Minkä maan keittiö on sydäntäsi lähellä?
Jos siis ei oteta mukaan nyt suomalaista.
Eli mihin matkustaisit ruokamatkalle?
Kommentit (347)
Huonointa ruokaa oon syöny Ranskassa, raakaa kanaa enkä saanu palautettua annosta vaikka ystävällisesti pyysin. En saanu edes rahoja takaisin, tarjoilija vaan tuhahteli ylimielisesti vaikka näytin että kana oli selvästi raakaa. En puhu ranskaa, paikalliset sai kyllä ihan eri palvelua...
Parasta ruokaa oon saanu Kreetalla ja sen lisäksi rakastan aasialaista ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Huonointa ruokaa oon syöny Ranskassa, raakaa kanaa enkä saanu palautettua annosta vaikka ystävällisesti pyysin. En saanu edes rahoja takaisin, tarjoilija vaan tuhahteli ylimielisesti vaikka näytin että kana oli selvästi raakaa. En puhu ranskaa, paikalliset sai kyllä ihan eri palvelua...
Parasta ruokaa oon saanu Kreetalla ja sen lisäksi rakastan aasialaista ruokaa.
Ranskassa tosi huonot ruoat.Olin Nantesissa ja Pariisissa.En voi kehua ranskalaista keittiötä.Ainut hyvä oli baguette.
Georgia,Kreikka, Lähi itä, Turkki ja Venäjä.
Italia ja Kreikka. Jos pitäisi vain yhden maan ruokia syödä loppuelämä, vastaus olisi Italia.
Välimeren keittiö on minun makuuni ja voi siis olla mistä valtiosta tahansa, kunhan on tuolta alueelta.
Italialainen ja venäläinen.
Italiaan varmaan vielä matkustankin, Venäjälle tuskin enää en. Onneksi Virosta ja muualtakin Baltiasta löytyy erinomaisia venäläisravintoloita - toivottavasti tulevaisuudessakin. Mistä sen tietää vaikka niitä tulisi enemmän tänne Suomeenkin, kun moni venäläinen ei halua enää asua Puttelandiassa.
1.Chille. 2 Kiina.3. Turkki.4.Suomi !
Ranskalainen bistro-tyyppinen kausiherkkuineen. Japanissa kaikki oli hyvää
Toimiva keittiö on pääasia, maasta viis.
Intialainen on uusi suosikkini. "Kiinalainen" on aina ollut myös sellaista, jota voisin syödä vaikka joka päivä.
Japani.
Sen alla keikkuu Italia.
Välimeren ruokavalio 100%: sti.