Ensimmäinen olut avattu... Aaah... hyvältä maistuu...nam.
sit pieni siivous ja hyvää musaa ja tietenkin kynttilät luomaan tunnelmaa :D
Kommentit (32)
Niin mullakin, paitsi se on lonkero jota juon.
Ja ihan on vielä 11v poikanikin tuossa vieressä.
Musiikkia kans kuuluu, siivota ei onneks tartte, sen kun tekee joka viikko siivoojat.
Nyt kun vielä saa miehen ja nuoremman lapsen kotiin niin viikonloppu voi alkaa.
*kade* mun pitää siivota isosti ja kohta on kaks kaverusta kiljumassa vieressä. Kaljaakaan en voi ottaa, koska masussa asustaa se kolmas. Mutta aika aikaa kutakin. Nauti ja rentoudu!
Tää on taas se sama mies..yrittänyt ennenkin täältä vongata seuraa. Aika epätoivoista meininkiä.
en kyllä mitään seuraa kaipaa... oot varmaan erehtynyt ukosta...
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 16:13"]
[/quote]
Eksää muka oo se sama ukko joka Maikun kans vehtaa?
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 16:13"]
[/quote]
Eksää muka oo se sama ukko joka Maikun kans vehtaa?
Epistä! Minäkin haluan jo olutta.....=(
No perkele. Pitääkö minunkin nyt lähteä tuossa tuiskussa kauppaan hakemaan bisseä? Kiitti vaan tästä aloituksesta!
En ymmärrä, miksi kynttilöitä polttavia miehiä täällä aina ihmetellään. Mitä ihmeellistä siinä on, jos mies tykkää hieman luoda kotiinsa tunnelmaa kynttilöillä, vaikka vain itsekseen. Itsekin teen niin joskus, esim hyvää elokuvaa katsoessani, kun sammutan muuten valot ja pistän pari kynttilää taustalle. Ja olen siis mies.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 17:08"]
En ymmärrä, miksi kynttilöitä polttavia miehiä täällä aina ihmetellään. Mitä ihmeellistä siinä on, jos mies tykkää hieman luoda kotiinsa tunnelmaa kynttilöillä, vaikka vain itsekseen. Itsekin teen niin joskus, esim hyvää elokuvaa katsoessani, kun sammutan muuten valot ja pistän pari kynttilää taustalle. Ja olen siis mies.
[/quote]
Nainen oot :) Kirjoitustyylistä huomaa.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 17:14"][quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 17:08"]
[/quote]
Nainen oot :) Kirjoitustyylistä huomaa.
[/quote]Jaha, no en kyllä ollut ainakaan viimeksi kun tarkistin.
Mitäköhän tietoja tarttet että tiedät että oon mies....:D
Kuulostaa kivalta. Vietä hauska perjantai-ilta! :)
Olen edelleenkin mies.... enkä naiseks voi muuttua :D
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 15:28"]
Säälittävää. Sulla ei varmaan ole lapsia, kun juot tähän aikaan päivästä?
Kuka muutenkaan viittii tissutella pitkin päivää? Ai niin, wt-sakki.
[/quote]
Onko Susanna Huovinen jo määritellyt senkin, mihin aikaan on sopivaa nauttia juomia, jotka sisältävät sitä myrkkyjen myrkkyä?
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 15:24"]
sit pieni siivous ja hyvää musaa ja tietenkin kynttilät luomaan tunnelmaa :D
[/quote]
Jäikö tipaton kesken? Huomenna vasta.
Mulla jäi juomattomuus päälle ja nyt olen ollut alkoholitta vuosi ja 1 kk. En enää meinaa muistaa, mikä oli tarkalleen hienoa siinä, että avasi yksin himassa viikonlopun ensimmäisen siivoussiiderin. Sen oli tarkoitus rentouttaa, mutta tulin vain kärsimättömäksi ja humalluin liian nopeasti ja aika usein meni överiksi. Tai siis joka kerta. Nykyään saan aidot aah-kiksit syömällä pari lempijäätelöä esimerkiksi. Olisipa ihanaa, jos viinasta saisi oikeasti sen rentouttavan aah-olon. Mä en oikeastaan koskaan saanut.