Kokematon mies
Aargh! Tulipa nyt sorruttua kokemattomaan mieheen. Mies on kolmekymppinen oikein mukava tapaus ja ei kertonut heti olevansa kokematon, tai siis omaavansa vähän kokemusta naisista. Olen nyt treffaillut hänen kanssaan useamman kerran ja oli kyllä todella mukavaa.
Hänestä ei kokemattomuus paistanut heti läpi, mitä nyt hieman varautuneen oloinen välillä oli, mutta todella mukava ja kohtelias aina, niin en kiinnittänyt asiaan huomiota. Toissapäivänä sitten hairahdettiin vällyjen väliin ja se kiinnitti huomioni. Hän kyseli paljon ja ei ollut varman oloinen ollenkaan joten kysyin siitä sitten jälkeen.Hän paljasti, ettei ole harrastanut seksiä kuin yhden kanssa ja siitäkin yli kymmenen vuotta! Ei kuulema ole välillä seurustellutkaan, ainoasta satunnaisesti treffaillut.
Minä tunnen nyt itseni huijatuksi ja olen aivan sekaisin. Mikä ihme miehessä on vikana kun on kolmekymppiseksi noin elänyt? Jotakin vikaahan hänessä on. ihan mukavan näköinen ja oloinen, koulutettu mies. En ole nyt vastannut hänen puheluihinsa tai viesteihin ja mietin miten edetä...
Kommentit (66)
Itse olen parikymppinen ja avomieheni kolmekymppinen. Tavatessamme hänellä ei ollut kokemusta seurustelusta tai seksistä, ja minulla oli. Kokemattomuus ei haitannut minua, on kiva ettei hänellä ollut etukäteiskäsityksiä ("tästä kaikki naiset tykkää, joten tän on oltava oikein"). Sain hänestä juuri sellaisen seksikumppanin kuin halusin. :) Hän oli ja on halukas antamaan minulle tyydytystä ja oppimaan. Mikäs sen parempaa! Hän tiesi jo parin kuukauden jälkeen tarkasti, mistä pidän.
Kannattaa ehdottomasti pysyä erossa. varmasti joku homo lasten raiskaaja pedofiili kun ei ole pannu ympäriinsä... Mieti nyt hetki ap, ei kaikki miehet halua panna kaikkea mikä liikkuu. jotkut haluavat, että tunteetkin kohtaavat ja sellaisen löytäminen on varmasti haastavaa, jos asuu esim. pienellä paikkakunnalla ja työskentelee miesvaltaisella alalla. Syitä voi olla lukuisia. Tietenkin minuakin vähän ihmetyttäisi, mutta juttelisin varmasti asiasta.
minä tunnen mieheni kautta yhden miehen, joka on melko varmasti melko kokematon naisten kanssa. Mies osaa kokata, leipoa ja pitää asuntonsa todella siistinä. Mies on sydemmeltäänkin lähes kultaa, mutta hän on vain kertonut, että eivain osaa toimia naisten kanssa, joista on kiinnostunut, jos sattuu sellaiseen törmäämään. Mies ei ole kyllä mitenkään sosiaalisesti rajoittunut eikä mitään sellaista. Joskus kyllä säälittää hänen kohtalonsa ja salaa toivon, että löytäisi itselleen naisen.
Soitin miehelle ja kyselin syitä kokemattomuuteen. Kehtasi lyödä luurin korvaan muutaman kysymyksen jälkeen. V*ittu mikä luuseri. Tympäisee kyllä kum ei huomannut merkkejä tollasesta, on nyt jatkuu sitten oikean miehen metsästys :)
ap
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 19:16"]
Soitin miehelle ja kyselin syitä kokemattomuuteen. Kehtasi lyödä luurin korvaan muutaman kysymyksen jälkeen. V*ittu mikä luuseri. Tympäisee kyllä kum ei huomannut merkkejä tollasesta, on nyt jatkuu sitten oikean miehen metsästys :)
ap
[/quote]
Ongelmasi on huono itsetunto. Onnea valitsemallasi tiellä :)
[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 09:44"]
Huh mikä luuseri toi edellinen, ei ihme et naiset ei kiinnostu. Voisit kasvattaa munat, tai tyytyä olemaan yksin. Tai no yksin olo taitaa olla tossa iässä ainoa vaihtoehto, ei kukaan tervejärkinen nainen ala sua katteleen.
[/quote]
no mikä asian pohtimisessa luuseriksi tekee. Tietenkin on vähän outoa, että mies on kolmekymppisenä lähes kokematon, mutta eise oikeuta haukkumaan.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 02:44"]
Seksissä luonteella ja oppimisen halulla on kuitenkin suurempi merkitys kuin sillä panojen lukumäärällä, ainakin kun siitä alkujännityksestä on päästy.
[/quote] Kokemattomuus ei millään lailla korreloi sen kanssa, että olisi jotenkin (miten?) hyvä luonne ja oppimisen halua. Kokeneisuus tuo yleensä itseluottamusta, ja se edesauttaa miellyttävää seksikumppanuutta. Kokenut ja itseensä luottava seksikumppani kun ei ole mitenkään sama asia kuin joku kova "panomies".
Eiköhän se tyypillinen ikäneitsytmies ole sellainen epävarma, tavalla tai toisella psyykenongelmainen jännittäjätyyppi, joka on nimenomaan erittäin itsekeskeinen ihminen - ja tämä näkyy selvästi ja ikävästi myös sängyssä. Tämä on minun kokemukseni.
Minä sopisin sinulle oikein hyvin. Ehkä n 200 naista olen tuupannut, riittääkö kokemus ?
Minkälainen panomies sinun olisi pitänyt löytää, että olisit tyytyväinen. Eikö pieneen päähäsi mahdu ajatusta, että me ihmiset olemme erilaisia hyvin monessa suhteessa. Ja että mies todella voi olla vielä kolmekymppisenä melkoisen kokematon. Ja sitten kun hän erehtyy sinun kaltaisen naisen kelkkaan ja kokee, että hänelle esitetään vaatimuksia, joita hän ei kokemattomuuttaan pysty täyttämään, niin sittenpä voikin mennä toiset kymmenen vuotta naisetta. Tämä kaveri sentään halusi selvästi oppia, mutta sinä et halunnut opettaa. Olet sinä aika pölvästi. Saatoitpa kävellä onnesi ohitse.
Mulla on tällä hetkellä viisi naista pyörityksessä, mutta pienellä kalenterin järkkäämisellä voisin saada aikaa järjestettyä myös sulle. Joten, miten olisi, alettaisiinko tapailemaan tiistai öisin?
No en mä tuota kyllä huijaamisena ajattelisi ja, jos sulla on paremmat taidot niin voit ihan hyvin olla aktiivisempi osapuoli. Sitäpaitsi on parempi kysyä mitä toinen haluaa, jos on epävarma. En jättäisi mukavaa miestä kokemattomuuden takia.
Olis toi mullekin turn off. Itse olen aika kokematon nainen ja tiedän hyvin, että sille ja seurustelemattomuudelle on miltei aina ihan selkeät & suuremmat syyt. Huono itsetunto, huonot aiemmat kokemukset, rumuus, sosiaaliset pelot, jne. En mä itsekään haluaisi opettaa toista kokematonta.
Miksi ihmiset ovat niin julmia toisilleen näin kauniin asian suhteen?
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 12:46"]
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 08:55"]
Miten paljon olet itse pannut?
Kerro vähän taidoistasi? Osaan sitten arvioida tilanteen paremmin.
[/quote]
3 vuotta normaalia sinkkuelämää ja 8 vuotta parisuhteissa, joista viimeisimmästä ja pisimmästä 1 lapsi. Eli normaalia elämää. Eniten mietityttää, että mikä on miehessä vikana kun pystynyt elämään 10 v ilman seksiä. Ja ärsyttivät se kysely et tykkäätkö tästä ja tuntuuko hyvältä, mitä haluaisit et tekisin...
Taidan feikata koko ukon...
[/quote]
Varsinkin tällaisille aloittajan kaltaisille jakorasioille tuntuu olevan mahdottoman vaikeaa ymmärtää, että mikään ei ole naiselle niin helppoa kuin saada seksiä. Kaiken muun eteen saattaa joutua elämässä tekemään edes jotain, mutta "kokemuksia" tulee kuin itsestään.
Hauskinta näissä pöyristyneissä yksinhuoltajissa on se, että ne pitävät satoja kumppaneitaan saavutuksena.
Miehistä vain hyvin pieni osa on niitä joiden perään naiset kuolaavat, kun taas naisten ei tarvitse edes laittaa nokkaansa ulos ovesta. Nettitreffit ja prostituutio ovat aika mainioita esimerkkejä tästä. Nainen saa satoja viestejä vaikka ei edes kuvaa laittaisi, mies ei todennäköisesti yhtäkään. Lukematon määrä opiskelijatyttöjä tienaa juristin palkkaa myymällä seksiä, miehistä tuskin kukaan.
Ei kai tässä auta, kun ajaa kallioleikkaukseen.
T: kokematon m30
Millä tavalla hän sinua sitten on huijannut?
Kokemattoman voi kouluttaa mieleisekseen ;)
Tyypillinen alemman tason nynnymies, siis. Jätä se sika.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 08:50"]Aargh! Tulipa nyt sorruttua kokemattomaan mieheen. Mies on kolmekymppinen oikein mukava tapaus ja ei kertonut heti olevansa kokematon, tai siis omaavansa vähän kokemusta naisista. Olen nyt treffaillut hänen kanssaan useamman kerran ja oli kyllä todella mukavaa.
Hänestä ei kokemattomuus paistanut heti läpi, mitä nyt hieman varautuneen oloinen välillä oli, mutta todella mukava ja kohtelias aina, niin en kiinnittänyt asiaan huomiota. Toissapäivänä sitten hairahdettiin vällyjen väliin ja se kiinnitti huomioni. Hän kyseli paljon ja ei ollut varman oloinen ollenkaan joten kysyin siitä sitten jälkeen.Hän paljasti, ettei ole harrastanut seksiä kuin yhden kanssa ja siitäkin yli kymmenen vuotta! Ei kuulema ole välillä seurustellutkaan, ainoasta satunnaisesti treffaillut.
Minä tunnen nyt itseni huijatuksi ja olen aivan sekaisin. Mikä ihme miehessä on vikana kun on kolmekymppiseksi noin elänyt? Jotakin vikaahan hänessä on. ihan mukavan näköinen ja oloinen, koulutettu mies. En ole nyt vastannut hänen puheluihinsa tai viesteihin ja mietin miten edetä...
[/quote]
Oo, ap ei saanut isoa kovaa nyt-tässä-heti.
[/quote]
Ei se lukumäärä aina taitoa lisää - jos on kyse vain jostain kännipanoista, joissa ei edes mitään tyydytystä ole kumppanille tarkoituskaan tuottaa. Mitään ei muisteta jälkikäteen, sammutaan ja oksennellaan kesken jne.
Yksikin hyvä suhde, jossa kemiat pelaavat ja seksi maistuu - takaa usein paremmat taidot.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 12:46"]
[/quote]
3 vuotta normaalia sinkkuelämää ja 8 vuotta parisuhteissa, joista viimeisimmästä ja pisimmästä 1 lapsi. Eli normaalia elämää. Eniten mietityttää, että mikä on miehessä vikana kun pystynyt elämään 10 v ilman seksiä. Ja ärsyttivät se kysely et tykkäätkö tästä ja tuntuuko hyvältä, mitä haluaisit et tekisin...
Taidan feikata koko ukon...
[/quote]
"Feikkaa" nyt ihmeessä ja vikkelään sittenkin. Menee hyvä mies hukkaan yh- naikkosen kanssa, varmasti löytää vielä kunnon naisen, joka osaa arvostaa etenkin hänen lapsettomuuttaan. Sulle sopii varmasti paremmin mies, joka ei itsekään ole niin tarkka kenen kanssa lisääntyy.