Miehet: Miltä orgasmi tuntuu?
Tuosta "miltä pillu tuntuu"-keskustelusta heräsi kysymys että miltä miehen orgasmi tuntuu? Vaikuttaisi melko erilaiselta kuin naisen orgasmi. Kumpi on seksissä parempaa, se miltä paneminen tuntuu vai saaminen?
Kommentit (36)
Kunnon orgasmi lähtee mahan pohjasta, sillein kouraisee vähän hyvällä tavalla ja sellainen nykivä aalto kulkee peeniksen läpi. Joskus nuo aallot tulee sykäyksittäin ja välillä kerralla kunnon jytky.
Helvetin hyvältä tuntuu siis :)
Ensin tulee semmonen vahva tärisevä tune, tuntuu kuin penis räjähtäisi. Tämä tunne kestää muutaman sekunnin ja voimistuu kokoajan. Sen jälkeen alkaa taas muutaman sekunnin vaihe, jossa penis alkaa sykähtelemään ja sylkee sykähdyksien myötä spermaa. Tämän vaiheen aikana kiihotus laskee tasaisesti
HUOM! Muutamalla sekunnilla tarkoitan 2-4sec
Kumpi tulee siis ensin, orgasmi vai sperma?
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 01:41"]
Kumpi tulee siis ensin, orgasmi vai sperma?
[/quote]
Orkku tietty alkaa ennen kuin spermaa alkaa tulla. Se mahdollistaa hyvin esim. keskeytetetyn yhdynnän.
Minulla se menee suunnilleen näin. Tyydytän itseni tekopilluun joten yhdynnän ja masturbaation välillä ei ole oikein eroa.
Orgasmin alkaessa kulli herkistyy yhtäkkiä ja hyväilyn tunne muuttuu voimakkaamaksi. Siitä hetkestä laukeamista ei pysty enää estämään, vaikka varsinaiseen laukeamiseen menee vielä hetki, muutamasta sekunnista puoleen minuuttiin. Minä en pysty laukeamaan kun liikun, joten yleensä tässä vaiheessa yritän työnnellä mahdollisimman lujaa ja pitkään saadakseni voimakkaamman orgasmin. Vaihtoehtoisesti tässä vaiheessa pitää valmistautua vetämään ulos jos haluaa roiskia spermat päälle.
Hetken päästä kiihotuksen tunnetta ei pysty enää hallitsemaan jolloin on pakko työntää kulli niin syvälle kuin pystyy ja painautua voimakkaasti häpyhuulia vasten, enkä pysty liikkumaan. Tässä vaiheessa hyvän olon tunne on voimakkaimmillaan ja siemensyöksy alkaa. Ensin tulee 3-5 nopeaa sykähdystä ja sitten n. sekunnin välein säännöllistä sykähtelyä. Jos haluan vetää ulos, teen sen viime hetkessä että voin laueta käsin koskematta. Spermaa roiskahtaa pitkälle viitisen kertaa ja sen jälkeen valuu vähemmän. Tässä vaiheessa en voi hengittää.
N. 10 sykähdyksen jälkeen alkaa rentoutumisen tunne. En pysty vielä tässä vaiheessakaan liikkumaan mutta hengitys alkaa taas, syvällä huokauksella. Yleensä kulli sykähtää yhteensä 25 kertaa ja aikaa menee n. minuutti. Tämän jälkeen on lauennut olo ja keho palautuu pikkuhiljaa orgasmista normaalitilaan. Stondis laskee pikkuhiljaa kun sykähtely on loppunut.
Aikuisviihdeleffoista päätellen ja partnerien kertomana monet miehet pystyvät liikkumaan samalla kun lasti lähtee, minä en. Siitä on se hyvä puoli, että kullini sykähtely tuntuu pillussa kuulemma huomattavan voimakkaasti.
Mutta arvatkaapa miten kivaa on olla sellaisen naisen kanssa jolla on sama ominaisuus, naisen orgasmi tulee vasta kun mies pysähtyy. Harmi että sellaisia naisia taitaa olla vähän, yhteen olen törmännyt. Pitkään ja hitaasti työnnellessä hän kiihottui hurjasti ja pääsi huipulle vasta kun minä maltoin pysähtyä. Ja viimeinen orgasmi tuli aina yhtä aikaa minun kanssani.
M41
Itseäni vituttaa miehisessä orgasmissa se kun se kestää vain muutamia sekuntteja. Nainen voi tulla monta kertaa peräkkäinkin ja naisen orgasmit voi kestää monta minuuttia. Ei varmasti moni mies pysty samaan sen lisäksi että naiset voivat tehdä näitä orgasmeja yleisilläkin paikoilla kun ei tarvitse housuja kokonaan avata runkatakseen
On se aikamoista. Tuntuu, että henki loppuu, sydän paukuttaa kuin viiemistä päivää, silmissä on eläimellinen kiilto, lopulta orkun tullessa pitää vielä pidätellä, ettei pääse pieru varren kanssa samalla.
Esileikkien jälkeen kun alamme naida, naintiasento on yleensä takaapäin. Vaimo saattaa saada kolmekin orgasmia. Kun minä saan tuntuu ettei orgasmini lopu koskaan, minä tärisen siinä takana kulli pillussa. Kyllä naiminen on sitten ihanaa.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 08:41"]
On se aikamoista. Tuntuu, että henki loppuu, sydän paukuttaa kuin viiemistä päivää, silmissä on eläimellinen kiilto, lopulta orkun tullessa pitää vielä pidätellä, ettei pääse pieru varren kanssa samalla.
[/quote]
Hold your butts!
Mulla tulee sontaa peräpäästä kun kunnon laukeaminen tapahtuu. Vaimo vihaa sitä kun joutuu vaihtaa lakanoita ja joskus lopetetaan ennen orkkuu...
M51
No kyllähän orkku tuntuu niin mahtavalle ettei sitä pysty edes oikein sanoin kuvaamaan. Varsinkin siinä vaiheessa, kun kiima on niin kova, että palleja on alkanut jomottamaan. Ja sitten kun saa tyhjentää pilluun koko lastin, (noin puolikahvikupillista), niin onhan se tosi helpottava tunne. Mutta nautin myös todella paljon siitä, kun nainen saa orkun. Elikkä: kun saan nuoleskella makeaa pimppiä, ja nainen laukeaa, niin se on lähes yhtä ihana tunne, kuin omakin orkku. Se läheidyyden tunne on jotain sanoinkuvaamattoman upeaa. Olen myös saanut laueta muutaman tytön suuhun. Mutta koska siementä on roiskinut niin runsaati, että tytöt eivät ole ehtineet niellä kaikkea siementä, niin osa onkin sitten ruikkinut heidän kasvoilleen. Jotkut tytöt ovat ihmetelleet että kuinka se voikin roiskua runsaasti ja voimakkaasti.
Vertaisin sitä aivastukseen. Siinä ensin kutiaa nenä, sitten haukkoo muutaman kerran henkeä ennen kuin tulee se ätshiih. Tuossa henkeä haukkoessa on jo melko varmaa, että aivastusta on tosi hankala estää. Ainoa keino on ottaa nenästä sormiotteella tosi tanakasti kiinni, jolloin aivastus saattaa hyvällä tuurilla mennä ohi tai ainakin heikentyä voimaltaan.
No, sama on orgasmissakin. Jos sitä yrittää estää, niin ei kun mulkusta kiinni ja puristamaan niin maan perusteellisesti. Jos lykästää, niin kuti jää piippuun. Kummallista on muutenkin tuo mulkun ja nenän yhteys. Sanotaanhan, että isonenäisillä on myös iso mulkku.
Minusta matka huipulle on mukavampi kuin pelkkä loppuhuipennus. Kaikki ne tuntemukset toisesta ihmisestä ja aistimukset työntöjen ym. stimulaation aikana. Nouseva ja hiipivä tunne lähestyvästä laukeamisesta tuntuu erityisen hyvältä. Itse laukeaminen on kuin kova pissahädän helpottaminen, paitsi siemensyöksy on 1000 kertaa mukavampi.
Veikkaanpa että miehen ja naisen orgasmi tuntuu aika samalta. Ainakin kun anatomiaa miettii. Miehen penis ja naisen klitoris (uusimman tiedon mukaan klitoris jatkuu vaginan sisälle, esim. G-piste on osa klitorista) muodostuvat kohdussa kehittyvällä lapsella samoista hermopäätteistä, mutta eri muotoon. Naisella hermopäätteitä on vaan enemmän, klitoriksessa tuplasti kuin peniksen päässä.
Pikkuhiljaa nouseva tärinä, polte.
Tahti kiihtyy. Elimistö valmistautuu vapauttamaan purkauksen. Paikat kovenee äärimmilleen.
Tärinä lisääntyy.
Huippuhetki on se kovin paukutus ja aistimus. Tulee se viimeinen työntö kun homma laukeaa.
Tärinän huipussa alkaa nykiminen. Pussit, väliliha, pakarat nykii ja samalla joka nykäsy pumppaa spermaroiskeen mihin se kulloinkin sitten lentääkin.
Ekat pari nykäsyä on keskellä orgasmia mutta viimeisten sykäyksien tullessa orkku on jo ohi.
Eipä sitä mihinkään enää tarvitakaan kun tavoite on jo saavutettu. Varsinkin jos se nupin reikä on lähellä kohdunsuuta sillä hetkellä. Se eka ja toka roiskasu on niitä suurimpia ja tuottoisimpia.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaanpa että miehen ja naisen orgasmi tuntuu aika samalta. Ainakin kun anatomiaa miettii. Miehen penis ja naisen klitoris (uusimman tiedon mukaan klitoris jatkuu vaginan sisälle, esim. G-piste on osa klitorista) muodostuvat kohdussa kehittyvällä lapsella samoista hermopäätteistä, mutta eri muotoon. Naisella hermopäätteitä on vaan enemmän, klitoriksessa tuplasti kuin peniksen päässä.
Mieheni havaintojen mukaan minun orgasmini on paljon voimakkaampi, varsinkin naidessa saatu. Mulla hyvä orgasmi voi kestää melkein parikin minuuttia ja reagoin siihen voimakkaalla ääntelyllä, sätkimisellä ja huohottamisella. Miehelläni taas tuo ilo kestää alle puoli minuuttia ja reaktiot eivät ole noin vahvat.
Minusta laukeamiswn tunteita on erillaisia. Runkkaus esinahalla ja oikeallakädellä, käsineellä ja liukkarilla vasemmalla kädellä on erillaiset. Kokematta on, että joku ottaa suihin tai paljaalla tai korsulla. kortsun kuvittelisin olevan saman tuntuinen kuin käsineellä tietysti läheisyys puuttuu.
Esinahalla homma on suheellisen nopeaa ja pian tulee tunne että joku täyttyy ja purkeaminen tapahtuu helposti ja siemenneste pulppuaa ulos.
Hanskalla homma on vähän "väkinäisempää" vähän kuin joku häiritsisi pahasti ja keho helpottuu kun purkaus pääsee läpi. Siemennestettäkään ei tule paljoa, mutta kerran viikossa suoritettuna auttaa esinahalla putkeutumiseen muina päivinä.
Aluksi hanskalla tehtäessä vatsalihakset oli kipeänä vielä seuraavana päivänä ja jalat tärisi vielä homman jälkeen sekä hiki nousi otsalle. Nykyään vain sydän sykkii ja hengitys tiheni ja ehkä pentä ääntelyä jota ei esinahalla tapahdu.
Vasta viimeisenä kahtena vuonna olen löytänyt nännini ja nänni orgasmin ja sitäkautta peniksestä alkaa vuotaa limaa joka syljen kanssa nännejä pyöritellen aamulla saa kehoni tuntemaan pieniä orgasmeja oikein kunnon orgasmin saa, kun nännejä liukuu märällä syljellä ja nesteellä niin kauan että lantio rentoutuu ja lopulta laukeaa ja sätkii. Sen jälkeen voi käydä suorittamassa esinahalla purkauksen ja tulla peiton alle nauttimaan kehon fiiliksestä muutamaksi tunniksi.
Eläimellisin tunne on kun on suhteellisen yhjä ja hanskalla yrittää saada purettua itseään jossain vaiheessa kun laukeamis refleksiä ei tule niin on vain hanska liukumassa peniksessä. Siinnä penis vain kovenee ja alkaa mieetimään että jatkaisiko esinahalla. Silloin jos jatkaa esinahalla on laukeamis fiilis normaalia korkeampi.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 12:30"]
Tuosta "miltä pillu tuntuu"-keskustelusta heräsi kysymys että miltä miehen orgasmi tuntuu? Vaikuttaisi melko erilaiselta kuin naisen orgasmi. Kumpi on seksissä parempaa, se miltä paneminen tuntuu vai saaminen?
[/quote]Pistää nykimään ja sperma lentää, siltä se tuntuu, vähän samalta kuin paskalla käynti