Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minun naisella on ehdottomasti oltava isot tissit...

Vierailija
31.01.2014 |

sanoit mitä sanoit.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 18:35"]

Hauskaa miten nämä isoja tissejä ihannoivat tuntuvat aina sopivan niin hyvin ennakkokäsitykseeni isoihin tisseihin fiksoituneista. Kielenkäytön taso kertoo aika paljon.

[/quote]

melko ylimielistä

Vierailija
2/33 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi sanoisin mitään, jokaisella on kauneustyyppinsä, mullakin on jotain seikkoja kundi ulkonäössä joita tarvitsen kiihotukseen, ja noin 7 treffin jälkeen ensin aloitan suutelulla pariin treffiin ja hiplaan jätkän haaraa tarkistaakseni, että kaikki miellyttää, sekä kovuus että koko. mutta tietysti jos on ihana kundi niin ei sillä ole yhtään merkitystä, paitsi kovuudella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä takia luulet kenenkään välittävän, jokaisella on omat jutut sekä naisissa että kundeissa mitä haluaa nähdä, jotkut tykkää pienistä, jotkut isoista.

Vierailija
4/33 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sulla on sentään toivoa löytää sellainen, niitä on suurin osa naisista. Mun kriteeri taas on, että mun miehellä on oltava aivot, ja niitä ei todellakaan ole kuin hyvin harvalla miehellä.

Vierailija
5/33 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/33 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä kun saat tämän isorintaisen naisen, ja sitten hänelle tulee rintasyöpä vuosien kuluttua, ja rinta poistetaan? Jätätkö? Niin kuulemma usein miehet tekevät, kun nainen sairastuu.

Vierailija
7/33 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuule yhtään haittaa että joillakin miehillä on vaatimus isoista tisseistä! Omasta mielestänikin sellaiset c-kupin rinnat ovat tosi kauniit ja seksikkäät, ihailen sopivasti muodokkaita naisia! Eiköhän meillä kaikilla ole omat toiveemme kumppanin suhteen...

Itsellänikin oli toiveita miehen ulkonäöstä, tai lähinnä että ulkoinen olemus on miellyttävä ja siisti. Tärkeintä minulle oli kuitenkin yhteensopivuus henkisesti, miehen tasapainoisuus ja terve itsetunto.

T. A-kuppinen hoikka nainen joka tykkää vartalostaan

Vierailija
8/33 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin mies, en minäkään ottaisi kuin isotissisen blondin.

Olen siis ihan heteronainen muta fantasioin aina sellaisesta. :D

Vierailija
9/33 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 09:51"]

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 18:35"]

Hauskaa miten nämä isoja tissejä ihannoivat tuntuvat aina sopivan niin hyvin ennakkokäsitykseeni isoihin tisseihin fiksoituneista. Kielenkäytön taso kertoo aika paljon.

[/quote]

melko ylimielistä

[/quote]

No kyllä se kielenkäyttö vaan antaa tietyn kuvan, ei sille mitään mahda.

Vierailija
10/33 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 18:01"]

Varaudu siihen, että ne isot tissit voi alkaa jossain vaiheessa naisellesi suorastaan ongelmaksi. Selkä- ja niskakipuja on ainakin usein odotettavissa. Myös liikunta voi olla vaikeaa oikeasti isojen tissejen kanssa eli lenkkikaveriksi naisestasi ei välttämättä ole. Toisaalta ilmeisesti et naista haluakaan muuhun kuin tissien puristeluun (jos isot tissit on ainoa kriteeri), joten ehkäpä nämä seikat ei sua haittaa.

[/quote]

Höpö höpö, mulla on oikeasti isot luomutissit ja liikun useamman kerran viikossa. Vuoraamista kunnon rintsikoilla ja tukevalla urheilutopilla se vaatii, mutta ei ole este millekään liikunnalle. Kivutkin pysyvät poissa kun liikkuu ja pitää ryhdistään huolta. On niitä kipuja minullakin ollut laiskempina aikoina, mutta nykyisin todella harvoin istumatyöstä huolimatta.

Monestako mammasta täällä muuten on lenkkiseuraa miehelle? Iso osa suomalaisnaisista (ja miehestäkin) karttaa liikuntaa erinäisiin tekosyihin kuten ajanpuutteeseen vedoten. Enkä sanonut nyt että kaikki, arvostan kyllä niitä, jotka mieluummin harrastavat liikuntaa kuin sohvalla tissuttelua.

Vierailija
11/33 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa hiekoitussoraakin.

Vierailija
12/33 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko sulla on se nainen vai vieläkö etsiskelet?

Vierailija
13/33 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä teet niillä?

Vierailija
14/33 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole vielä. etsin naisen jolla on isot rinnat.

Vierailija
15/33 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneks isotissisiä on joista ap voi valita. minä tykkään pienistä ja pyöreistä pepuista ja niitäkin on riittävästi.

Vierailija
16/33 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
17/33 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaaa.. ei vielä ap olekkaan kelvannut kellekkään. voipi olla ettei sua ne iso tissiset huoli.

Vierailija
18/33 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 17:39"]

jaaa.. ei vielä ap olekkaan kelvannut kellekkään. voipi olla ettei sua ne iso tissiset huoli.

[/quote]

Jos se tissien koko on ainoa kriteeri, niin eiköhän se nainen löydy alta aikayksikön.

Vierailija
19/33 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Videossa liian laiha muija.

Vierailija
20/33 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 17:45"]

Videossa liian laiha muija.

[/quote]

Joo ja vähän liian lyhyt tukka mun makuun, mutta muuten ihan kiimainen giffi. Tuosta ei kyllä näy tissien koko.