Minun naisella on ehdottomasti oltava isot tissit...
Kommentit (33)
Epäonnea etsintään, esineellistäjä.
Painovoima on vittumainen juttu isojen tissien kannalta :) Ainakin noin pidemmän päälle.
Saako ne roikkua? onko viitisen senttiä liian alhaakka roikkuvat kivat?
Miljoonia kauneudella tienaava Candice ei varmaan ikinä saa miestä kun näitten Seppojen mielestä sen tissit on liian pienet :'(
isot tissit roikkuu aika usein. eli saa.
Mä keksin. Hanki lehmä. Tai jumppapallot! Ne on isot. Sä oot typerys!!! Onks sulla sitten isoo munaaa!!! Joku varmaan etsi isompi kun sulla,jäätkiin kakkoseksi ja mä nauran!!!
Ja onko sulla sentään joitain muitakin toiveita naisen suhteen? Vai tuossako kaikki, eli kunhan on hinkit joita voit kähmiä on and on.
Varaudu siihen, että ne isot tissit voi alkaa jossain vaiheessa naisellesi suorastaan ongelmaksi. Selkä- ja niskakipuja on ainakin usein odotettavissa. Myös liikunta voi olla vaikeaa oikeasti isojen tissejen kanssa eli lenkkikaveriksi naisestasi ei välttämättä ole. Toisaalta ilmeisesti et naista haluakaan muuhun kuin tissien puristeluun (jos isot tissit on ainoa kriteeri), joten ehkäpä nämä seikat ei sua haittaa.
Jotkut ottaa taas turhan tosissaan.
Tietenkin haluun et naisella on muutakin isot tissit. että tullaan hyvin toimeen ja on hyvä olla yhdessä ja tehdä kaikkea kivaa. tykkään vaan isoista tisseistä. ei kai se väärin oo.
Hauskaa miten nämä isoja tissejä ihannoivat tuntuvat aina sopivan niin hyvin ennakkokäsitykseeni isoihin tisseihin fiksoituneista. Kielenkäytön taso kertoo aika paljon.
isoilla tisseillä on kiva leikkiä. älä sinäkään vie lapselta leikkikaluja. sama pätee aikuiseen.