Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä kannattaa kaupata käytettyjä DVD-elokuvia?

Vierailija
31.01.2014 |

Meillä on entisinä elokuvakeräilijöinä kaapit ja kirjahyllyt täynnä DVD:itä. Löytyy klassikoita, uutuuksia, tv-sarjoja, kotimaisia, kansainvälisiä, amerikkalaisia... Osaa katsottu max. kerran, osassa vielä muovitkin paikallaan. Nyt muuton yhteydessä nämä eivät valitettavasti enää mahdukaan tulevaan kotiin.

Missä elokuvia ja DVD:itä kannattaa nykyään kaupata? Ostaako kukaan niitä huuto.netistä? Kannattaisiko kaupata paketteina vai yksi kerrallaan...? Kertokaahan vinkkejä ja kokemuksianne aiheesta!

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP jatkaa....

Sitäpä minä vähän ajattelinkin. :(  Eli vaikeaa on kaupata, nykyisin kun kaikilla on netflixit ja muut verkkokirjastot. Tai ehkä jos laittaa isoksi paketiksi (tyyliin 30 leffaa/huuto) ja hinnan tarpeeksi alhaiseksi, niin voi onnistaa. 

True Bloodia tai Supernaturalia ei valitettavasti löydy. Ollaan enemmän sellaisia old school-keräilijöitä...tuollaiset lapsekkaat ja eskapistiset teinivampyyri-jutut ei oikein puhuttele tällaista +30 vuotiasta.

Vierailija
2/33 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei isoja paketteja missään nimessä. Kukaan ei halua paketillista leffoja, jonka joukossa leffoja, joita ei oikeasti halua.

Myyt yksitellen, siten myös maksimoit oman voittosi. Mä olen huutanu huutiksesta varmaan sata DVD:tä vuosien saatossa. Yksitellen olen kaikki ostanu. En edes harkitse paketteja, sillä aina siellä on joukossa turhia pätkiä, joita en kaipaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsekas on hyvästä, terveisin 40-v true blood fani;)

Vierailija
4/33 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ostaisi pakettina. Joillakin myyjillä on sellaisia huutokohteita, joihin listattu kaikki leffat mitä on (ja lähes kaikilla myös sama hinta). Huudon jälkeen ostaja laittaa sähköpostilla tiedon, minkä/mitkä elokuvat haluaa. 

Myyjä sitten vain joka huudon jälkeen päivittää tuota huutokohdettaan. Tai vaihtoehtoisesti listaa joka kohteen erikseen, omiksi huudoikseen. Kukin ratkaiskoon itse mikä helpoin tapa.

DVD-levyjä nimenomaan ostan Huutonetistä ja "old school" -leffat kelpaisi hyvin :).

Vierailija
5/33 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dvd elokuvia ei osta enää kukaan. Pari vuotta sitten sain joyai vielö myytyä, mut ei enää. Kaikilla on blurayt.

Vierailija
7/33 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kaupata missään, ei niistä kukaan mitään maksa. Makuunista saa poistoleffoja 3 kpl 10 eurolla, ja niistä on suuri osa sellaisia, joita on vielä vuokrattava uutuuksina. Vanhoja leffoja saakin sitten 5 kpl 10 eurolla.

Vierailija
8/33 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirppishinta 2e kappale. Paketinkin joku voi huutonetistä ostaa jos hinta kohdallaan. Riesahan nuo ovat. Itsellä vaan 40kpl.k

Vierailija
9/33 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tv-sarjoja sulla on? True bloodia, supernaturalia voisin ostaakkin sopivalla hinnalla.

Vierailija
10/33 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyttiin missä- ei ainoaa oikeata sinun näkemystäsi -mikä kannattaa tässä maailmassa!

Vierailija
11/33 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

DVD-leffat on vähän kuin c-kasetit. Muut formaatit ovat ne korvanneet sisällön tallentamisessa ja jäljelle on jäänyt pelkästään fyysisen tilantarpeen riesa. Voi vaan kysyä mihin tarkoitukseen ne joku haluaisi edes ilmaiseksi. Yritin kerran tarjota 24 tuumaista LCD telkkaria ilmaiseksi, eikä yhtäkään yhteydenottoa tullut. Vein SER lavalle. Taitaa ne DVD elokuvatkin olla roskalavatavaraa.

Vierailija
12/33 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä DVD leffoja vielä ostetaan. Ei netflixien sun muiden sisällöt ole kovin kummoisia.

Itse ihan myös sisustuselementtinä kerään DVD/BR leffoja. En tietty roskaa joten mitään esim 30 leffaa 40€ ei käy. Mutta järkipakettina vapaasti valittavana ostelen jos hyvään hintaan löytyy.

Vierailija
13/33 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että minua ärsyttää tuo että dvd-levyt (ja cd-levyt) on muka roskistavaraa. Juuri ostin muutaman dvd:n tähän noin 200 dvd-kokoelmaan

Vierailija
14/33 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jotain kiinostais ostaa criminal minds kaudet 1-11, supernatural 8,9,10,11 , walking dead kaudet 3 ja 4 , once upon a time kaudet 1-5, frendit 1-10 + monia elokuvia nii mulle saa kyllä lähetellä viestiä :D <3 netflixgirll2@gmail.com 

Vierailija
15/33 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi ainakin Solsidan, Frasier, Miss Marple, Poirot, Nanny (Fran).

Vierailija
16/33 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Olisko sulla mitään maailmanlopun ajasta kertovaa sarjaa tai elokuvaa (apokalyptista) ? Kiinnostaisi.

Vierailija
17/33 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy pari aika isoa matkalaukullista täynnä laatuelokuvia. Oiskohan niissä satakunta.

Kauhu,lastenelokuvat ja viihderomanttiset ? puuttuvat.

Olen pitkään miettinyt mihin nämä voisi lahjoittaa. Tai mikä ettei myydään laukkujen kanssa jollain muutamalla kympillä. Yksi ostaja on tuttavapiiristä löytynyt. Mutta hän halusi ostaa vain laukut.

Vierailija
18/33 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin ostan edelleen DVD-levyjä. Eihän todellakaan kaikkia klassikoita edes julkaista minään blu-rayna, esim. vanhoja suomalaisia elokuvia ja tv-sarjoja. Jos etsin jotain tiettyä vanhaa DVD:tä, niin etsin sitä lähinnä Huuto.netistä. Riippuen DVD-julkaisun harvinaisuudesta olisin valmis maksamaan siitä 5-20 euroa käytettynä. Minulla on kotona VHS-soitinkin, koska on monia ulkomaalaisiakin elokuvia, joita ei ainakaan helposti Suomessa löydy DVD-versioina :)

Vierailija
19/33 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö It's my body (1985)

Vierailija
20/33 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi vaikeaa löytää esim frasier, Monk, näkemiin vaan muru 3,4 ja special. Joku myy netissä jopa satasilla, ei järkeä, mutta pienemmällä hinnalla ostaisi ihan mielellään,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi