Minkä nimiset ihmiset yleensä mahtavia?
Olen huomannut, että usein tietynnimiset ihmiset on lähes poikkeuksetta mahtavia ja coolej tyyppejä. Ihan hassua, muuta oletteko törmänneet samaan?
Omassa elämässä nuo nimet on Tommi, Jussi, Anna ja -el-päätteiset miesten nimet (mikael, daniel, samuel). :)
Kommentit (37)
Heikit ovat narsisteja.
Antit kusipäitä.
Kiira Elisa Lotta Nea Jenna
mun 5 parasta ystävää <3.
- Linda
Sari on aina kusipää, Minna hissukka, Antit lähestulkoon aina ihan huippuja , Tanjat ärsyttäviä, Samit yleensä todella mukavia, Ellat jotenkin ympäripyöreän tai teennäisen oloisia, Millat räväköitä ja hauskaa seuraa, Hennat yleensä aina ärsyttäviä, Annit ja Iidat sellaisia hiirulaisia... Onhan näit
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 00:59"]
Vesa
[/quote]
Jahas, Keskisen vaimo oppinut suomea?
Hussein, Mohammeddo, Amiir, Kebur, Kelafal, Halafello, Kemir, Aisha, Esra
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 15:08"]
Miehistä Hannu on taatusti fiksu tyyppi ja mukava kaveri.
Naisista Sirpa-nimiset taas on hyvn usein tyhmiä reppanoita. Toki poikkeuksiakin on.
[/quote]
Antit on yleensä hyviä! Ja Johannat!
Joo Antit on hyviä! Samoin Tuomakset! ...Naisista hmm, Heidit ovat kivoja, sekä Leenat!
Annat tosiaan on aina hyviä tyyppejä! Ja Jussit! Lisäksi olen tykännyt aina Tiina-nimisistä, Marja-nimisistä, Elina-nimisistä, Jarmo-nimisistä.
Sen sijaan Minna-nimiset on aina olleet jollain tavalla kieroja, ilkeitä ja juonikkaita, Janne-nimiset vätyksiä ja Sari-nimiset muuten vaan ärsyttäviä... =P
Komppaan. Tarjat on hyviä tyyppejä, samoin Antit ja Tuomakset, Jussit, Annat ja tuntemani Mikaelit. Johannat ihan ok....
Joo, komppaan, Annat on huikeita.
Terv. Anna
Kaikki muun nimiset ovat olleet ihan ok, mutta komppaan tuota Sari nimeä. Hirveen kiero, ilkeä ja inhottava narsisti akka tullut omassa elämässä vastaan; Sari nimeltään!
Vesa