Milloin olet viimeksi herännyt yöllä katsomaan urheilua telkkarista
Kommentit (31)
En minäkään ikinä, enkä aio! Jo kysymyksestä tuli jotenkin kylmät väreet.
Varmaan joskus vuonna 2003 tai 2004, kun tuli jääkiekon world cupin finaali, jossa Suomi oli myös mukana, ja luonnollisesti hävisi :) Enää ei voisi vähempää kiinnostaa mikään jääkiekkoon liittyvä!
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 20:34"]
[/quote]
Jep, tää on jopa säälittävämpi kysymys kuin tuo toisen ketjun kysymys että "miksi et juo joka viikonloppu humalahakuisesti ja käy baareissa?" (ei nyt ollut noin sanasta sanaan, mut jotain sinne päin).. Kuka oikeesti viitsisi herätä keskellä yötä katsomaan kun toiset urheilee, vittu kukkuu.. :D :D
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 20:17"]Viimeistä kertaa en osaa sanoa, mutta yksi ensimmäisistä oli Suomen ja Puolan välinen jääkiekko-ottelu Lake Placidin olympialaisissa vuonna 1980. Lähetys alkoi muistaakseni joskus viiden aikaan, hieman ennen tai jälkeen viittä. Sen jälkeen olen aina tarvittaessa valvonut yöllä ja järjestänyt asiat niin, että on ollut mahdollisuus seurata tapahtumia.[/quote]
Noita kisoja en kyllä muista kunnolla seuranneeni vaikka kuitenkin muistoja jo 76-kisoista onkin. Mutta 84 Los Angeles ja 88 Calgary tuli kyllä katsottua ihan livenäkin.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 20:38"]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 20:34"]
[/quote]
Jep, tää on jopa säälittävämpi kysymys kuin tuo toisen ketjun kysymys että "miksi et juo joka viikonloppu humalahakuisesti ja käy baareissa?" (ei nyt ollut noin sanasta sanaan, mut jotain sinne päin).. Kuka oikeesti viitsisi herätä keskellä yötä katsomaan kun toiset urheilee, vittu kukkuu.. :D :D
[/quote]
En mä nyt sillä, kyllähän kysyä saa, mutta ehkä oikeammin siis kylmät väreet tulivat siitä ajatuksesta, että noin tekisin! (Olen itse kysynyt täällä paljon säälittävämpiäkin kyssäreitä...) T. Väreilijä
En kyllä rupea hyviä yöunia pilaamaan mokoman takia.
En koskaan, en katso urheilua nykyään muutenkaan.
Mika Häkkisen ensimmäistä maailmanmestaruutta. Opiskelija sai mennä takaisin nukkumaan.
Pyrin järjestämään elämäni niin, että jos jotain mielenkiintoista seurattavaa tulee yöllä, voin seurata sitä täysipainoisesti. Esim. Naganon olympialaisten aikaan järjestin rytmini sellaiseksi, että menin iltapäivällä nukkumaan ja heräsin virkeänä ennen aamukolmea. Kolmen jälkeen alkoivat hiihdot, ja siitä se kisapäivä sitten käynnistyi päättyen iltapäivän mielenkiintoisiin jääkiekko-otteluihin.
Minulla ei ole lapsia eikä mitään muutakaan tekijää, joka pitäisi ottaa huomioon nukkumisten kannalta, joten voin halutessani säätää unirytmini millaiseksi tahansa.
Formuloita joskus -98 tai -99.