Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiristäjältä tuli minulle henkilökohtainen yhteydenotto, 200 euroa maksamalla 24 tunnin kuluessa Vastaamon tietoja ei minun osalta paljasteta

Vierailija
24.10.2020 |

En tosin yhtään tiedä onko tuo rahojen pyytäjä edes tuo kiristäjä vai joku ihan ulkopuolinen huijari.... Todennäköisesti joku ulkopuolinen. Varmaan hetu ja sähköpostiosoite jo levinnyt pimeään verkkoon ja siksi osaa ottaa yhteyttä....

Kommentit (985)

Vierailija
121/985 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua saa yrittää kiristää mutta ei onnistu. Jos mun tietoja joku haluaa levittää niin siinähän levittää. Ei hetkauta.

Vierailija
122/985 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hengenlähtöjankkaaja ja maksamisen kannustaja on osa rikollisten porukkaa

En jankkaa mistään hengenlähdöstä vaan kerron, että sekin on riskinä. Johan siitäkin on mediassa kerrottu, kuinka tämä tietovuoto voi aiheuttaa itsemurhia. En todellakaan ole osa rikollisten porukkaa vaan toivon, että rikollinen ja Vastaamo saavat molemmat kovat tuomiot. Kaikki sympatiani ovat uhrien puolella, koska omasta kokemuksesta tiedän, kuinka arkaluontoisia tietoja terapiateksteissä voi olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/985 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisin sähköinen rikosilmoitus ruuhkautunut?? Ku ei millään mee eteenpäin sivusto...

Vierailija
124/985 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon melko varma että on se alkuperäinen kiristäjä asialla. Viesti on kirjoitettu Teititellen ja Rouvitellen (en edes ole rouva) mikä voisi taas viitata ulkomaalaisen tekijään? Tai kääntäjään. Ei nistit tuollaista osaa?

Onko hän taas pistänyt osissa nämä viestit? Että tänään lähtee taas sadalle ja hu sadalle yms. Tuntuu kyllä että tänään on lähtenyt jo enemmän kuin se sata.

Mitä hyötyä siitä rikosilmoituksen teosta muuten on?

Vierailija
125/985 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se hetun leviäminen ole tässä se vakavampi ja enemmän elämää haittava  juttu.

Tämä riippuu aivan henkilöstä. Jos omat terapiatietoni vuotaisivat, saattaisin tappaa itseni.

Osalla meistä on todella sensitiivistä dataa terveystiedoissa ja se aiheuttaa vakavan riskin, jos yksikin ulkopuolinen tietää.

Lohdutuksena: monella muillakin meistä on ongelmia. Ja vakavia sellaisia. Myös me muut ollaan samassa junassa <3 pidetään yhtä!

Ei kai kukaan mene terapiaan ellei ole vakavia ongelmia johon tarvitsee apua eikä pysty niitä itse ratkomaan :D terapiaan meno on terveen ihmisen merkki!

HUOH! Ei kyse ole välttämättä tuollaisesta. Vaan siitä, että tieto on niin arkaluontoinen, että se aiheuttaa väkivallan uhan. Tai että niin arkaluontoinen, että se aiheuttaisi itsemurhan. Kyseessä on ihan oikeasti joidenkin ihmisten kohdalla kyse elämästä ja kuolemasta. Jotkut ihan oikeasti kertovat terapiassa asioita jotka ovat ilmitullessaan turvallisuusriski.

Ja hysterian lietsominen tässä tilanteessa auttaa varmasti, ainakin terapeutteja.

Ei ole lietsomista vaan faktaa. Hyvä, että sinua ei nämä riskit koske. Voit olla siitä onnellinen.

Vierailija
126/985 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli 200 bitcoinia ja yksi bitcoin on reilu 11 000e

Vierailija
127/985 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se hetun leviäminen ole tässä se vakavampi ja enemmän elämää haittava  juttu.

Tämä riippuu aivan henkilöstä. Jos omat terapiatietoni vuotaisivat, saattaisin tappaa itseni.

Osalla meistä on todella sensitiivistä dataa terveystiedoissa ja se aiheuttaa vakavan riskin, jos yksikin ulkopuolinen tietää.

Lohdutuksena: monella muillakin meistä on ongelmia. Ja vakavia sellaisia. Myös me muut ollaan samassa junassa <3 pidetään yhtä!

Ei kai kukaan mene terapiaan ellei ole vakavia ongelmia johon tarvitsee apua eikä pysty niitä itse ratkomaan :D terapiaan meno on terveen ihmisen merkki!

HUOH! Ei kyse ole välttämättä tuollaisesta. Vaan siitä, että tieto on niin arkaluontoinen, että se aiheuttaa väkivallan uhan. Tai että niin arkaluontoinen, että se aiheuttaisi itsemurhan. Kyseessä on ihan oikeasti joidenkin ihmisten kohdalla kyse elämästä ja kuolemasta. Jotkut ihan oikeasti kertovat terapiassa asioita jotka ovat ilmitullessaan turvallisuusriski.

Terve kriminaali. Paljonko saat provikkaa kiristäjältä?

Vierailija
128/985 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terve kriminaali. Paljonko saat provikkaa kiristäjältä?

En ole kriminaali, vaan terapiapotilas. Joten ymmärrän riskeistä enemmän kuin sinä.

Vierailija
129/985 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä ero on asiakastiedolla ja bisnodella?

Vierailija
130/985 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tätä saadaan ikään selvitettyä on niin hidasta toimintaa poliisilta. Korvauksia tuskin maksetaan ikinä kellekään. Hyvä Suomi.

Vierailija
131/985 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi jo kaikkien ymmärtää ettei hetu ole mikään sala-avain joka avaa kaikki ovet, vaan ainoastaan henkilön yksilöivä tunniste. Yksilöivä tunniste, ei todellakaan tunnistava yksilöinti.

Joo ja miksi osoitteen tietämällä voi muutella vakuutustietoja tai terveyskeskusasiointeja puhelimessa? Miten tän voi estää?

Vierailija
132/985 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähettäjän osoite on no-reply@smileup.site

Mikä tää on?

Pitääkö tässä nyt lauantai-iltan tehdä rikosilmoitus?

Smileup.site näyttäisi olevan ihan suht rehellisen näköinen joku androidin opetustyökalu appi. Sen mailit menee googlelle.

Jos joku osaa katsoa mailin otsaketiedoista lähettäjän postipalvelimen, olisin kiinnostunut.

Yleensä kun avaa viestin otsaketiedot, siellä lukee jotain että "received from: sitäjatäyä.jotain.com (1.2.3.4)" tms. Tuo on lähettäjän postipalvelin ja sen IP-osoite.

IP-osoite on merkitty USA:han. Tullut Amazon Web Services kautta.

Varmaan tuossa appissa on joku reikäinen lomake, joka mahdollistaa viestien lähettämisen ko. osoitteella. Voi toki olla väärennetty lähettäjän osoitekin, mutta en nyt oikein keksi että miksi käytettäisiin juuri tuota osoitetta.

Vierailija
133/985 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laittas mitään rahoja penniäkään,julkaskoon vapaasti.Eikö joku taho pysty poistaa??.Thor verkos toki moni meistä taviksista ole?? Rahan ahneita nuokin rosmot :( ...voi olla sekä suomal.että ulkol.toimija??bitcoineja jos haluu viittaa siihen..

Vierailija
134/985 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua saa yrittää kiristää mutta ei onnistu. Jos mun tietoja joku haluaa levittää niin siinähän levittää. Ei hetkauta.

Näin kaikkien pitäisi suhtautua, aikamme täällä eletään ja heilutellaan käsiä ja sitten kuollaan pois.

Tyhjänpäiväistä vaahtoamista.

Vierailija
135/985 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää soittaako 112. Hätänumero on hengen hätää varten.

Vierailija
136/985 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi.fi tulee pian ohjeet!

Vierailija
137/985 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko taas sama logiikka että lähtee viesti sadalle tänään ja taas hu sadalle jne? Tuntuu kyllä että tänään on lähtenyt enemmän kuin sata. Viestissä muuten Teititellään ja Rouvitellaan, liekö ulkomaalaisia?

Mitä hyötyä rikosilmon tekemisestä edes on?

Vierailija
138/985 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköinen rikosilmoitussivu on tällä hetkellä ruuhkautunut, sivu ei etene.

Vierailija
139/985 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaisin itse takaisin, että ei kiinnosta vittttuakaan, jos mun mielenterveysasioita levittelet. Poliisit on sun oven takana hetkenä minä hyvänsä.

Vierailija
140/985 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on joku, joka haluaa ruuhkauttaa sekä poliisin sivut ja hätäkeskuksen antamalla vääriä neuvoja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän