Lue keskustelun säännöt.
17-vuotias nainen ja 36-vuotias mies
31.01.2014 |
Olen 17-vuotias nuori nainen ja minulla on seksisuhde 36-vuotiaan naimisissaolevan, kahden pienen lapsen isän kanssa. Kysyttävää?
Kommentit (45)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kiva, kun joku antaa ilmaiseksi.Ei mee rahaa tai vaivaa maksullisiin
Jos jutussa on mitään totta niin ...
Tuo 36 vuotias 'isä' joutaa lukkojen taakse elukka.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 00:05"][quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 23:39"]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 23:17"]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 22:41"]
Missä nussuttelette kun näette
[/quote]
Mun kämpillä. Pari kertaa ollaan oltu äijän mökillä, mut siinä on aina omat riskinsä, jos vaimo vaikka sattuis jostain syystä käymään siel. Ei kovin todennäköstä, mut miestä välillä hermostuttaa, ni helpoin sit olla miun tykö. Asun yksin, tai no kissan kanssa, mut eniveis.
[/quote]
Trolli!!! Ei 17 vuotiaat asu vielä yksin saati sit nussi ikäloppuja kääkkiä. Me av-mamma nyt kasvattaa sitä läskimahaas sinne jääkaapille ja lakkaa esiintymästä teininä.
[/quote]
Haha, ehkä siun äijäs on 36-vuotiaana ikäloppu kääkkä, mut miun mies näyttää ihan Robin Thickeltä (ai luoja se on kuuuuuumis!!!) ja urheilee jonkun 4-5 kertaa viikossa, niin todellakin panen sitä!! Mieluummin aikuinen mies, jolla on lihasta, ulkonäköö ja taitoo ;) ku joku amis-jannu teinitojotassaan haivenet ylähuulella tuulessa lepattaen. -Ap
[/quote] Kutsut miestä jolla on vaimo ja lapset omaki mieheksesi? Ei kyllä itsetunto taida olla parhaimmasta päästä.