Sinkku, mitä teet tänä iltana?
Kommentit (36)
Paistan kalapuikkoja ja lisäkkeeksi riisiä + sitruunakastiketta.
Olen onnellinen, että saan olla yksin, kun hoidin päivän pikkulapsia.
Palstailen sängyssä. Laitoin yöksi naamion. Haluan tehdä nimenomaan juuri tätä.
Vierailija kirjoitti:
mietin itsemurhaa kuten ennenkin. olen luuseri
Älä mieti. Itsekin tunnen itseni luuseriksi, mutta meilläkin on oikeus elää.
Toivon sinulle kaikkea hyvää.
Lasautin uuniin pakastepitsan, ja kohta varmaan katselen jotain elokuvaa sen pitsan kera, jonka jälkeen sitten painelenkin tutimaan. Ehkä laitan pöydälle kynttilän palamaan luodakseni romanttisen tunnelman.
Terveisin Naispelko27
Syön pizzaa, juon punkkua ja katson sarjaa. Haluaisin harrastaa villiä seksiä jonkun kanssa, mutta en halua näyttää alastonta kroppaani kenellekään, joten olen selibaatissa.
N25
Jos ei olisi koronaa, olisin varmaan jossain retkellä, pubissa parilla tai ystävien kanssa. Nyt olen kotona yöpaidassa, katson Elämäni biisiä, juon kaakaota, surffailen netissä ja juttelen ystävien kanssa somessa.
Unohtu vastata toho jälkimmäiseen kysymykseen. :D Haluisin tehä noita juttuja, mitkä mainitsin niin naisen kanssa. Mut oon yksin. :/ M25
En tee oikein mitään, selaan jodelia ja AV kännykällä sohvalla maaten.
Huomenna on 1.treffit mukavan oloisen naisen kanssa joten toivottavasti siitä tulisi jotain.
Vierailija kirjoitti:
Haaveilen pizzasta
Tilaa! Tai tee.
Juon skumppaa, teen kotitöitä ja katon Tuttu Juttua. Mietin, miksi noi tylsät muijat aina pääsee naimisiin.
Kokkasin ystävän kanssa pulled pork- coleslaw-karamellisoitu sipuli -voileipiä, aloitimme jo keskipäivällä hakemalla kaikki ainekset ja lihan jopa erikoiskaupasta! Lihan tiristessä uunissa puhuimme läpi kaverin miesasiat ja järjestelimme lankojeni jämät värikokoelmiksi joululahjaraitatossujen virkkaamista varten.
Kaveri lähti just kotiin, nyt toivoisin vain että tiskit katoaisivat itsekään ja telkusta tulisi Forrest Gump.
Sinkkuelämä on ihanaa!
mietin itsemurhaa kuten ennenkin. olen luuseri