Minkä maan keittiö on sydäntäsi lähellä?
Jos siis ei oteta mukaan nyt suomalaista.
Eli mihin matkustaisit ruokamatkalle?
Kommentit (347)
Georgialainen, gruusialainen näyttää olevan kovin trendikästä ja suosittua tälläkin hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Itävalta
Italia
6,6 miljardilla maustettuja irtiammuttuja päitäkö meinasit tarjota...?
Vietnamilainen ruoka oli ihanaa, en muistaakseni kuukauden reissulla pettynyt kertaakaan.
Lähi-Idän ruuat on herkkua. Siis Välimereltä itään mentäessä. Turkki, Libanon jne.
Kiinalaisen keittiön heikko kannatus kertoo ettei olla kovin hyvin kartalla, on yksi maailman arvostetuimmista.
Ranska ja Japani, pidän selkeistä mauista. :)
Kreikkalainen jos valita pitää. Maistuu kyllä hyvin myös esim. intialainen ruoka
Vierailija kirjoitti:
Kiinalaisen keittiön heikko kannatus kertoo ettei olla kovin hyvin kartalla, on yksi maailman arvostetuimmista.
Eihän tässä sitä kysytty.
Yhdysvaltojen. Rakastan hampurilaisia, pizzaa ja sushia.
Vierailija kirjoitti:
No nyt on jonkun besservisserin mielestä keskustelijoilla huono ja väärä maku.
Vierailija kirjoitti:
Lähellä minun sydäntäni ovat kylkiluut ja muut sisäelimet. Ei sinne ahtauteen keittiöitä mahdu. Mutta olen sen verran maailmalla liikkunut, että osaan arvostaa ihan tavallista suomalaista kotiruokaa. Eikä ruotsalainen tai saksalainen vastaavakaan ole pois laskuista.
Kun nyt itse ryhdyit viisastelemaan, niin vinkkinä vaan, että kylkiluut eivät ole sisäelin.
😁 No äidin keittiö tietysti!
Oi sitä ilonpäivää kun pääsee lomalle äidin patojen luokse..
Ranska ja Italia. Kiina. Viro.
Intiaa voisin kokeilla. En ole koskaan käynyt siellä, mutta kuullut hyvää ruuasta. En pidä eurooppalaisista ja amerikkalaisista intialaisista ravintoloista yleensä, mutta joskus syönyt hyvää intialaista Lontoossa. Muutenkin sitä mieltä, että hyvää etnistä ruokaa saa vain alkuperäisissä maissa, ei muualla.
Vierailija kirjoitti:
Johtunee siitä, että on hyvää vain Kiinassa, ja harva on käynyt siellä.
Suomen.
Sori, en vain voi vastata muuta.
kyllä keittiöön pitäisi saada sutjakka vietnami nami
Itävalta
Italia