ANTAKAA KU MÄÄKI HUUDAN MÄÄKI OON KÄNNISSÄ!
Mies nukkuu makkarissa ja mä olen kirjasto/vieras/työhuoneessa ja katon youtubessa videoita ja oon juonu puol kymmenestä asti drinksua! Oli rankka duunipäivä ja ansaitsen tän :D Baarii ei pääse ku kaikki ystävät raskaan ( itel ei lapsii), mitäs teidän iltaa? Ongelmia? Kysymyksiä? Täällä niitä ratkotaan! :)
Kommentit (32)
KERTOKAA ÄIDIT ALLE 25vee TEIDÄN ELÄMÄSTÄ ei ne ketkä ei juo eikä elä muulle kuin lapsille! Vaan ne kenellä on muutakin! :) Haluan tietää :)
-ap
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 01:32"]
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 00:55"]
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 00:50"]
mies reissussa joten tässä sitten pikkusia kalsarikännejä virittelen itekseni. 11v meni jo nukkumaan oli vissiin tulossa kipeeksi ja 13v vielä kattoo Revolutionia tuossa.
Siistii, että täällä on muitakin kaltaisiani :)
[/quote]
Kuulostat ihanalta ihmiseltä ;) toivon olevani samanlainen äiti jos joskus saan lapsia, olet ihanne! :) <3 ja en tarkoita keskustelupalstalle tyypillisellä sarkasmilla tätä vaan ihan oikeasti :)
-ap
[/quote]
oukkei, kiitos sulle. :) olipa yllättävää, vaikka sen 14 vuotta olen moisia juttuja jutellut ja paskaa niskaani saanut. KIITOS!
[/quote]
Kuka tässä nyt vastas??? Tarkoitus ei ollut paskaa niskaan antaa :(
Ps. loukkasin hanurini kun yritin laittaa kirjasto/vieras/työhuoneen ovea kiinni pöhnässä istualtaan! :D eli kaaduin tuolilla samalla yrittämällä!
-ap
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 01:36"]
t. ysi ;) jo valssaa!
[/quote]
Tämä on just tämä :D
-ap
mies reissussa joten tässä sitten pikkusia kalsarikännejä virittelen itekseni. 11v meni jo nukkumaan oli vissiin tulossa kipeeksi ja 13v vielä kattoo Revolutionia tuossa.
[/quote]
Kuulostat ihanalta ihmiseltä ;) toivon olevani samanlainen äiti jos joskus saan lapsia, olet ihanne! :) <3 ja en tarkoita keskustelupalstalle tyypillisellä sarkasmilla tätä vaan ihan oikeasti :)
-ap
[/quote]
oukkei, kiitos sulle. :) olipa yllättävää, vaikka sen 14 vuotta olen moisia juttuja jutellut ja paskaa niskaani saanut. KIITOS!
[/quote]
Ps. loukkasin hanurini kun yritin laittaa kirjasto/vieras/työhuoneen ovea kiinni pöhnässä istualtaan! :D eli kaaduin tuolilla samalla yrittämällä!
-ap
[/quote]
Ysi vastasi!
ethän vaan satuttanut itseäsi? Risa arse nolompi arse!
teinikin siirtyi juuri unimaailman syövereihin, että ehkä tästä tulee vielä istujaiset! Parit Revolutionit katto ja mulla on sen kone, ettei voi jatkaa omassa huoneessa. (mun kone meni rikki, että olen ikäänkuin perheeni armoilla, että kuka milloinkin lainaa konetta) kun en tykkää puhelimella tai padilla palstailla... jaarittelen ihan joutavia, että viini on selkeesti noussut päähän. ;)
Moi vaan kaikille.
Tässä viiniä litkin kun ei nukuta.
Mies ja lapset nukkuu ja lähtevät huomenna aikaseen liikenteeseen ilman mua.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 01:57"]
[/quote]
-ap
[/quote]
[/quote]
-ap
[/quote]
Ysi vastasi!
ethän vaan satuttanut itseäsi? Risa arse nolompi arse!
teinikin siirtyi juuri unimaailman syövereihin, että ehkä tästä tulee vielä istujaiset! Parit Revolutionit katto ja mulla on sen kone, ettei voi jatkaa omassa huoneessa. (mun kone meni rikki, että olen ikäänkuin perheeni armoilla, että kuka milloinkin lainaa konetta) kun en tykkää puhelimella tai padilla palstailla... jaarittelen ihan joutavia, että viini on selkeesti noussut päähän. ;)
[/quote]
Juu kyllä arse hieman sattuu ja varmasti tulee mustelma kun noin kauan jomottaa :D no yksinkin juodessa voi sattua oman kodin sisällä näköjää vaikka mitä!
-ap
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 02:04"]
Moi vaan kaikille.
Tässä viiniä litkin kun ei nukuta.
Mies ja lapset nukkuu ja lähtevät huomenna aikaseen liikenteeseen ilman mua.
[/quote]
Oikein! Paitsi että a:n matka johtaa kohti sänkyä kun tuli jo ykä kaksi kertaa... eli mitä tästä opimme? Pelkkä viski ja 40% valijalikööri ei sovi blendien kanssa miulle... :/ yök, huono olo! öitä rakkaaaaat!
-ap
[/quote]
-ap
[/quote]