Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi kännykkä, suosituksia (ov)

Vierailija
02.08.2008 |

Entinen tilttasi tänään ja takuu ummessa. Uusi tartteis saada pikaisesti. Ihan peruskäyttöön, ei mitään tositosi hienoja kamerakännyköitä ym. Hintahaarukka 0-150 euroa.Entinen oli Nokian semmonen kännykkäkamera missä oli vielä se antenni pystyssä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään itse simpukkamallisista, mutta ne tuntuu olevan kovin herkkiä hajoamaan. Edellinen puhelin maksoi yli 200 euroa ja kesti just ton kaksi vuotta, joten tuntuu rahanhaaskaamiselta ostaa puhelin, jonka toiminnoista ei tarvitse puoliakaan. Miehellä oli ton sprttimallin joku edeltäjä, jonka mainostettiin kestävän jopa työmaakäytössä. Puhelin oli puolen vuoden käytön jälkeen täynnä hiekkaa ja roskia, ja iskunkestävyys oli vähän kyseenalaista..

Ap

Vierailija
2/10 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

2mipx kamera & salamavalo, radio & mp3 soittarit, hinta ehkä 178€ tällä hetkellä, sillä luulisi pärjäävän, on kuitenkin melko peruspuhelin ominaisuuksiltaan muuten. käy ainaki vilkaisemassa josko olis mielenen :)

Vierailija
4/10 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi halpa, ja kestävä. Itellä menny hermot näihin nokian uusiin. Entinen oli kuukauden välein huollossa kaikkien pikkuvikojen vuoksi,lopulta sekosi kokonaan, ja takuu ei korvannut kun oli "vesivahinko" (puhelimessa, joka oli vain sisäkäytössä, eikä koskaan vettä nähnytkään) Nykyinen puhelin on vuoden vanha, ja ollut 8 kertaa huollossa, eikä vieläkään toimi. Kohta menee takuu umpeen, ja se siitä sitten taas. Vituttaa kun on takuu, joka kuitenkaan ei osaa vikoja korvata, ja lähetetään "ehjänä" takaisin odottelemaan, että takuu loppuu.

Haikeudella muistelen sitä 3310 mikä minulla joskus oli. Se ui 3 kertaa järvessä, kerran suossa, ja oli kaksi päivä kolmenkymmenen asteen pakkasessa lumeen kaivettuna, sitä heiteltiin, sen päälle oksennettiin ja pissattiin, ja aina toimi täydellisesti. Ei vaan jaksais digikameraa ostaa ja raahata aina mukana, niin siksi elättelen toiveitä että nuo kamerakännytkin jossain vaiheessa alkais olla siinä pisteessä että vois edes puoli vuotta olla viemättä huoltoon

Vierailija
5/10 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulle ostettiin just kännykkä hintaan 49 euroa, oli halvin malli.Parin kuukauden käytön jälkeen täysi susi..

Ap

Vierailija
6/10 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa kun on takuu, joka kuitenkaan ei osaa vikoja korvata, ja lähetetään "ehjänä" takaisin odottelemaan, että takuu loppuu.

Just näin kävi ja nyt sitten metsästetään uutta, TOIMIVAA puhelinta.

Ap

Vierailija
7/10 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

3310 tuskin kellään on pahaa sanottavaa. Mikäli soitto-ja tekstiviesti ominaisuus riittää, ilman mitään kameroita tai soittimia, niin tuo on todella hyvä malli. Myös muut samanajan mallit, kuten 3210 ovat hyviä. Enkä usko että montaaakymppiä nykyään maksavat

Vierailija
8/10 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostettiin vasta mun pojalle kännykkää ja nyt ei ole enää niitä hyviä 1100 sarjalaisia, jotka oli tosi kestäviä (suunniteltu kai Intian markkinoille ja näppäimistön väliinkään ei mene lika) ja kaikki oli aika rimpulan tuntuisia. Jos multa kysytään, niin nykyisstä malleista suosittelisin ostamaan sen mun paremman kännykän, kun nuo uudemmat halvemmat mallit on tosi epämääräisen tuntuisia (ja en ole siis halpoja puhelimia vastaan, perheessä ollut monta 1100 sarjan puhelinta, paras kesti 4 v) eli sen numero on 5500. Kestää pitkään latingissa, toimii ongelmitta ja se on kestävä teräsrunkoinen ja kestää roiskevettä. Lapsiperheessä ja tämmöisellä vähän holtittomammalla ihmisellä oikein loistava käytössä. Maksoi alkukesästä n. 199. Suosittelen harkitsemaan, vaikka sinun budjetin ylittääkin. Itse olen ollut tosi tyytyväinen vaikka en yleensä puhelimista juuri piittaa.

Vierailija
9/10 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskännykkä hyvällä kameralla ja edullinen. Lisätietoja http://www.nokia.fi/A4433325

Vierailija
10/10 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on pitkään palvellut henkilökohtaisena (ja nyt kotonaolovuonna ainoana) puhelimena Nokian sport-puhelimen edellinen malli ja olen ollut tyytyväinen. Itse olen sen verran vahinkoherkkä rähmäkäpälä, että minulle ei kannata antaa mitään turhan herkkiä puhelimia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan