanut vaimoaan ja itseään, vaan joku toinen tänne kirjoitti toisesta ihmisestä, joten.
[/quote]
Ai se oli siis se tyyppi joka leikkasi palan pois ruumiista. Ok.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 14:14"][quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 14:08"]
[/quote]
Miks noi viestit on kaikki samassa pötkössä? Luulin, että ne on kirjoittanut sama henkilö.
[/quote]
Oisko siksi että aloittaja on lainannut ne?? Ja enpö huomannut pitkästä viestiketjusta että siellä oli seassa jonkun toisenkin viesti, kun vastasin aplle
Joo, suomessa onkin niin paljon näitä sarjamurhaajia niin tottakai täällä palstallakin on porukkaa jotka nämä lukemattomat suomalaiset sarjamurhaajat tuntee. Vittu mikä pahvi tää ap.
Noh,eli olen siis tuo joka kertoi tosta kundista joka istuu murhasta elinkautista.
Esimerkiksi kerran kysyi saisiko imeä minun ja kaverini sormia.:D Ja kun haki yläasteen jälkeen amikseen ja muutti asuntolaan, niin vaati saada oman huoneen, koska menisi kuulemma hermot johonkin hinttariin, ja sanoi että kaataa kirjahyllyn kämppiksen päälle, jos sellainen saa.
No, loppujen lopuksi sai kämppäkaverikseen vanhan tutun.