Minkä nimiset ihmiset yleensä mahtavia?
Olen huomannut, että usein tietynnimiset ihmiset on lähes poikkeuksetta mahtavia ja coolej tyyppejä. Ihan hassua, muuta oletteko törmänneet samaan?
Omassa elämässä nuo nimet on Tommi, Jussi, Anna ja -el-päätteiset miesten nimet (mikael, daniel, samuel). :)
Kommentit (37)
Joka ainoa tuntemani Antti on ollut ihminen Isolla Iillä, eli hyviä tyyppejä. Leenoista pidän myös.
Mä tunnen pari tosi kivaa, iloista ja pirteää Eijaa, Tuijat ja Sarit ovat rasittavia, Mikko-nimiset on kivoja symppiksiä ja tuntemani Jarit ovat älykkäitä, mutta hiukan hankalia muuten.
Jennit on poikkeuksetta mukavia :)
Mun tyttöni onkin Anna! Just siks, koska Annat on aivan parhaita!
Ja miehistä Antit myös.
Johanna sanoisin minäkin. Ehkä jopa mahtailevia, mutta silleen hyvällä, pirteällä tavalla ;)
:D Ah tätä mielikuvien ja stereotypioiden säkenöivää syvällisyyttä. Tuntemani Tarja on kyllä aika kuiva ja epäystävällinen. Mukavimmalla tuntemallani ihmisellä on niin epätavallinen nimi, etten viitsi edes täällä nimetä. Mukavia ovat myös kaikki tuntemani Irmat.
Ainoa tuntemani Antti on kiero, epäluotettava alkoholisti ja tunnen Sarin, jota mukavampaa ja luotettavampaa ihmistä olisi vaikea löytää.
Mutta minäkään en ole ikinä tavannut yhtäkään vittumaista Leenaa, kaikki on olleet kivoja.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 14:09"]
Ettehän oo tosissanne?
[/quote]
Tietysti. Palstan sääntö on, että täällä ollaan aina tosissaan.
Mariat on aina kivoja, samoin Annat ja Päivit.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 14:09"]
Ettehän oo tosissanne?
[/quote]
Niin tosissaan kuin vain olla voi.
Annat ja Sannat ovat omankin kokemukseni perusteella pääosin aika kivoja tyyppejä (samoin Johannat), mutta toivon mukaan se ei johdu nimestä, sillä ainakaan omat kaimani eivät yleensä ole kovin ihailtavia ihmisiä.:)
Anna, Anne, Sanna, Tommi, Petteri, Jussi. mahtavia ihmisiä
Miehistä Hannu on taatusti fiksu tyyppi ja mukava kaveri.
Naisista Sirpa-nimiset taas on hyvn usein tyhmiä reppanoita. Toki poikkeuksiakin on.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 13:36"]
Kaikki muun nimiset ovat olleet ihan ok, mutta komppaan tuota Sari nimeä. Hirveen kiero, ilkeä ja inhottava narsisti akka tullut omassa elämässä vastaan; Sari nimeltään!
[/quote]
Mäkin tunnen kuvaukseen sopivan Sarin. Tyyppi on jo ihan karikatyyri, oikein malliesimerkki sellaisesta horrormammasta, mutta oon kyllä tuntenut ihaniakin Sareja!