Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka muka päätti, että joulu on lasten juhla?

Vierailija
21.12.2013 |

Minä, 31-vuotias aikuinen ihminen, rakastan myös joulua ja haluan nauttia siitä itsekin. Minulla on kaksi lasta, ja tottakai osa joulun ilosta tulee siitä, että saa nähdä lasten riemun. Mutta en halua olla se, joka vain suunnittelee, järjestää ja kustantaa kaiken lapsia varten. Haluan, että joulunviettoon sisältyy myös minulle tärkeitä asioita. Annan mielelläni lahjoja aikuisille ystäville ja sukulaisille, ja saisin niitä mielelläni itsekin!

Joka toisessa ketjussa av:lla tunnutaan hokevan, että "joulu on lasten juhla". Miten niin muka?!?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi vitun tampio, jos on lapsia niin silloin lapset ovat etusijalla jouluna. Mikä siinä on vaikea ymmärtää. Jos ei ole, niin voi pitää sitä vaikka saatanan juhlana.

Vierailija
2/7 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 21:51"]

No voi vitun tampio, jos on lapsia niin silloin lapset ovat etusijalla jouluna. Mikä siinä on vaikea ymmärtää. Jos ei ole, niin voi pitää sitä vaikka saatanan juhlana.

[/quote]

Räjähdin hysteeriseen nauruun, kun luin tämän.

Taitaa olla parasta laittaa AV kiinni tältä päivältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niih VITTU!

Vierailija
4/7 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 21:54"]

[/quote]

Räjähdin hysteeriseen nauruun, kun luin tämän.

Taitaa olla parasta laittaa AV kiinni tältä päivältä.

[/quote]

Amen! :D

Vierailija
5/7 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt ihan samaa kuin ap. Jouluun tulee pienten lasten myötä uudenlaista iloa, mutta kyllä joulu on ihan kaikenikäisten juhla. Aikuiset nauttivat rauhallisesta yhdessäolosta perheen, sukulaisten tai ystävien kanssa ja pysähtymisestä arjen kiireen keskellä, varmaan herkuistakin.

Vierailija
6/7 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Täällä on tänään kiihtyneitä ja aggressivisia teinejä paikalla, Ilmeisesti keskustelu kauppiaan huitaisemasta teinihäiriköstä on tuonut niitä tänne. 

Vierailija
7/7 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajankuva on se, että halutaan korostaa liioitellusti miten kaikessa mennään lasten ehdoilla. Tiedä sitten, mikä on totuus.

Kyllä lapsille on hyväksi nähdä, että aikuisillakin on omat juttunsa joista he iloitsevat ja nauttivat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan