Nyt kun maailmalla riehuu korona, mitä olet tehnyt vastustuskykysi vahvistamiseksi?
Oletko korjannut ruokavaliotasi, lopettanut haitallisia tapojasi tai alkanut liikkumaan enemmän?
Vai jatkatko amerikkalaisia elintapojasi ja odottelet rokotetta?
Kommentit (9)
Miksi sulla on oletuksena amerikkalaiset elintavat ennen koronaa? Mitä tämä kertookaan...
Aloitin pienviljelyn. Maaperän mikrobit on hyväksi
No itse asiassa tänä vuonna olen
- jättänyt pois sokerit ja prosessoidut tuotteet
- lisännyt lautaselle kotimaisia kasviksia, juureksia ja marjoja (siis oikeesti lisännyt niitä reppaasti, 2 pv aikana olen syönyt yhteensä kilon porkkanoita, kolme suippopaprikaa, kurkun, pari tomaattia, 3dl metsämarjoja, reippaasti valkosipulia ja chiliä)
- lopettanut tupakoinnin
- alkanut käydä kaupassa kävellen
Painoakin pudonnut 91 -> 77, joten eiköhän vastustuskykykin ole parantunut
Noudatan Valko-Venäläistä ohjetta koronaa vastaan: Juon vodkaa ja ajelen traktorilla pellolla.
Tästä tulee mieleen se meemikuva jossa maskia pitävä amerikkapallero ajaa invaskootterilla ja kiljuu ohi lenkkeilevälle maskittomalle naiselle "YOU'RE PUTTING MY HEALTH IN RISK!" :D
D3-vitamiinia 75 tai 100 yksikköä/ vrk. Käytän tällä erää 100 koska kapselia ei voi puolittaa.
C-vitamiini voisi olla myös kova sana päivisin. Se on vesiliukoinen.
Lisään kermamunakkaaseen kurkuman ja persiljan ja mustapippurin lisäksi valkosipulirouhetta, kun sitäkin saa nyt ostaa lähikapasta luomuna. Valitettavasti suolaton luomuvoi täytyy hakea eri kaupasta, kun ei suomalainen osaa tehdä sitä tai sitten se viedään muille maille?
Tottakai. Laihtunut yli 12kg, syön nykyään terveellisemmin. Olen itseasiassa vähentänyt rankkaa liikuntaa joka aiheutti vain kipuja ja stressiä. Liikun luonnossa enemmän, nautin elämästä enemmän. Jos ensivuodelle saadaan jokin supertauti niin näytän huippumallille vuoden 2021 loppuun mennessä tätä menoa.
En mitään. Keväällä vedin kyllä 2g C-vitamiinia päivässä, mutta sitten kyllästyin. Koitan muistaa napsia työpaikan pukukaapissa olevaa 100mcg D-vitamiinia aina kun käyn töissä, mutta aika usein se unohtuu xD